eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarkaRozwój bazy sportowej w gminie Warka



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój bazy sportowej w gminie Warka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Warka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48 48 665 12 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój bazy sportowej w gminie Warka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f20680d-2c85-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524258

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033340/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozwój bazy sportowej w gminie Warka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371297

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5584835,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: „Budowa boiska sportowego ze sztuczną nawierzchnią” w ramach inwestycji: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka”
Przedmiotem niniejszego zadania jest opracowanie dokumentacji projektowej, na bazie udostępnionej koncepcji (załącznik nr 10) oraz wykonanie na podstawie tej dokumentacji budowy boiska piłkarskiego wraz z infrastrukturą na terenie stadionu miejskiego w Warce. Rozpoczęcie robót budowlanych zostanie poprzedzone uzyskaniem przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych opinii i uzgodnień formalno - prawnych niezbędnych do zrealizowania całego zakresu dokumentacji projektowej. Część 1 realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj” wg PFU stanowiącego załącznik nr 10 do SWZ. Dołączone przedmiary (stanowiące załącznik nr 10) mają charakter wstępny szacunkowy do koncepcji.

Zakres robót budowlanych:
- budowa boiska do piłki nożnej o nawierzchni ze sztucznej trawy,
- budowa piłkochwytów,
- wykonanie utwardzeń z kostki betonowej,
- budowa instalacji oświetlenia obiektu,
- budowa instalacji odwodnienia obiektu,
- dostawa i montaż wiat dla zawodników rezerwowych oraz personelu medycznego,
- dostawa i montaż urządzeń sportowych boiska.
Wymagana będzie współpraca z Wykonawcą wybranym dla części 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45232452-5 - Roboty odwadniające

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 4627298,26 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: „Zakup i montaż trybun z przeznaczeniem na kompleks sportowy” w ramach inwestycji: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka”
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie a następnie wykonanie (dostawa i zamontowanie) 2 trybun przy boiskach sportowych, utwardzenia pod trybunę przy boisku istniejącym, wykonanie ciągu pieszo-jezdnego jako dojścia i dojazdu do trybuny nr 1. według dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie PFU stanowiącego załącznik nr 11. Trybuna nr 2 do ustawienia na utwardzeniu z kostki wykonanym w części 1.
W zakresie planowanego przedsięwzięcia jest wykonanie dokumentacji projektowej uzyskanie decyzji administracyjnych przy wsparciu Zamawiającego, a następnie realizacja etapu zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją.
Celem przedsięwzięcia jest rozszerzenie infrastruktury sportowej gminy Warka.
Część 2 realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj” wg PFU stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ.
Wymagana będzie współpraca z Wykonawcą wybranym dla części 1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

