eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Regu³y"Remont pomnika Mauzoleum w Pêcicach"



Og³oszenie z dnia 2023-11-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Remont pomnika Mauzoleum w Pêcicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MICHA£OWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstañców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Regu³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.michalowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont pomnika Mauzoleum w Pêcicach”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-10ee3d38-8f78-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00524734

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00045881/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.39 Remont pomnika Mauzoleum w Pêcicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-10ee3d38-8f78-11ee-b55a-a22b2d7f700e

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
4) Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452)
oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415):
a) o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodów, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w ogólnodostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach; .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Zamawiaj±cy zaleca sporz±dzanie dokumentów elektronicznych w
formacie .pdf.; b) o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach
danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje siê
jako za³±cznik), lub;
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
3) W przypadku opatrywania dokumentów elektronicznych kwalifikowanym podpisem elektronicznym:
a) dla dokumentów elektronicznych w formacie .pdf zaleca siê zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie
PAdES;
b) dla dokumentów elektronicznych w formacie innym ni¿ .pdf zaleca siê zastosowanie kwalifikowanego podpisu elektronicznego
wewnêtrznego w formacie XAdES;
c) w przypadku u¿ycia kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie XAdES w wariancie zewnêtrznym, nale¿y pamiêtaæ, aby przekazaæ zarówno podpisywany dokument elektroniczny oraz plik podpisu zewnêtrznego.
4) Opatrzenie o¶wiadczeñ lub dokumentów podpisem zaufanym mo¿liwe jest w serwisie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpiszaufany. Aby opatrzyæ o¶wiadczenia lub dokumenty podpisem zaufanym nale¿y posiadaæ profil zaufany ePUAP. Szczegó³y dotycz±ce zak³adania profilu zaufanego znajduj± siê na stronie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/gov/zalozprofil-zaufany. W przypadku dokumentów elektronicznych sporz±dzonych w formacie pdf mo¿liwe jest ich opatrzenie podpisem zaufanym w formacie dedykowanym dla dokumentów pdf.
5) Opatrzenie o¶wiadczeñ lub dokumentów podpisem osobistym wymaga posiadania dowodu osobistego z certyfikatem podpisu osobistego: „e-dowodu” oraz specjalistycznego czytnika. Szczegó³y dotycz±ce podpisu osobistego oraz e-dowodu znajduj± siê w serwisie gov.pl pod adresem: https://www.gov.pl/web/edowod/podpis-osobisty.
6) Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO dotycz±cy zbierania danych osobowych bezpo¶rednio od osoby fizycznej, której dane dotycz±, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy informuje, ¿e: Urz±d Gminy Micha³owice reprezentowany przez Wójta Gminy przetwarza dane zawarte w ofertach, znajduj±ce siê w publicznie dostêpnych rejestrach (Krajowy Rejestr S±dowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Dzia³alno¶ci Gospodarczej RP, Krajowy Rejestr Karny) w celu prowadzenia postêpowañ w sprawie zamówienia publicznego na postawie przepisów ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych. W¶ród tych informacji mog± pojawiæ siê dane, które na gruncie rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „Ogólne Rozporz±dzenie” lub „RODO”), maj± charakter danych osobowych. W ¶wietle
powy¿szego Wójt Gminy informuje, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest GMINA MICHA£OWICE 05-816 Micha³owice, Regu³y ul. Aleja Powstañców Warszawy 1 tel. 22 350 91 91; fax: 22 350 91 01 e-mail: sekretariat@michalowice.pl;
2. W sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Panem Piotrem Glen, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres wskazany powy¿ej b±d¼ email: daneosobowe@michalowice.pl;
3. Dane osobowe zawarte w ofertach s± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze oraz nastêpuj±ce przepisy prawa:
ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. Dz.U. 2022 poz. 1710 ze zm.), rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.).
4. Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu w³asnym postêpowañ o udzielenie zamówieñ publicznych.
Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postêpowañ mie¶ci siê w zakresie obowi±zków ustawowych Urzêdu Gminy jako zamawiaj±cego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbêdne, aby Urz±d Gminy móg³ prawid³owo wype³niaæ na³o¿one na nie obowi±zki.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu do ich wniesienia.
2. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym
mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
4. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Zasada jawno¶ci, o której mowa w art. 74 Pzp ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3–6, stosuje siê odpowiednio.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.63.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomnika Mauzoleum w Pêcicach przy ul. Parkowej.
2. Mauzoleum podlegaj±ce remontowi zlokalizowane jest na dz. ew. nr 641 obrêb 0010 Pêcice.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje realizacjê programu prac konserwatorskich dla:
1) Remontu ok³adziny z piaskowca w zakresie:
a) Dokumentacja opisowa i fotograficzna stanu zachowania ok³adzin kamiennych.
b) Przegl±du wszystkich elementów pod k±tem stabilno¶ci i demonta¿ p³yt zagro¿onych samoczynnym odspojeniem lub degradacj±.
c) Mechanicznego usuniêcia wtórnych uzupe³nieñ oraz zdegradowanych spoin (multinarzêdzie, no¿e, d³uta itp.).
d) Oczyszczenia powierzchni mieszanymi technikami chemiczno-mechanicznymi z zastosowaniem np. myjki hydroci¶nieniowej i parowej wspomaganej preparatami czyszcz±cymi, szczotek lub metod± strumieniow± na sucho. Metodê doczyszczenia Wykonawca zobowi±zany bêdzie wybraæ po przeprowadzeniu prób na bezpieczeñstwo i skuteczno¶ci techniki.
e) Dezynfekcji powierzchni metod± natrysku preparatem biobójczym renomowanego producenta.
f) Monta¿u nowych p³ycin w miejsce uszkodzonych, a uszkodzone Wykonawca podda utylizacji.
g) Uzupe³nienia koniecznych ubytków w technice flekowania.
h) Uzupe³nienia ubytków w kamieniu zapraw± mineraln± barwion± w masie.
i) Uzupe³nienia spoin w kamieniu zapraw± mineraln± barwion± w masie.
j) Opracowania powierzchni fleków i uzupe³nieñ poprzez szlifowanie i nadanie im w³a¶ciwej faktury (tarcze korundowe, papiery ¶cierne).
k) Pog³êbienia dna nieczytelnych inskrypcji (d³uta widiowe).
l) Odpylenia powierzchni sprê¿onym powietrzem.
m) Na³o¿enia preparatu ochronnego o w³a¶ciwo¶ciach hydrofobowych za pomoc± spryskiwacza rêcznego.
n) Scalenia kolorystycznego uzupe³nienia oraz kutych inskrypcji.
o) Wykonania wszelkich prac porz±dkowych po zakoñczeniu prac.
p) Wykonania dokumentacji opisowej i fotograficznej po zakoñczeniu prac budowlanych.
2) Remontu elementów metalowych w zakresie:
a) Dokumentacja opisowa i fotograficzna stanu zachowania elementów metalowych.
b) Wykonania prób na oczyszczenie powierzchni.
c) Mechanicznego i chemicznego usuniêcia zabrudzeñ i nawarstwieñ z powierzchni rze¼by (br±zu).
d) Zabezpieczenia powierzchni inhibitorem korozji.
e) Ostatecznego zabezpieczenia powierzchni poprzez na³o¿enie warstw wosku mikrokrystalicznego lub innego preparatu ochronnego dedykowanego do br±zu/mosi±dzu. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do rêcznego wypolerowania liter miêkkimi szmatkami.
f) Wykonania wszelkich prac porz±dkowych po zakoñczeniu prac.
g) Wykonania dokumentacji opisowej i fotograficznej po zakoñczeniu prac budowlanych.
4. Teren zamierzenia budowlanego jest wpisany do rejestru zabytków i znajduje siê na obszarze objêtym ochron± konserwatora zabytków (decyzja nr 734/2016 z dnia 24 maja 2016 r.).
5. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowi±zany bêdzie do:
1) kierowania pracami konserwatorskimi lub samodzielnego ich wykonywania przez osoby spe³niaj±ce wymagania, o których mowa w art. 37a ust. 1 i 2, art. 37b ust. 1 i 3 albo art. 37d ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie i opiece nad zabytkami;
2) przekazania Mazowieckiemu Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków danych osoby kieruj±cej pracami konserwatorskimi lub samodzielnie prowadz±cej prace konserwatorskie na 14 dni przez rozpoczêciem robót budowlanych;
3) powiadomienia Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o terminie rozpoczêcia prac na 14 dni przed rozpoczêciem robót budowlanych ;
4) uzgodnienia z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków rysunku z zaznaczeniem zniszczeñ oraz planowanych rekonstrukcji (w szczególno¶ci flekowania materia³em kamiennym);
5) przygotowania jednego, przyk³adowego fleku oraz zwo³anie komisji z przedstawicielami Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, celem zaakceptowania metody i doboru kamienia do prac. W przypadku problemów ze znalezieniem odpowiedniego budulca Wykonawca zobowi±zany jest liczyæ siê z konieczno¶ci± wykonania uzupe³nieñ za pomoc± specjalistycznych mas;
6) do niezw³ocznego zawiadomienia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o zagro¿eniach lub nowych okoliczno¶ciach ujawnionych w trakcie prowadzenia wskazanych w pozwoleniu prac i robót;
