Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00424423/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu kwaterunkowego o konstrukcji metalowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: RZI Bydgoszcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090570782
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podchorążych 33
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-915
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.paczkowska@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzibydgoszcz.wp.mil.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/rzibydgoszcz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu kwaterunkowego o konstrukcji metalowej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03c09567-5c13-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00523876
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037683/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 dostawa sprzętu kwaterunkowego o konstrukcji metalowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424423/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SSp/TP1/14/D/10
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu kwaterunkowego o konstrukcji metalowej.Element I – Szafy metalowe
Lp. Nazwa sprzętu Oznaczenie
katalogowe
Kolor Wymiar
(wys. szer. gł.) mm Ilość
szt.
1 Szafa na odzież metalowa S1 WP2-34
S1 1800x800x500 120
2 Szafka przyłóżkowa żołnierska - metalowa S1 WP2-24
S1 800x400 x360 150
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 247500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu kwaterunkowego o konstrukcji metalowej.Element II – Sprzęt koszarowy metalowy
Lp. Nazwa sprzętu Oznaczenie
katalogowe
Kolor
Wymiar
(wys. szer. gł.) mm Ilość
szt.
1 Wieszak wielokołkowy stojący metalowy S1 WP2-22
S1
wys. 1850 22
2 Stojak na broń (dwupoziomowy) S1 WP2-31
S1 2500x1020 x600 50
3 Stół świetlicowy kwadratowy na metalowej podstawie - kwadratowy K1S3 WP2-19
K1S3 760X800x800 60
4.5.3.) Główny kod CPV: 39136000-4 - Wieszaki na odzież
4.5.5.) Wartość części: 140900,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179703,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232543,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179703,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe MET-POL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5920006570
7.3.3) Ulica: Leśna 8
7.3.4) Miejscowość: Bobowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-212
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179703,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-01-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144886,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148342,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144886,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H. Prosper-Net Jan Ziętarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841066277
7.3.3) Ulica: Jasna 3/17
7.3.4) Miejscowość: Gniezno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-200
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144886,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-01-30INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup samochodu dostawczego do 3,5 tony dla Muzeum Okręgowego im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy
- Testy diagnostyczne III
- Zakup dwóch fabrycznie nowych samochodów osobowych na potrzeby Prokuratury Rejonowych w Szubinie i Prokuratury Rejonowej w Tucholi
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy, rozbudowy i nadbudowy budynku szkoły wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby Centrum Kultury Fordon przy ul. Gawędy 5 w Bydgoszczy
- 50/PA/2025 Roboty budowlane w branży ogólnobudowlanej - drobne naprawy, remonty, bieżąca konserwacja, oraz pogotowie techniczne - w nieruchomościach zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- Wykonanie dokumentacji dla zadań w budynkach O/ZUS Bydgoszcz i tjo - 3 części
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do Przedszkola w Grębocicach w ramach zadania: "Budowa budynku 5 oddziałowego przedszkola na dz. nr 646 w m. Grębocice z budową placu zabaw i zagospodarowania ternu działki".
- Dostawa i montaż mebli w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Branżowe Centrum Umiejętności w Wałbrzychu w dziedzinie Mechatroniki"
- Dostawa i montaż mebli biurowych - konferencyjnych dla Wydziału Budownictwa Politechniki Częstochowskiej
- Zamówienie na dostawę mebli szkolnych dla Zespołu Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu w ramach projektu pn.: "Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych Powiatu Nowosądeckiego(...)
- Dostawa, montaż i ustawienie mebli oraz dostawa, montaż foteli/krzeseł dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej
- "Nowoczesna czytelnia i biblioteka ZSE - wyposażenie pomieszczeń w meble"
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.