eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czersk › Remont dróg gminnych (droga Złotowo - Będźmierowice oraz ul. Szkolna w Czersku)



Ogłoszenie z dnia 2023-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych (droga Złotowo - Będźmierowice oraz ul. Szkolna w Czersku)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Czersk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 523954810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_miejski@czersk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/czersk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych (droga Złotowo - Będźmierowice oraz ul. Szkolna w Czersku)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2de9a22b-5dd4-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00524526

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010872/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Remont dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418058

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.50.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1. Remont drogi Złotowo - Będźmierowice. Zadanie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
I. Zakres zadania

Remont drogi należy wykonać od km 0+004,63 do km 2+052,95 - na łącznej długości 2048 mb (zgodnie z zakresem poglądowym określonym w załączniku nr 1 do OPZ) w zakresie robót:
1. Niezbędna rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej w celu połączenia z nową warstwą bitumiczną po obu stronach drogi.
2. Regulacja wysokościowa włazów studzienek i pokryw zaworów wodociągowych.
3. Oczyszczenie i skropienie istniejącej warstwy bitumicznej.
4. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm – połączenia technologiczne z istniejącą nawierzchnią - ca 30m z każdej strony.
5. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm.
6. Rozbiórka i ponowne ułożenie zjazdów z płyt YOMB na podsypce piaskowej - płyty z odzysku 10% nowych.
7. Pobocza z mieszanki optymalnej z (gliniasto – żwirowej). Skład mieszanki: kruszywo naturalne 0/31,5 – 85%; glina pylasta zwięzła – 15% - łączna gr. 5cm.
8. Montaż korytka odwadniającego klasy D400 w obrębie przejazdu kolejowego zakończone skrzynką rewizyjno-odpływową i przykanalikiem z rury PCV o śr. 200 mm - zgodnie z rys. 1 i rys. 2 w dokumentacji projektowej.
9. Umocnienie wylotu odwodnienia za pomocą kostki kamiennej 15/17 cm na ławie betonowej gr 15 cm.
10. Należy wykonać spadki poprzeczne drogi zgodnie z rys. nr 3 i 4 w dokumentacji projektowej, ze szczególnym uwzględnieniem nie odprowadzania wód opadowych na działki kolejowe.

II. Opis pozostałych czynności Wykonawcy
1. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.
2. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych na własny koszt dokona zakupu
i ustawi tablicę informacyjną dot. dofinansowania z środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (wzór tablicy został określony w załączniku nr 2 do OPZ). Tablica ta powinna być z blachy ocynkowanej zamontowana na dwóch słupkach stalowych.
3. Wykonawca będzie prowadził w taki sposób roboty, aby umożliwić mieszkańcom dojazd do posesji lub w odpowiednim terminie poinformuje właściciela nieruchomości
o możliwych utrudnieniach. Wykonawca poniesie koszty związane z przygotowaniem tymczasowych zjazdów do posesji na potrzeby mieszkańców oraz pokryje koszty związane
z zapewnieniem przejezdności po placu budowy mieszkańcom, służbom ratowniczym i służbom komunalnym.
4. Wykonawca poinformuje przewoźników autobusowych (PKS Chojnice i ROBUS Karsin)
o możliwych utrudnieniach w związku z robotami drogowymi.
5. Po przekazaniu placu budowy Wykonawca w ciągu 14 dni przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram robót, w którym uwzględni etapowanie robót budowlanych i taką organizację ruchu, aby spełnić warunki określone w pkt. II 3.
6. Nieprzydatny materiał z rozbiórek należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7. Nadmiar gruntu pozyskanego w wyniku robót ziemnych należy zutylizować zgodnie
z obowiązującymi przepisami.
8. Wykonawca na własny koszt będzie utrzymywał drogi dojazdowe do placu budowy oraz przywróci je do stanu pierwotnego po zakończeniu robót.
9. Wykonawca w ramach realizacji zadania zabezpieczy istniejące drzewa poprzez obłożenie deskami i obwiązanie dookoła pni.
10. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację istniejących studni i zaworów sieci wod.- kan. w celu ich regulacji, a na dzień odbioru końcowego przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania regulacji tych studni
i zaworów wystawiony przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku. Odbiorowi przez ZUK Sp. z o.o.
w Czersku podlegać będzie również sieć kanalizacji deszczowej.
11. Wynikający z dokumentacji stan uzbrojenia może być z nią niezgodny, albo może nie obejmować wszystkich instalacji podziemnych. W związku z tym wszelkie roboty ziemne muszą zostać poprzedzone ręcznymi przekopami kontrolnymi. W trakcie prowadzenia robót związanych z budową kanalizacji deszczowej, sanitarnej, linii kablowej Wykonawca poprzez ręczne wykopy kontrolne zlokalizuje istniejące uzbrojenie podziemne. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z naprawą i odtworzeniem uszkodzonego w trakcie prac uzbrojenia podziemnego.
12. Na dzień odbioru końcowego Wykonawca przedstawi dokumenty z przeprowadzonych badań, sprawdzeń podłoża, warstw podbudowy i jezdni oraz innych elementów robót zgodnie z SST.
13. Na dzień zgłoszenia do odbioru końcowego Wykonawca przedstawi dokument
z przeprowadzonego badania nawierzchni bitumicznej jezdni poszczególnych warstw,
w zakresie sprawdzenia grubości, wskaźnika zagęszczenia i wolnych przestrzeni, które będzie wykonane przez certyfikowane laboratorium drogowe. Pobór próbek zostanie wykonany
w obecności przedstawiciela Zamawiającego i Inspektora nadzoru (wykonanie odwiertów zgodnie z załączonym SST).
14. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo
w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
15. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
16. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego
w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
17. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia
o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
18. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności
w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy:
19.1. Wykonanie robót przygotowawczych.
19.2. Wykonanie robót ziemnych.
19.3. Wykonanie podbudów.
19.4. Wykonanie elementów ulic.
19.5. Wykonanie robót nawierzchniowych.
19.6. Wykonanie robót wykończeniowych.
19.7. Wykonywanie prac związanych z obsługą koparki i innych maszyn, pojazdów wykorzystywanych podczas budowy.
19.8. Czynności związane z montażem elementów BRD.
19.9. Wykonanie kanalizacji deszczowej.
Obowiązki Wykonawcy z tytułu spełnienia niniejszego wymogu określają Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 667441,61 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2. Remont ulicy Szkolnej w Czersku. Zadanie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
I. Zakres zadania

