eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi W³oszczowa › Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej ³adowarki ko³owej przegubowej dla potrzeb Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. we W³oszczowie



Og³oszenie z dnia 2023-11-30


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej ³adowarki ko³owej przegubowej dla potrzeb Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. we W³oszczowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Przedsiêbiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. we W³oszczowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290889164

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 31

1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oszczowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 29-100

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jêdrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgkimwloszczowa.zakladkomunalny.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pgkimwloszczowa.zakladkomunalny.com

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej ³adowarki ko³owej przegubowej dla potrzeb Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. we W³oszczowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-36109ea9-8f6d-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00524176

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_wloszczowa

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_wloszczowa

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z „Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.

1. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jepg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
2. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
3. W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
4. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego który wynosi maksymalnie 5MB.
5. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
6. Pliki w innych formatach ni¿ .pdf zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby pliki z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
7. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
8. Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisywania plików oferty.
9. Zaleca siê, aby komunikacja z Wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adresu e-mail.
10. Je¿eli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik zip zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
11. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
12. Zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r. str. 1 zwanym dalej „RODO”) informujemy ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiêbiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. we W³oszczowie;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ pod adresem e-mail inspektor@cbi24.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani±/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; ( w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowania nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochron prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.

9) nie przys³uguje Pani/Panu;

a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

10) przys³uguje Pani/Panu wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GKIII/ZP/10/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej ³adowarki przegubowej ko³owej o nastêpuj±cych parametrach:




£ADOWARKA

1) Silnik o pojemno¶ci nie mniejszej ni¿ 1500 cm3
2) Ilo¶æ cylindrów 4/moc nie mniejsza ni¿ 26 KM/19W
3) Paliwo – olej napêdowy
4) Przek³adnia hydrostatyczna
5) Prêdko¶æ jazdy ( maks.) – 11 – 22 km/h
6) Aux. Przep³yw oleju hydraulicznego – 52 l/min
7) Maksymalna wysoko¶æ podnoszenia 2,98m
8) Promieñ skrêtu: wewn±trz / na zewn±trz 825/2090mm
9) Opony standardowe (profil ci±gnika) 26x12.00-12
10) Waga do 1680 kg
11) Obci±¿enie wywracaj±ce 1550 – 1600 kg
12) Ud¼wig maszyna prosta 1230 – 1280 kg
13) Ud¼wig maszyna skrêcona 1020 – 1070 kg
14) Szeroko¶æ do 1280 mm
15) Wysoko¶æ do 2040 mm
16) D³ugo¶æ do 2690 mm
17) Torque Divider – napêd na 4 ko³a jednocze¶nie
18) ¦wiat³a robocze
19) 2 biegi
20) DBS – mechanizm ró¿nicowy
21) Hi Flow
22) Multiz³±cze
23) Multifunkcyjny joystick
24) Postojowy hamulec wielotarczowy
25) Samopoziomuj±cy wysiêgnik teleskopowy
26) Ch³odnica oleju hydraulicznego
27) Podgrzewany fotel
28) Kabina ROPS FOPS
29) Graficzny wy¶wietlacz LCD
30) Pe³ne oszklenie kabiny
31) Mocowanie sprzêtu MultiOne
32) £y¿ka 1,2 m
33) P³ywaj±ce ramiê wysiêgnika
34) Nowy napêd ONE DRIVE
35) Maszyna bez obci±¿ników.

