eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ModliborzyceModernizacja infrastruktury oświetlenia dróg na terenie Gminy Modliborzyce



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja infrastruktury oświetlenia dróg na terenie Gminy Modliborzyce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MODLIBORZYCE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409608

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Piłsudskiego 63

1.4.2.) Miejscowość: Modliborzyce

1.4.3.) Kod pocztowy: 23-310

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@modliborzyce.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://modliborzyce.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524558

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00493099

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne Modernizacja infrastruktury oświetlenia dróg na terenie Gminy Modliborzyce.
Zadanie współfinasowane jest z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych – dziewiąta edycja - „Rozświetlamy Polskę”.
Informacje dotyczące programu znajdują się na stronie internetowej: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-dziewiata-rozswietlamy-polske/ Zgodnie z regulaminem programu Rozświetlamy Polskę.

2.2. Opis inwestycji z wniosku o dofinansowanie:
Gmina Modliborzyce w ramach projektu planuje wymienić oprawy oświetlenia drogowego na terenie całej gminy. W obecnej chwili oświetlenie drogowe to lampy sodowe pochłaniające duże ilości energii nie spełniające swoich zadań świetlnych. Wymiana oświetlenia z żarówkami sodowymi na oprawy energooszczędne LED spowoduje zmniejszenie poboru energii co spowoduję oszczędności a wymiana żarówek na ledowe poprawi widoczność na drogach publicznych za czym idzie zwiększenie bezpieczeństwa wśród kierujących pojazdami oraz pieszych. Zastosowanie nowoczesnego oświetlenia przyczyni się również do ochrony naszego środowiska.

Cele realizacji zamówienia.
1) Podniesienie efektywności energetycznej sieci oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Modliborzyce, redukcja mocy zainstalowanej o minimum 50% dla modernizowanych obwodów oświetleniowych.

2) Zwiększenie bezpieczeństwa poprzez poprawę warunków oświetleniowych na odcinkach dróg i ciągów pieszych zlokalizowanych na terenie Gminy Modliborzyce.

2.3. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Modliborzyce polegająca na wymianie opraw sodowych/istniejących opraw oświetleniowych na oprawy oświetleniowe ze źródłem światła LED, przy użyciu sprzętu Wykonawcy robót.
Zainstalowane oprawy oświetleniowe LED muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC lub równoważny, ENEC+ lub równoważny, ZD4i lub równoważny.
Zamawiający wymaga użycia przez Wykonawcę nowych opraw oświetleniowych LED wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej lub nowych opraw dopuszczonych do użycia na terenie Unii Europejskiej.

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w Przedmiarze robót, Programie Funkcjonalno-Użytkowy (dalej: PFU) stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ oraz Projektowanych postanowieniach umowy (dalej: PPU) stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ.

Gwarancja.
Na wykonane roboty budowlano-montażowe oraz dostarczone i wbudowane materiały Wykonawca udziela gwarancji na okres minimum 60 miesięcy od daty podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego inwestycji. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe 24 miesięcy co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale 14 do SWZ - kryteria oceny ofert.
Na oprawy oświetleniowe – minimum 10 lat gwarancji producenta
Na zdalne sterowanie - minimum 120 miesięcy.
Rękojmia za wady fizyczne i prawne na materiały, urządzenia oraz wszelkie prace, w tym dokumentację projektową oraz roboty budowlane wykonane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, udzielona jest na okres 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.

Rozwiązania równoważne.
W każdym przypadku użycia w PFU norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W przypadku użycia w PFU odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując PFU powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
Użycie w PFU etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
Użycie w PFU wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.

Ubezpieczenie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania ubezpieczenia OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę stanowiącą co najmniej równowartość wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 PPU, ważnego przez cały okres realizacji zamówienia. Szczegółowe warunki określa § 5 w Projektowanych postanowieniach umowy (dalej: PPU).

Klauzula zatrudnienia.
Dodatkowe wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp: Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy osoby na stanowiskach robotniczych wykonujące roboty (fizyczne) budowlane (wymóg nie dotyczy m.in.: osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, czy dostawców materiałów budowlanych oraz sytuacji, w której wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej). Szczegółowe wymagania w tym zakresie znajdują się w § 18 Projektowanych postanowieniach umowy -„PPU” stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne Modernizacja infrastruktury oświetlenia dróg na terenie Gminy Modliborzyce.
Zadanie współfinasowane jest z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych – dziewiąta edycja - „Rozświetlamy Polskę”.
Informacje dotyczące programu znajdują się na stronie internetowej: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-dziewiata-rozswietlamy-polske/ Zgodnie z regulaminem programu Rozświetlamy Polskę.

