Og³oszenie z dnia 2022-12-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00088821/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-09
- 2023/BZP 00110245/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-24
- 2023/BZP 00227214/01 - Wynik z dnia 2023-05-22
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Pilzno”
w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zwi±zek Gmin Dorzecza Wis³oki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370400046
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Konopnickiej 82
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jas³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Kro¶nieñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wisloka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://wisloka.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: ¦rodowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Pilzno”
w formule zaprojektuj i wybuduj
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3a5936d0-8811-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00524001
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://wisloka.bip.info.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Z zastrze¿eniem postanowieñ zawartych w rozdziale IX SWZ oraz w ust. 2 i w ust. 4 niniej-szego rozdzia³u SWZ, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e siê odby-waæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj.:
1) miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl/ lub
2) ePUAPu - https://epuap.gov.pl/wps/portal adres skrzynki ePuap: /wisloka/skrytka lub
3) poczty elektronicznej - adres e-mail: zamowienia@wisloka.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Warunkach korzystania z elektronicznych platform us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz zobowi±zuje siê, korzystaj±c z miniPortalu, przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
5. Za datê przekazania oferty, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe ¶rodki dowo-dowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³-nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2021 r. poz. 2070 z pó¼n.zm.), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
7. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w ust. 6 niniejszego rozdzia³u SWZ, przekazywane w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, sporz±dza siê w postaci elek-tronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zada-nia publiczne lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿y-ciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiaj±cego w niniejszej SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje ¿e:
• administratorem danych osobowych przekazanych w ramach niniejszego postêpowania jest Zwi±zek Gmin Dorzecza Wis³oki reprezentowany przez Przewodnicz±cego Zarz±du Zwi±zku Gmin Dorzecza Wis³oki z siedzib± w Ja¶le ul. Konopnickiej 82, 38-200 Jas³o
• inspektor ochrony danych osobowych to osoba wyznaczona przez Administratora od-powiednia do kontaktów w sprawach przetwarzania danych osobowych adres korespon-dencyjny: ul. Konopnickiej 82, 38-200 Jas³o, dorêczenie osobiste/kurierskie: ul. Towa-rowa 29, 38-200 Jas³o adres email: iod@wisloka.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.BO.271.23.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ I: „BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZY£¡CZAMI, PRZEPOMPOWNIAMI ¦CIEKÓW INSTALACJ¡ ZEWNÊTRZN¡ ZASILAJ¡C¡ PRZEPOMPOWNIE ¦CIEKÓW, O¦WIETLENIEM TERENU, ZJAZDAMI I DROGAMI DOJAZDOWYMI DO POMPOWNI ¦CIEKÓW, PLACAMI MANEWROWYMI I NIEZBÊDN¡ INFRASTRUKTUR¡ W REJONIE ULICY LWOWSKA W M. PILZNO”.
Zakres obejmuje zaprojektowanie tj. opracowanie, zgodnie z przepisami, kompletnej dokumentacji projektowej oraz budowê:
- sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odga³êzieniami do budynków mieszkalnych - grawitacyjnej o d³ugo¶ci ok. 1440 m. oraz t³ocznej o d³ugo¶ci ok. 75 m;
- jednej przepompowni ¶cieków, w tym o¶wietlenia i ogrodzenie terenu pompowni,
- instalacji elektrycznej dla zasilania pompowni ¶cieków i o¶wietlenia terenu pompowni,
- systemu monitoringu pracy pompowni kompatybilnego z istniej±cym system,
- drogi dojazdowej i placu manewrowego przy przepompowni o wielko¶ci ok. 110 m2.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ¶cieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ¶cieków
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71322200-3 - Us³ugi projektowania ruroci±gów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ II: „BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z PRZY£¡CZAMI, PRZEPOMPOWNIAMI ¦CIEKÓW INSTALACJ¡ ZEWNÊTRZN¡ ZASILAJ¡C¡ PRZEPOMPOWNIE ¦CIEKÓW, O¦WIETLENIEM TERENU, ZJAZDAMI I DROGAMI DOJAZDOWYMI DO POMPOWNI ¦CIEKÓW, PLACAMI MANEWROWYMI I NIEZBÊDN¡ INFRASTRUKTUR¡ W REJONIE ULICY LEGIONÓW, PADEREWSKIEGO, KRASZEWSKIEGO W M. PILZNO”.
Zakres obejmuje zaprojektowanie tj. opracowanie, zgodnie z przepisami, kompletnej dokumentacji projektowej oraz budowê:
- sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odga³êzieniami do budynków mieszkalnych - grawitacyjnej o d³ugo¶ci ok. 4010 m. oraz t³ocznej o d³ugo¶ci ok. 920 m;
- dwóch przepompowni ¶cieków, w tym o¶wietlenia i ogrodzenie terenu pompowni,
- instalacji elektrycznej dla zasilania pompowni ¶cieków i o¶wietlenia terenu pompowni,
- systemu monitoringu pracy pompowni kompatybilnego z istniej±cym system,
- dróg dojazdowych i placów manewrowych przy przepompowniach o wielko¶ci ok. 1740 m2.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ¶cieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ¶cieków
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71322200-3 - Us³ugi projektowania ruroci±gów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym – zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie;2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – zamawiaj±cy nie wyznacza warunku w tym zakresie;
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
- Wykonawca winien posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 1 000 000 z³.