7) bie¿±cego prowadzenia dokumentacji przebiegu wskazanych w pozwoleniu prac oraz opracowania wyników, w sposób umo¿liwiaj±cy jednoznaczn± identyfikacjê i dok³adn± lokalizacjê przestrzenn± wszystkich wykonanych czynno¶ci, u¿ytych materia³ów oraz dokonanych odkryæ i przekazania jej Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków albo Ministrowi w terminie 3 miesiêcy od dnia zakoñczenia przedmiotu zamówienia;
8) prowadzenia prac konserwatorskich w odpowiednich warunkach atmosferycznych;
6. Realizacja przedmiotu zamówienia zostanie wykonana na podstawie:
1) Decyzji Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak: WN.5142.140.2023.WER z dnia 31 lipca 2023 r. zezwalaj±cej na prowadzenie prac konserwatorsko-restauratorskich.
2) Decyzji Starosty Pruszkowskiego znak: WA.6740.4.41.2023.I.EG z dnia 04 sierpnia 2023 r. zatwierdzaj±cej projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielaj±cej pozwolenia na budowê.
7. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w dokumentacji projektowej w sk³adzie:
1) Projekt budowlany zawieraj±cy:
a) Projekt zagospodarowania terenu,
b) Projekt architektoniczno-budowlany,
c) Projekt techniczny;
2) Projekt wykonawczy;
3) Przedmiar;
4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót;
5) Inwentaryzacja;
6) Ocena techniczna stanu istniej±cego.
8. Wykonawca jest zobowi±zany do organizacji prac w sposób nieutrudniaj±cy funkcjonowania obiektu w przypadku uroczysto¶ci zorganizowanych przy Mauzoleum.
9. Wykonawca zobowi±zany jest do codziennego zabezpieczenia, uporz±dkowania i utrzymania w czysto¶ci terenu po zakoñczeniu prac.
10. Wszelkie u¿yte materia³y i urz±dzenia winny byæ dopuszczone do stosowania zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest okazaæ w stosunku do wskazanych materia³ów i urz±dzeñ dokumentów potwierdzaj±cych ich dopuszczenie do stosowania tj. np.: certyfikaty zgodno¶ci z Polsk± lub europejsk± Norm±, deklaracje w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych, atesty.
11. Wymagania dotycz±ce zatrudnienia na podstawie umowy o pracê.
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 (klauzule spo³eczne) ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶la wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1465) osobê/y wykonuj±c±/e czynno¶ci - roboty budowlane, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465);
12. Wykonawca realizuj±cy zamówienie przed przyst±pieniem do realizacji przedmiotu zamówienia zobowi±zany bêdzie zawrzeæ na w³asny koszt umowê ubezpieczenia (kontraktowego), ustanawiaj±cego ochronê ubezpieczeniow± odpowiedzialno¶ci cywilnej Wykonawcy i wszystkich Podwykonawców oraz dalszych podwykonawców z tytu³u szkód, jakie mog± wyrz±dziæ Zamawiaj±cemu i osobom trzecim w zwi±zku z realizacj± zadania.
13. Wykonawca zobowi±zuje siê do uwzglêdnienia w Przedmiocie umowy w zakresie dostêpno¶ci architektonicznej rozwi±zañ uwzglêdniaj±cych warunki dostêpno¶ci dla osób ze szczególnymi potrzebami w rozumieniu ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostêpno¶ci osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020 r. poz. 1062 ze zm.), (aspekty spo³eczne) w szczególno¶ci poprzez:
1) zapewnienie wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych,
2) zapewnienie osobom ze szczególnymi potrzebami mo¿liwo¶ci ewakuacji lub ich uratowania w inny sposób.
14. Na wykonanie przedmiotu zamówienia Gmina Micha³owice uzyska³a dotacjê na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, po³o¿onych na obszarze województwa mazowieckiego w 2023 roku z Rz±dowego Programu Odbudowy Zabytków.
15. TERMIN I WARUNKI GWARANCJI I RÊKOJMI
1) Wykonawca udzieli Zamawiaj±cemu gwarancji jako¶ci i rêkojmi na wykonane roboty oraz zastosowane materia³y na okres nie krótszy ni¿ 60 miesiêcy od daty odbioru koñcowego Przedmiotu umowy. Ostateczny okres gwarancji i rêkojmi zostanie podany przez Wykonawcê w z³o¿onej ofercie (stanowi kryterium oceny z³o¿onych ofert).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 7. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. w zakresie to¿samym z przedmiotem zamówienia podstawowego na poni¿szych warunkach:
1) stanowiæ bêd± nie wiêcej ni¿ 30% warto¶ci zamówienia podstawowego;
2) udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego w sytuacji zaistnienia potrzeby ich udzielenia i posiadania przez Zamawiaj±cego ¶rodków finansowych;
3) ostateczne warunki zamówienia zostan± sprecyzowane w tre¶ci umowy, która zostanie ustalona w wyniku negocjacji miêdzy Zamawiaj±cym i Wykonawc±;
4) zakres i wysoko¶æ kar zostanie uwzglêdniony odpowiednio do warto¶ci i zakresu zamówienia podobnego;
5) udzielenie zamówienia jest wy³±cznym prawem Zamawiaj±cego a nieudzielenie takiego zamówienia nie mo¿e byæ podstaw± roszczeñ Wykonawcy o udzielenie takiego zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: oferta