Remont ulicy należy wykonać na odcinku 205 mb zgodnie z załączonym Projektem Zagospodarowania Terenu w zakresie robót:
1. Niezbędne roboty rozbiórkowe w zakresie chodników, zjazdów i krawężników.
2. Należy uwzględnić dodatkową wymianę 110mb krawężnika ulicznego (zakres poglądowy określony w załączniku nr 1 do OPZ).
3. Wykonawca dokona dodatkowego przełożenia do 150 m2 istniejącego chodnika z kostki brukowej betonowej "fala" w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
4. Mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 5 cm wraz z wywozem na odległość do 2 km – frezowanie (w miejsce wskazane przez Zamawiającego).
5. Mechaniczne rozebranie podbudowy betonowej o grubości 15 cm wraz z wywozem na odległość do 2km.
6. Regulacja wysokościowa włazów studzienek i pokryw zaworów wodociągowych.
7. Oczyszczenie i skropienie istniejącej warstwy bitumicznej.
8. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wyrównawcza 50kg/m2.
9. Oczyszczenie i skropienie kolejnej warstwy bitumicznej.
10. Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm.
11. Krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 cm ustawione w łąwie betonowej.
12. Chodniki o nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej o gr. 4 cm - "cegiełka" fazowana szara wraz z podbudową z kruszywa łamanego 0-31,5 (50/30) o gr. 15 cm, niezbędnymi robotami ziemnymi oraz profilowaniem i zagęszczeniem podłoża.
13. Zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej o gr. 4 cm - "cegiełka" fazowana grafitowa wraz z podbudową z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym CBGM 0/16 mm C1,5/2,0 o gr. 15 cm, niezbędnymi robotami ziemnymi oraz profilowaniem i zagęszczeniem podłoża.
14. Znaki drogowe zakazu, nakazu, ostrzegawcze, informacyjne wraz z słupkami – 4 szt.
15. Oznakowanie cienkowarstwowe - 65 m2.
16. Wykonanie remontu wpustów deszczowych - 2 szt. wraz z przykanalikiem PCV fi 160 mm (po 6 m) oraz umocnieniem wylotu w miejscu istniejących (lokalizacja wpustów pokazana w załączniku nr 1 do OPZ).
17. Humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 15 cm.
18. Wykonawca podczas prowadzonych robót remontowych będzie uważał na instalację niskoprądową zlokalizowaną w rejonie przejścia dla pieszych przy liceum, w szczególności podczas frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej.
19. Wykonawca uwzględni sfrezowanie istniejącej nawierzchni ulicy wraz z ułożeniem nowych warstw z mieszanki mineralno-bitumicznej na dodatkowym odcinku 25 m dł. i szer. 4 m wraz z odtworzeniem oznakowania poziomego przejścia dla pieszych (zakres określony w załączniku nr 1 do OPZ).
20. Wykonawca umożliwi Zakładowi Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Czersku wykonanie remontu sieci wodociągowej przez ułożeniem docelowych warstw bitumicznych.
21. Wykonawca dokona wybrania kruszywa kamiennego ze skwerów i jego wywiezienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego oraz następnie skuszenia i wywozu w obszarze tych skwerów nawierzchni bitumicznej, która znajduje się pod tym skwerami. Po wykonaniu tych prac Wykonawca uzupełni te tereny humusem. Powierzchnia do 150 m2. Lokalizacja określona w załączniku nr 1 do OPZ.