4. Zdolno¶æ techniczna i zawodowa:
a) zdolno¶æ techniczna:
- dla czê¶ci I:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e:
- w okresie ostatnich czterech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie - wykonali nale¿ycie co najmniej 2 zamówienia - ka¿de polegaj±ce na opracowaniu dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacyjnej o d³ugo¶ci nie mniejszej ni¿ 1 km (dotyczy d³ugo¶ci zaprojektowanych sieci bez d³ugo¶ci przy³±czy) oraz
- w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres pro-wadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie - wykonali nale¿ycie co najmniej 1 za-mówienie polegaj±ce na budowie sieci kanalizacyjnej o d³ugo¶ci nie mniejszej ni¿ 1 km oraz co najmniej 1 zamówienie na roboty budowlane dotycz±ce budowy i/lub przebudowy sieci kanalizacyjnej o warto¶ci robót budowlanych wskazanego kontraktu/zadania co naj-mniej 250 tys. z³ netto.
- dla czê¶ci II:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e:
- w okresie ostatnich czterech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie - wykonali nale¿ycie co najmniej 2 zamówienia - ka¿de polegaj±ce na opracowaniu dokumentacji projektowej budowy sieci kanalizacyjnej o d³ugo¶ci nie mniejszej ni¿ 2,5 km (dotyczy d³ugo¶ci zaprojektowanych sie-ci bez d³ugo¶ci przy³±czy) oraz
- w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres pro-wadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie - wykonali nale¿ycie co najmniej 1 za-mówienie polegaj±ce na budowie sieci kanalizacyjnej o d³ugo¶ci nie mniejszej ni¿ 2,5 km oraz co najmniej 1 zamówienie na roboty budowlane dotycz±ce budowy i/lub przebudowy sieci kanalizacyjnej o warto¶ci robót budowlanych wskazanego kontraktu/zadania co naj-mniej 1 mln z³ netto.
b) zdolno¶æ zawodowa:
- dla czê¶ci I:
Wykonawca musi wskazaæ osoby, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia, legi-tymuj±ce siê kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, do¶wiadczeniem i wykszta³ce-niem odpowiednimi do funkcji, jakie zostan± im powierzone:
1) Kierownik budowy (1 osoba) - posiadaj±cy:
do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika robót sanitarnych i /lub na stanowisku Kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednego kontraktu/zadania dotycz±cego bu-dowy sieci kanalizacyjnej o d³ugo¶ci co najmniej 1 km oraz
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanaliza-cyjnych lub równowa¿ne wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w spe-cjalno¶ci i zakresie pozwalaj±cym na wykonanie niniejszego zamówienia,
2) Projektant bran¿y sanitarnej (min. 1 osoba) – posiadaj±cy:
do¶wiadczenie zawodowe Projektanta sieci sanitarnych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch projektów dotycz±cych budowy sieci kanalizacyjnej o d³ugo¶ci sieci dla ka¿dego z wskazanych zadañ co najmniej 1 km oraz
uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±-dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub równo-wa¿ne wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w specjalno¶ci i zakresie pozwalaj±cym na wykonanie niniejszego zamówienia.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia funkcji przez t± sam± osobê.
- dla czê¶ci II:
Wykonawca musi wskazaæ osoby, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia, legi-tymuj±ce siê kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, do¶wiadczeniem i wykszta³ce-niem odpowiednimi do funkcji, jakie zostan± im powierzone:
1) Kierownik budowy (1 osoba) - posiadaj±cy:
do¶wiadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika robót sanitarnych i /lub na stanowisku Kierownika budowy przy realizacji co najmniej jednego kontraktu/zadania dotycz±cego bu-dowy sieci kanalizacyjnej o d³ugo¶ci co najmniej 2,5 km oraz
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanaliza-cyjnych lub równowa¿ne wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w spe-cjalno¶ci i zakresie pozwalaj±cym na wykonanie niniejszego zamówienia,
2) Projektant bran¿y sanitarnej (min. 1 osoba) – posiadaj±cy:
do¶wiadczenie zawodowe Projektanta sieci sanitarnych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch projektów dotycz±cych budowy sieci kanalizacyjnej o d³ugo¶ci sieci dla ka¿dego z wskazanych zadañ co najmniej 2,5 km oraz
uprawnienia do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±-dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub równo-wa¿ne wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w specjalno¶ci i zakresie pozwalaj±cym na wykonanie niniejszego zamówienia.
Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia funkcji przez t± sam± osobê,
Uwaga: Przez uprawnienia budowlane wskazane powy¿ej nale¿y rozumieæ uprawnienia budow-lane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z pó¼n. zm.) oraz w rozporz±dzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa lub uznane przez w³a¶ciwy organ zgodnie z ustawa z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).
5. Weryfikacji i oceny warunków udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy dokona na podstawie o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez uczestnicz±cych w postêpowaniu wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w niniejszej SWZ.
6. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.2.1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy PZP oraz w art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotycz±cej orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego – sporz±dzonej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem;
1.2.2. o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej;
1.2.3. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, chyba ¿e Wykonawca za³±czy³ te dokumenty do oferty lub wskaza³ w tre¶ci o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia dane umo¿liwiaj±ce dostêp do bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, z których zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ;
1.2.4. o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu z³o¿onym do oferty, w zakresie podstaw do wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, art. 108 ust. 1 pkt 4, art. 108 ust. 1 pkt 5, art. 108 ust. 1 pkt 6, art. 109 ust. 1 pkt 5 i od 7 do 10 ustawy PZP oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.2.5. wykazu us³ug projektowych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat oraz wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty i us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane i us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane i us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, za³±cznik nr 4a, 4b, 4c;
1.2.6. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami za³±cznik nr 3;
1.2.7. polisy OC potwierdzaj±cej, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na co najmniej 1 000 000 z³.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ swoj± ofertê wadium w wysoko¶ciCzê¶æ I – 7 000 z³ (s³ownie: siedem tysiêcy z³otych 00/100)
Czê¶æ II – 28 000 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia osiem tysiêcy z³otych 00/100)
2. Wadium mo¿e byæ wniesione wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±-cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 299).
3. Termin wnoszenia wadium up³ywa w dniu 23.02.2022 r. o godz. 11:00
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³acaæ przelewem na rachunek bankowy numer:
• Bank Spó³dzielczy w Pil¼nie Nr 03 9477 0001 0000 1720 2000 0050, z zaznacze-niem w tytule przelewu: „Wadium zabezpieczaj±ce - Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowo¶ci Pilzno cz………….”
Wadium w tej formie uwa¿a siê za wniesione w sposób prawid³owy, gdy ¶rodki pieniê¿ne wp³yn± na konto Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
5. Wadium wnoszone w postaci niepieniê¿nej nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± poprzez miniPortal – w wydzielonym, odrêbnym pliku. Nale¿y przekazaæ orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej.
W przypadku Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± tre¶æ dokumentu wadialnego musi zapewniaæ mo¿liwo¶æ zaspokojenia interesów Zamawiaj±cego, co oznacza, ¿e uzyskanie zagwarantowanej zap³aty wadium musi obejmowaæ wszystkie wskazane w ustawie przes³anki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj.: dzia³ania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6. Zwrot wadium z urzêdu:
Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci wskazanych w art. 98 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp, tj.:
1) up³ywu terminu zwi±zania ofert±;
2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji, gdy nie zo-sta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do je-go wniesienia.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana (uznana za najkorzystniejsz±), zobowi±zany jest przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, w wysoko¶ci 3 % ceny ca³kowitej brutto podanej w ofercie.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wzór umowy stanowi za³±cznik nr 5a, 5b do SWZ.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy (tzw. zmiany kon-traktowe w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 uPzp) w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w za³±czniku nr 5a, 5b do SWZ.
3. Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-23 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 2. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, zgodnie z wyborem Wykonawcy: 1) w formie elektronicznej (oznacza to postaæ elektroniczn± opatrzon± kwalifikowanym podpisem elektronicznym), 2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - wy³±cznie poprzez miniPortal.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-23 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-24
INNE PRZETARGI Z JAS£A
- Dostawa materia³ów kamiennych na bazê Obwodu Drogowego w Ja¶le ul. Przemys³owa w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa nowego odcinka drogi powiatowej Jas³o ul. ¯niwna - Wolica"
- dostawa leków
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków oraz wykonanie pomiarów i opracowañ geodezyjno - kartograficznych
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposa¿enia - Szko³a Podstawowa nr 1 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposa¿enia - Szko³a Podstawowa nr 2 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposa¿enia - Szko³a Podstawowa nr 4 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
wiêcej: przetargi w Ja¶le »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w P³ocku (2)
- Konserwacje i remonty le¶nych dróg gruntowych na terenie Nadle¶nictwie Lêbork w 2025 r.
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- Przebudowa schodów wej¶ciowych g³ównych i modernizacja schodów wej¶ciowych bocznych w budynku szko³y.
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach poprawy efektywno¶ci budynków IBPRS - PIB w Warszawie w podziale na zadania
- "Utwardzenie placu z kostki betonowej na dzia³ce 47/9 w Jod³ownie"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.