2.2. Opis inwestycji z wniosku o dofinansowanie:
Gmina Modliborzyce w ramach projektu planuje wymienić oprawy oświetlenia drogowego na terenie całej gminy. W obecnej chwili oświetlenie drogowe to lampy sodowe pochłaniające duże ilości energii nie spełniające swoich zadań świetlnych. Wymiana oświetlenia z żarówkami sodowymi na oprawy energooszczędne LED spowoduje zmniejszenie poboru energii co spowoduję oszczędności a wymiana żarówek na ledowe poprawi widoczność na drogach publicznych za czym idzie zwiększenie bezpieczeństwa wśród kierujących pojazdami oraz pieszych. Zastosowanie nowoczesnego oświetlenia przyczyni się również do ochrony naszego środowiska.

Cele realizacji zamówienia.
1) Podniesienie efektywności energetycznej sieci oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Modliborzyce, redukcja mocy zainstalowanej o minimum 50% dla modernizowanych obwodów oświetleniowych.

2) Zwiększenie bezpieczeństwa poprzez poprawę warunków oświetleniowych na odcinkach dróg i ciągów pieszych zlokalizowanych na terenie Gminy Modliborzyce.

2.3. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Modliborzyce polegająca na wymianie opraw sodowych/istniejących opraw oświetleniowych na oprawy oświetleniowe ze źródłem światła LED, przy użyciu sprzętu Wykonawcy robót.
Zainstalowane oprawy oświetleniowe LED muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC lub równoważny, ENEC+ lub równoważny, ZD4i lub równoważny.
Zamawiający wymaga użycia przez Wykonawcę nowych opraw oświetleniowych LED wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej lub nowych opraw dopuszczonych do użycia na terenie Unii Europejskiej.

Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w Przedmiarze robót, Programie Funkcjonalno-Użytkowy (dalej: PFU) stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ oraz Projektowanych postanowieniach umowy (dalej: PPU) stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ.

Gwarancja.
Na wykonane roboty budowlano-montażowe oraz dostarczone i wbudowane materiały Wykonawca udziela gwarancji na okres minimum 120 miesięcy (tj. 10 lat) od daty podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego inwestycji. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe 12 miesięcy co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale 14 do SWZ - kryteria oceny ofert.
Na oprawy oświetleniowe – minimum 10 lat gwarancji producenta
Na zdalne sterowanie - minimum 120 miesięcy.



Rozwiązania równoważne.
W każdym przypadku użycia w PFU norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W przypadku użycia w PFU odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując PFU powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
Użycie w PFU etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
Użycie w PFU wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.

Ubezpieczenie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania ubezpieczenia OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę stanowiącą co najmniej równowartość wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 PPU, ważnego przez cały okres realizacji zamówienia. Szczegółowe warunki określa § 5 w Projektowanych postanowieniach umowy (dalej: PPU).

Klauzula zatrudnienia.
Dodatkowe wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp: Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie zatrudniał na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 póz. 1465 t.j.) - obejmujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych, operatorzy sprzętu i prace fizyczne instalacyjno-montażowe objęte zakresem zamówienia (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako podwykonawcy, wykonujących obsługę geodezyjną, czy dostawców materiałów budowlanych). Szczegółowe wymagania w tym zakresie zawarte są w § 18 Projektowanych postanowieniach umowy -„PPU” stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł / PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. 02.10.2024 r. do godz. 9:00 i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
 pieniądzu;
 gwarancjach bankowych;
 gwarancjach ubezpieczeniowych;
 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 47 8717 1123 2010 1000 2118 0035 Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej Oddział w Modliborzycach z adnotacją Wadium - INW.271.1.13.2024 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej (tj. w oryginale – dokument podpisany przez gwaranta kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwołalnie, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

Po zmianie:
Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł / PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. 04.10.2024 r. do godz. 9:00 i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
 pieniądzu;
 gwarancjach bankowych;
 gwarancjach ubezpieczeniowych;
 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o numerze: 47 8717 1123 2010 1000 2118 0035 Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej Oddział w Modliborzycach z adnotacją Wadium - INW.271.1.13.2024 W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej (tj. w oryginale – dokument podpisany przez gwaranta kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwołalnie, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-10-02 09:00

Po zmianie:
2024-10-04 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-10-02 10:00

Po zmianie:
2024-10-04 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-10-31

Po zmianie:
2024-11-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.