II. Opis pozostałych czynności Wykonawcy
1. Wykonawca przed rozpoczęciem prac opracuje projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, który zostanie zatwierdzony przez odpowiednie organy i zarządców dróg.
2. Wykonawca przed rozpoczęciem robót budowlanych na własny koszt dokona zakupu i ustawi tablicę informacyjną dot. dofinansowania z środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg (wzór tablicy został określony w załączniku nr 2 do OPZ). Tablica ta powinna być z blachy ocynkowanej zamontowana na dwóch słupkach stalowych.
3. Wykonawca będzie prowadził w taki sposób roboty, aby umożliwić mieszkańcom dojazd do posesji lub w odpowiednim terminie poinformuje właściciela nieruchomości o możliwych utrudnieniach. Wykonawca poniesie koszty związane z przygotowaniem tymczasowych zjazdów do posesji na potrzeby mieszkańców oraz pokryje koszty związane z zapewnieniem przejezdności po placu budowy mieszkańcom, służbom ratowniczym i służbom komunalnym.
4. Wykonawca poinformuje przewoźników autobusowych (PKS Chojnice i ROBUS Karsin) o możliwych utrudnieniach w związku z robotami drogowymi.
5. Po przekazaniu placu budowy Wykonawca w ciągu 14 dni przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram robót, w którym uwzględni etapowanie robót budowlanych i taką organizację ruchu, aby spełnić warunki określone w pkt. II 3.
6. Materiał pozyskany z rozbiórek (frez i kostka brukowa betonowa z ul. Szkolnej w Czersku) należy przetransportować i rozładować w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego w odległości do 2 km od placu budowy (kostka betonowa układana na paletach EURO). Zamawiający na bieżąco poprzez inspektora nadzoru będzie oceniać przydatność materiałów rozbiórkowych do odzyskania. Wykonawca na własny koszt zapewni niezbędne palety, folię stretch, transport i rozładunek materiałów rozbiórkowych. Przed przystąpieniem do prac rozbiórkowych określona zostanie szacunkowa ilość materiałów rozbiórkowych - spisany zostanie protokół podpisany przez Wykonawcę, Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. Po przewiezieniu całości materiału rozbiórkowego na docelowe miejsce składowania zostanie sporządzony protokół podpisany przez Wykonawcę, Inspektora Nadzoru i Zamawiającego.
7. Nieprzydatny materiał z rozbiórek należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8. Nadmiar gruntu pozyskanego w wyniku robót ziemnych należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami.
9. Wykonawca na własny koszt będzie utrzymywał drogi dojazdowe do placu budowy oraz przywróci je do stanu pierwotnego po zakończeniu robót.
10. Wykonawca w ramach realizacji zadania zabezpieczy istniejące drzewa poprzez obłożenie deskami i obwiązanie dookoła pni.
11. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca uzgodni z ZUK Sp. z o.o. w Czersku lokalizację istniejących studni i zaworów sieci wod.- kan. w celu ich regulacji, a na dzień odbioru końcowego przedstawi protokół potwierdzający poprawność wykonania regulacji tych studni i zaworów wystawiony przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku. Odbiorowi przez ZUK Sp. z o.o. w Czersku podlegać będzie również sieć kanalizacji deszczowej.
12. Wynikający z dokumentacji stan uzbrojenia może być z nią niezgodny, albo może nie obejmować wszystkich instalacji podziemnych. W związku z tym wszelkie roboty ziemne muszą zostać poprzedzone ręcznymi przekopami kontrolnymi. W trakcie prowadzenia robót związanych z budową kanalizacji deszczowej, sanitarnej, linii kablowej Wykonawca poprzez ręczne wykopy kontrolne zlokalizuje istniejące uzbrojenie podziemne. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z naprawą i odtworzeniem uszkodzonego w trakcie prac uzbrojenia podziemnego.
13. Na dzień odbioru końcowego Wykonawca przedstawi dokumenty z przeprowadzonych badań, sprawdzeń podłoża, warstw podbudowy i jezdni oraz innych elementów robót zgodnie z SST.
14. Na dzień zgłoszenia do odbioru końcowego Wykonawca przedstawi dokument z przeprowadzonego badania nawierzchni bitumicznej jezdni poszczególnych warstw, w zakresie sprawdzenia grubości, wskaźnika zagęszczenia i wolnych przestrzeni, które będzie wykonane przez certyfikowane laboratorium drogowe. Pobór próbek zostanie wykonany w obecności przedstawiciela Zamawiającego i Inspektora nadzoru (wykonanie odwiertów zgodnie z załączonym SST).
15. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo w przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
16. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
17. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego.
18. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy
z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków, pełna treść OPZ znajduje się w zał. nr 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 238311,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 792651,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 998231,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 792651,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe, Ziemne, Melioracyjne i Ogólnobudowlane Henryk Czarnowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5911013240

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 16

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 83-425

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 792651,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357305,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366793,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357305,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe, Ziemne, Melioracyjne i Ogólnobudowlane Henryk Czarnowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5911013240

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 16

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 83-425

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357305,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.