Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
14/TP/24 - DOSTAWY PRODUKTÓW Z ZIAREN ZBÓŻ ORAZ WARZYW STRĄCZKOWYCH SUSZONYCH, ŁUSKANYCH DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000590467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Załęska 76
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-322
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_rzeszow@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
14/TP/24 - DOSTAWY PRODUKTÓW Z ZIAREN ZBÓŻ ORAZ WARZYW STRĄCZKOWYCH SUSZONYCH, ŁUSKANYCH DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-513a19e3-d5e9-43b5-ae5a-e9bdfc32a6ef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523984
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020379/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 DOSTAWY PRODUKTÓW Z ZIAREN ZBÓŻ ORAZ WARZYW STRĄCZKOWYCH SUSZONYCH, ŁUSKANYCH DO MAGAZYNU ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEGO SIĘ W ZAKŁADZIE KARNYM W RZESZOWIE.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zk_rzeszow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zk_rzeszow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ROZDZIAŁ X. SWZ - INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJACEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA ŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/zk_rzeszow
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ROZDZIAŁ XXIII. SWZ - OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2232/14/TP/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy produktów z ziaren zbóż oraz warzyw strączkowych suszonych, łuskanych do magazynu Zamawiającego mieszczącego się w Zakładzie Karnym w Rzeszowie.
Umowa zostanie zawarta na czas określony tj.: od dnia 01.11.2024 r. do dnia 31.10.2025 r.
Nazwa i Kod według CPV:
PRODUKTY Z ZIAREN ZBÓŻ CPV 15613000-8
PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA CPV 15610000-7
WARZYWA STRĄCZKOWE SUSZONE, ŁUSKANE CPV 03212200-2
Lp. Kod CPV Przedmiot zamówienia J.m. Ilość
1. CPV 15614100-6 Ryż biały długo ziarnisty – długość ziarna ryżu powyżej 6 mm. Ziarno powinno być wolne
od mineralnych i innych szkodliwych substancji, obcych zapachów. Termin przydatności do spożycia nie krótszy
niż 3 miesiące od dnia dostawy. Opakowanie do 50 kg. Ilość: 17 000 kg.
2. CPV 15613000-8 Kasza jęczmienna łamana wiejska średnia – kasza otrzymana z ziarna jęczmienia szklistego, oczyszczonego, obłuszczonego, pokrojonego niepolerowanego o cienkiej łusce, przeznaczona do celów konsumpcyjnych. Barwa jasnoszara z odcieniem od zielonkawego do żółtawego, dopuszcza się zawartość ziaren
z odcieniem brązowym w ilości nie większej niż 10%. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące
od dnia dostawy. Opakowanie do 50 kg. Ilość: 26 000 kg.
3. CPV 15613000-8 Kasza manna - otrzymana z przemiału ziarna pszenicy, drobnoziarnista, ziarna białe
z odcieniem żółtawym, drobne cząstki bielma bez widocznych ciemnych cząstek otrębowych. Nie powinno być zamączenia. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od dnia dostawy. Opakowanie do 50 kg. Ilość: 300 kg.
4. CPV 15612200-3 Mąka pszenna typ 550 luksusowa - silnie rozdrobnione zboże pszenicy. Zawartość popiołu
od 0,51% do 0,58%. Zapach przyjemny, swoisty, smak swoisty lekko słodkawy, barwa jednolita bez smug,
biała o lekko kremowym odcieniu. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od dnia dostawy. Opakowanie do 50 kg. Ilość: 9 000 kg.
5. CPV 15614000-5 Pieczywo ryżowe bezglutenowe (naturalne) – pieczywo otrzymywane z mąki ryżowej pełnoziarnistej z śladowymi ilościami soli. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 miesiące od daty dostawy. Ilość: 10 kg.
6. CPV 03212213-6 Groch suszony łuskany - Ilość: 8 000 kg.
7. CPV 03221210-1 Fasola Jaś - średnia, suszona. Ilość: 10 000 kg.
8. CPV 03111100-3 Granulat sojowy - termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 6 miesięcy od dnia dostawy. Opakowanie do 25 kg. Ilość: 5 000 kg.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
03212200-2 - Warzywa strączkowe suszone, łuskane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-01 do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ROZDZIAŁ XVI. SWZ - OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja)1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy, o których mowa w pkt 1 ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
4) Oferta musi być podpisania w sposób wiążący prawnie wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
5) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
6) Na ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składają się dokumenty:
− oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust 1 Ustawy – składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zaleca się z skorzystanie z Załącznika nr 2 do SWZ.
Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Ustawy należ złożyć wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
− oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy. Zaleca się skorzystanie z Załącznika nr 4 do SWZ.
Oświadczenie o treści przepisu art. 117 ust. 3 Ustawy należy złożyć wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
- pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania
ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
7) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi wykazać samodzielnie, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych przez Zamawiającego.
8) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądać umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
ROZDZIAŁ XXI. SWZ -PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO,KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI TEJ UMOWY
Postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w projekcie umowy (załączniku nr 6 do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-09 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zk_rzeszow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-09 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-08
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
BRAK.INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania dla Samorządu Studentów Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Przebudowa przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1217R w obrębie Szkoły Podstawowej i Przedszkola w miejscowości Nienadówka.
- Przebudowa drogi - budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1366R Markowizna - Wólka Sokołowska w km 8+243 do 8+413 w miejscowości Wólka Sokołowska
- USŁUGA CATERINGOWO-GASTRONOMICZNA WRAZ Z NAJMEM SALI SZKOLENIOWEJ NA SZKOLENIE P.N. "BUDOWANIE WSPÓŁPRACY I WSPÓŁPRACA LOKALNA NA RZECZ OSÓB POTRZEBUJĄCYCH WSPARCIA/POMOCY/OPIEKI"
- Zakup i dostawa systemu do dokumentacji płytek TLC/HPTLC (w tym oprogramowanie i zestaw komputerowy)
- Sprzedaż i dostawa foteli biurowych dla jednostek Uniwersytetu Rzeszowskiego
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa różnych artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Trzebini.
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Rzykach
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych m.in. warzyw, owoców, jaj, mrożonek, ryb
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.