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1) Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.
O zamówienie publiczne mog± równie¿ ubiegaæ siê osoby fizyczne, które nie prowadz± dzia³alno¶ci gospodarczej, a wiêc nie posiadaj± wpisu do KRS, CEIDG ani do rejestrów zawodowych lub handlowych.
2) Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w tym zakresie.
3) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± ubezpieczenia 10.000,00 z³. W przypadku ustalenia limitu sumy gwarancyjnej ubezpieczenia na jedno zdarzenie suma ta nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 10.000,00 z³
4) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
a) do¶wiadczenie Wykonawcy:
Wykonawca powinien wykazaæ, ¿e w ci±gu ostatnich 8 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ nale¿ycie:
min. 1 robotê budowlan± polegaj±c± na rozbudowie/ przebudowie/ nadbudowie/ remoncie/rewitalizacji/modernizacji obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków lub do ewidencji zabytków o ³±cznej warto¶ci wykonanych robót nie mniejszej ni¿ 60 000,00 z³ brutto.
UWAGA !!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powy¿ej musi spe³niaæ w ca³o¶ci przynajmniej jeden z Wykonawców.

b) dysponowania osobami:
Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±ce kwalifikacje zawodowe oraz uprawnienia niezbêdne do wykonania zamówienia publicznego:
- min. 1 osob±, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ (pe³ni±c± rolê Kierownika budowy), spe³niaj±cej wymagania, o których mowa w art. 37a ust. 1 i 2, art. 37b ust. 1 i 3 albo art. 37d ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami tj. która przez co najmniej 18 miesiêcy bra³a udzia³ w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków zgodnie z przepisami art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 840 ze zmianami).

Powy¿sze do¶wiadczenie powinno zostaæ potwierdzone stosownym dokumentem/ o¶wiadczeniem.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W przypadku podmiotów ubiegaj±cych siê o zamówienie publiczne prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±:
1). w przypadku wykonawców krajowych:
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej o ile podmiot ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne prowadzi dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±;
2). w przypadku wykonawców zagranicznych:
dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania,
wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
2. Wykaz wykonanych robót budowlanych potwierdzaj±cy opisany warunek wraz z dowodami potwierdzaj±cymi nale¿yte wykonanie tych robót – z wykorzystaniem Za³±cznika nr 4 do SWZ.
3. Wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia publicznego skierowanych przez Wykonawcê – z wykorzystaniem Za³±cznika nr 5 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy;
2) Pe³nomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona „za zgodno¶æ z orygina³em” przez notariusza) oraz do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, chyba, ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ w szczególno¶ci za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (tj. Dz. U z 2023, poz. 57), a Wykonawca wskaza³ to wraz ze z³o¿eniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Przystêpuj±c do przetargu Wykonawca zobowi±zany jest w terminie do sk³adania ofert wnie¶æ wadium: 1.500,00 z³

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub wiêcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spó³ki cywilne) oferta musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w art. 58 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty celu ustalenia podmiotu uprawnionego do wystêpowania w imieniu Wykonawców w sposób umo¿liwiaj±cy ich identyfikacjê.
3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy zamówienia realizowaæ zamierzaj± poszczególni Wykonawcy.
5. W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia o którym mowa w rozdziale VI wymagane jest za³±czenie do oferty o¶wiadczenia i przed³o¿enia na wezwanie dokumentów dla ka¿dego konsorcjanta oddzielnie.
6. Zamawiaj±cy w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nienie warunku przez Wykonawców.
7. W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek udzia³u jest spe³niony je¿eli Wykonawca, ubiegaj±cy siê o zamówienie wspólnie z innymi wykonawcami, i który dostarcza potencja³ na potrzeby spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, ma obowi±zek osobi¶cie wykonaæ tê czê¶æ zamówienia (kluczowy zakres), dla której te zdolno¶ci s± wymagane.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶ci zmiany zawartej z Wykonawc± umowy w okoliczno¶ciach oraz na warunkach
okre¶lonych w „Projekcie umowy” stanowi±cym za³±cznik do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-18 12:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem Platformy e-Zamowienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-18 13:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-16

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.