43124100-9 - Drenaże

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.5.5.) Wartość części: 569678,42 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: „Zaprojektowanie i budowa miasteczka rowerowego w Warce” w ramach inwestycji: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka”
Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz realizacji robót budowlanych dla planowanej inwestycji: budowa rowerowego miasteczka ruchu drogowego w Warce w formule „zaprojektuj i wybuduj” wg PFU stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ. Planowana inwestycja zlokalizowana jest terenie województwa mazowieckiego, w powiecie grójeckim, w gminie Warka w miejscowości Warka.
Zamówienie obejmuje:
a) opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia (w tym m.in, projekt zagospodarowania terenu, projekt wykonawczy, przedmiar robót budowlanych, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, projekt zieleni). Wykonawca na etapie sporządzania projektu będzie uzgadniał wszelkie szczegóły opracowania z Zamawiającym.
b) wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót zatwierdzonych przez Zamawiającego,
c) wyposażenie w niezbędną infrastrukturę - zgodnie z założeniami budowy miasteczka ruchu drogowego zawartymi w PFU stanowiącego załącznik nr 12 do SWZ.
Rowerowe miasteczko ruchu drogowego należy zaprojektować na działce nr ew. 1885/18 położonej
w Warce przy ul. Mostowej, obok planowanego pumtracku . Nawierzchnia miasteczka do wykonania z kostki betonowej grubości 6 cm. Imitacja jezdni do wykonania z kostki w kolorze grafitowym, imitacja ścieżki rowerowej w kolorze czerwonym , natomiast imitacja chodników z kostki w kolorze szarym.
Miasteczko należy zintegrować z placem odpoczynku pumptracka. Dostęp do miasteczka od strony północnej działki, z drogi gruntowej stanowiącej połączenie ul. Mostowej i ul. Józefa Manczarskiego.
Na terenie miasteczka należy zlokalizować co najmniej następujące elementy infrastruktury drogowej: rondo, skrzyżowanie równorzędne, skrzyżowanie oznakowane znakami ustalającymi pierwszeństwo przejazdu, zakręty i łuk. Ponadto należy wykonać przejazd kolejowy i "ósemki" na ścieżce rowerowej.
Na terenie miasteczka należy przewidzieć oznakowanie poziome grubowarstwowe chemoutwardzalne malowane na kostce i oznakowanie pionowe — znaki drogowe mini trwale zakotwione w gruncie.
Teren między drogami, chodnikami i ścieżką rowerową należy zagospodarować jako trawnik z krzewami i drzewami (zgodnie z decyzją Starosty Grójeckiego). Obok planowanych dróg należy przewidzieć ustawienie ławek z oparciami i koszami na śmieci (min. 5 kompletów). Poszerzenia pod ławki i kosze utwardzone kostką betonową.
Działka nr ew. 1885/18 położona jest w Warce przy ul. Mostowej. Działka jest zlokalizowana w strefie Natura 2000 oraz na terenie zalewowym rzeki Pilicy. Dla terenu nie ma opracowanego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
Dołączony przedmiar (stanowiący załącznik nr 12) ma charakter wstępny szacunkowy do koncepcji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 353638,98 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: „Rozbudowa pumptracku”
Przedmiotem zamówienia jest budowa placu odpoczynku o powierzchni 50,00 m2 opisanego w dokumentacji projektowej jako ETAP III. Przedmiotowy plac jest powiększeniem placu odpoczynku ETAP I realizowanego według odrębnej umowy, stanowi rozbudowę pumptracka.
Zakres oznaczony na rysunku nr A1O1: tj. Projekt Zagospodarowania Terenu w legendzie graficznej nr ④ PLAC ODPOCZYNKU POW. 50 m2- ETAP III.
Nawierzchnia placu odpoczynku z kostki betonowej gr. 6 cm z oporem z obrzeża betonowego 6x20x100 cm układanym na podsypce piaskowo – cementowej lub miale kamiennym .
Podbudowa do wykonania z kruszywa drogowego frakcji 0-31,5 mm , warstwa odsączająca z piasku grubości 10.0 cm .

Na placu odpoczynku planowane są do wykonania następujące elementy:
1) Ławka bez oparcia - 1 sztuka
2) Ławka z oparciem - 2 sztuki
3) Kosz na śmieci – 2 sztuki
4) Stojak rowerowy na 5 rowerów – 2 sztuki
5) Lampa solarna – 2 sztuki

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.5.5.) Wartość części: 34219,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5595586,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5595586,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5595586,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Panorama Obiekty Sportowe Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7831693297

7.3.3) Ulica: ul. Puławska 38

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Opracowanie dokumentacji projektowej - Prestige Invest Sp. z o.o., ul. Słoneczna 73, Gdynia
Roboty ziemne, sanitarne i elektryczne - Podwykonawcy nieznani


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5595586,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1131600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1131600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1131600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Drogowych w Grójcu S p. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7971729813

7.3.3) Ulica: ul. Asfaltowa 2

7.3.4) Miejscowość: Jasieniec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-604

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Dostawa trybun - Producent Urządzeń Sportowych Wyposażenie Obiektów Sportowych PESMENPOL Sp. z o. o., ul. Drogowców 12, 32-400 Myślenice


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1131600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 564693,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 564693,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 564693,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Drogowych w Grójcu S p. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7971729813

7.3.3) Ulica: ul. Asfaltowa 2

7.3.4) Miejscowość: Jasieniec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-604

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 564693,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85269,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85269,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85269,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Drogowych w Grójcu S p. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7971729813

7.3.3) Ulica: ul. Asfaltowa 2

7.3.4) Miejscowość: Jasieniec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-604

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85269,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.