UWAGA
Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± opisu parametrów oferowanego sprzêtu wraz z podaniem informacji o producencie, modelu i typie urz±dzenia. Opis parametrów musi minimum potwierdzaæ ¿e oferowany sprzêt spe³nia warunki okre¶lone w SWZ.
6. Warunki finansowania:
1) Warunki dotycz±ce leasingu operacyjnego z opcj± wykupu:
• Leasing operacyjny;
• Waluta umowy leasingu – PLN;
• Okres leasingu 36 miesiêcy, w tym Zamawiaj±cy ui¶ci w okresie trwania leasingu 35 rat leasingowych;
• Op³ata wstêpna 45% warto¶ci netto przedmiotu leasingu;
• Oprocentowanie zmienne – czê¶æ odsetkowa raty bie¿±cej ulegnie obni¿eniu w przypadku spadku WIBOR 1M lub podwy¿szeniu w przypadku jego wzrostu (stawka WIBOR 1M obowi±zuj±ca w dniu poprzedzaj±cym termin sk³adania ofert)
• Warto¶æ wykupu 21,4% ceny netto przedmiotu leasingu;
• Mo¿liwo¶æ wykupu w ci±gu 30 dni od ostatniej raty leasingowej, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ op³aty za wykup wraz z ostatni± rat± leasingow±;
• Zamawiaj±cy dokona ubezpieczenia sprzêtu we w³asnym zakresie i na w³asny koszt;
• Wykonawca (Leasingodawca) nie bêdzie ¿±da³ prawnych zabezpieczeñ umowy leasingu.
2) Zamawiaj±cy informuje ¿e:
• Przed podpisaniem umowy leasingu przeka¿e Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, dane dotycz±ce Zarz±du Spó³ki w zakresie imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, serii i numeru dowodu osobistego oraz numeru PESEL;
• Dokona p³atno¶ci pierwszej op³aty leasingowej w wysoko¶ci 45% ceny nabycia przedmiotu leasingu przez Wykonawcê (Leasingodawcê) w terminie 7 dni od daty dostarczenia przedmiotu leasingu. Podstaw± zap³aty bêdzie protokó³ odbioru przedmiotu zamówienia;
• Bêdzie p³aci³ raty leasingowe zgodnie z harmonogramem op³at leasingowych, który bêdzie stanowi³ za³±cznik do umowy leasingu;
• Dopuszcza mo¿liwo¶æ zap³aty rat leasingowych na podstawie e-faktury;
• Akceptuje pobieranie faktur w wersji elektronicznej z dedykowanego portalu Klienta;
• Dopuszcza zap³atê pierwszej raty w miesi±cu odbioru przedmiotu leasingu
• Wyra¿a zgodê na bezpo¶redni± sp³atê nale¿no¶ci wynikaj±cych z umowy na rachunek kredytodawcy Finansuj±cego – przekazanie niesp³aconej umowy (która powinna byæ zakoñczona) zewnêtrznej firmie, która bêdzie dochodzi³a sp³aty niesp³aconych zobowi±zañ;
• Bêdzie dokonywa³ rozliczeñ, zg³oszeñ dotycz±cych op³at leasingowych i ubezpieczenia przedmiotu leasingu tylko z Finansuj±cym natomiast rozliczeñ (w tym z tytu³u kar umownych), zg³oszeñ wynikaj±cych z warunków gwarancji, serwisu przedmiotu leasingu, jego utrzymania bezpo¶rednio z Dostawc±;

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66114000-2 - Us³ugi leasingu finansowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:

1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dopuszcza siê ³±czne spe³nienie warunku przez Wykonawców.

4. Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty, sporz±dzonej na formularzu oferty, stanowi±cym za³±cznik Nr 1 SWZ ka¿dy Wykonawca do³±cza:
1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP potwierdzaj±ce ¿e
- Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania z powodów wskazanych w art. 108 ust. 1 oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP
- Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
2) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP potwierdzaj±ce ¿e
– Wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r, o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz 1497 ze zm.),
- Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania z powodów wskazanych w art. 5k Rozporz±dzenia Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporz±dzenia (UE) nr 833/2014 dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie. W/w. o¶wiadczenia winny byæ z³o¿one pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej, podpisane podpisem elektronicznym – zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2a SWZ.
3) Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacjê o tych podmiotach w sk³ada o¶wiadczenie stanowi±ce za³±cznik nr 2a SWZ (brak podstaw wykluczenia).
4) Je¿eli Wykonawca, zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postepowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w o¶wiadczeniu stanowi±cym za³±cznik 2 SWZ.
5) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 SWZ (je¿eli dotyczy).
6) O¶wiadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 SWZ (je¿eli dotyczy).
7) Dokument okre¶laj±cy zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy (wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego) podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – pe³nomocnictwo. Pe³nomocnictwo(a) – umocowanie do reprezentacji Wykonawcy w przypadku, gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika bezpo¶rednio z odpisu w³a¶ciwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej (przyk³adowo KRS, CEIDG) ogólnie dostêpnego na stronach internetowych ogólnodostêpnych baz danych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do oferty nale¿y za³±czyæ dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
2. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
3. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt. 2, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych, ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
4. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± opisu parametrów oferowanego sprzêtu wraz z podaniem informacji o producencie, modelu i typie urz±dzenia. Opis parametrów musi minimum potwierdzaæ ¿e oferowany sprzêt spe³nia warunki okre¶lone w SWZ.
5. Na wezwanie Zamawiaj±cego, zgodnie z art. 274 ustawy PZP.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty, sporz±dzonej na formularzu oferty, stanowi±cym za³±cznik Nr 1 SWZ ka¿dy Wykonawca do³±cza:
1) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy PZP potwierdzaj±ce ¿e
- Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania z powodów wskazanych w art. 108 ust. 1 oraz w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP
- Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
2) aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP potwierdzaj±ce ¿e
– Wykonawca nie podlega wykluczeniu z powodów wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r, o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz 1497 ze zm.),
- Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania z powodów wskazanych w art. 5k Rozporz±dzenia Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporz±dzenia (UE) nr 833/2014 dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z dzia³aniami Rosji destabilizuj±cymi sytuacjê na Ukrainie. W/w. o¶wiadczenia winny byæ z³o¿one pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej, podpisane podpisem elektronicznym – zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 2a SWZ.
3) Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw oraz spe³niania, w zakresie, w jakim powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu zamieszcza informacjê o tych podmiotach w sk³ada o¶wiadczenie stanowi±ce za³±cznik nr 2a SWZ (brak podstaw wykluczenia).
4) Je¿eli Wykonawca, zamierza powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udzia³u w postepowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w o¶wiadczeniu stanowi±cym za³±cznik 2 SWZ.
5) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 3 SWZ (je¿eli dotyczy).
6) O¶wiadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 SWZ (je¿eli dotyczy).
7) Dokument okre¶laj±cy zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy (wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego) podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – pe³nomocnictwo. Pe³nomocnictwo(a) – umocowanie do reprezentacji Wykonawcy w przypadku, gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika bezpo¶rednio z odpisu w³a¶ciwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej (przyk³adowo KRS, CEIDG) ogólnie dostêpnego na stronach internetowych ogólnodostêpnych baz danych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do oferty nale¿y za³±czyæ dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
2. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
3. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt. 2, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych, ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
4. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± opisu parametrów oferowanego sprzêtu wraz z podaniem informacji o producencie, modelu i typie urz±dzenia. Opis parametrów musi minimum potwierdzaæ ¿e oferowany sprzêt spe³nia warunki okre¶lone w SWZ.
5. Na wezwanie Zamawiaj±cego, zgodnie z art. 274 ustawy PZP.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (konsorcja, spó³ki cywilne)
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o zamówienie.
2. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
3. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców, wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiaj±cy nie wymaga szczególnych sposobów spe³niania przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie okre¶la wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia w inny sposób ni¿ w odniesieniu do pojedynczych wykonawców.
6. Zgodnie z art. 125 ust. 4 ustawy PZP, w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia o których mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te maj± potwierdziæ brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie w jakim ka¿dy z Wykonawców wskazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
7. Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zosta³a wybrana, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli zabezpieczenie by³o wymagane, zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy PZP.
9. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonuj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

17) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
a) Gdy wykonanie zamówienia w okre¶lonym pierwotnie terminie nie le¿y w interesie Zamawiaj±cego – zmiana umowy jest dopuszczalna w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiaj±cego;
b) Dzia³ania si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie zamówienia w okre¶lonym pierwotnie terminie. Termin zostanie przed³u¿ony o czas dzia³ania si³y wy¿szej oraz o czas potrzebny do usuniêcia skutków tego dzia³ania.
c) Zaistnienia innych sytuacji, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy i maj±ce charakter zmian nieistotnych, tj. nie odnosz±cych siê do kwestii, które podlega³y ocenie podczas wyboru Wykonawcy i takich, które gdyby by³y znane w momencie wszczêcia procedury maj±cej na celu wybór wykonawcy, nie mia³yby wp³ywu na udzia³ wiêkszej liczby podmiotów zainteresowanych tym postêpowaniem.
18) Strony przewiduj± zmiany wynagrodzenia w wypadku wyst±pienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. 436 pkt. 4 lit. b) ustawy Prawo zamówieñ publicznych, tj. zmiany:
a) Stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego;
b) Wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê;
c) Zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne;
d) Zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 46)
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
19) Zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia obowi±zywaæ bêdzie od dnia wej¶cia w ¿ycie zmian, o których mowa w pkt.17) lit. b) – d) mo¿e byæ dokonana nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 12 miesiêcy od dnia zawarcia umowy lub dokonania ostatniej zmiany. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt. 17) lit. a) warto¶æ netto wynagrodzenia Wykonawcy nie zmieni siê, a warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
20) Obowi±zek wykazania wp³ywu zmian, o których mowa w pkt. 17) na koszt wykonania zamówienia nale¿y do Wykonawcy.
21) Z uwzglêdnieniem wyj±tków przewidzianych w umowie wszelkie o¶wiadczenia dotycz±ce umowy, w tym jej za³±czników wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnej a zmiana lub uzupe³nienie w postaci obustronnie zaakceptowanego aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-08 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pgkim_wloszczowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-08 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-06

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.