eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raba WyżnaREALIZACJA PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ NA LATA 2025/2026



Ogłoszenie z dnia 2025-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
NA LATA 2025/2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raba Wyżna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892647

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Raba Wyżna 41

1.5.2.) Miejscowość: Raba Wyżna

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-721

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182691250

1.5.8.) Numer faksu: 182691251

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rabawyzna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rabawyzna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.rabawyzna.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
NA LATA 2025/2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7047386f-b1db-4b57-98c1-bdd971140298

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00523675

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050085/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ NA LATA 2025/2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SPRZĘT STRAŻACKI:
1 MOTOPOMPA CZYSTEJ WODY
2 Prądownica z funkcją parasola wodnego
3 Prądownica
4 Zbiornik przenośny 13000 l
5 Motopompa pływająca
6 Hełm strażacki DRAGON HT 05
7 Pilarka spalinowa
8 Pilarka spalinowa
9 Wąż tłoczny W-110 20m 12 bar
10 Wąż do motopompy W 52-20-ŁA/LUM/PCV
11 Kurtyna wodna 52
12 Nalewak do zbiornika wodnego 2x75
13 Nalewak 75
14 Wąż ssawny 110-2500 PCV tuleja aluminiowa
15 Wąż ssawny 75-2500 PCV
16 Wąż do motopompy W 75-20-ŁA/PCV biały
17 Rozdzielacz kulowy K-75/52-75-52
18 HOOLIGAN - uniwersalna narzędzie ratownicze
19 Bosak dialektyczny
20 Podpinka weżowa
21 Butla stalowa 6l/300 bar z zaworem
22 Pojemnik na maskę powietrza MSA AUER
23 Klucz do łączników 42/52/75/110
24 Modułowy plecak ratowniczy zgodny z KSRG
25 Drabina dwuprzęsłowa
26 Szelki bezpieczeństwa
27 Lonża regulowana
28 Drabina nasadkowa czteroprzęsłowa
29 Mostek przejazdowy gumowy 2x75
30 Przecinarka do betonu
31 Ubranie specjalne FIRE-MAX SF 2cz
32 Aparat nadciśnieniowy typu M1 FIX/6l komplet
33 Materac próżniowy z pompką

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 118450 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sprzęty elektryczne i agregaty:
1 MYJKA SPALINOWA
2 AGREGAT/GENERATOR PRĄDU 1-fazowy 5kW
3 Agregat prądotwórczy 3 fazowy
4 Maszt oświetleniowy 200 LS
5 Przedłużacz bęben 25m 3x2,5mm
6 Przedłużacz budowlany 10m 3x2,5
7 Lampa stojąca akumulatorowa led
8 System oświetleniowy z minimum 3 panelami świetlnymi.
9 Mikrofonogłośnik do PD785
10 Latarka kątowa akumulatorowa LED
11 Kamera termowizyjna FIRE PRO 300
12 KOMPRESOR spalinowy
13 Kamera termowizyjna K2
14 Przemysłowy osuszacz powietrza 50L/24h
15 Przemysłowy osuszacz powietrza 138L/24h
16 Nagrzewnica olejowa 40 kW spalinowa
17 Mikrofonogłośnik IP57 do DP4000
18 Zestaw urządzenie do badania wydajności hydrantów

4.5.3.) Główny kod CPV: 31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 104225 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cysterny na wodę
1 Przyczepa cysterna do wody 5000 l
2 Mauser na palecie

4.5.3.) Główny kod CPV: 34220000-5 - Przyczepy, naczepy oraz cysterny samojezdne

4.5.5.) Wartość części: 47000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kontenery magazynowe:
1 KONTENER MORSKI 6-cio METROWY 20 DV ONE WAY NOWY

4.5.3.) Główny kod CPV: 44613300-3 - Standardowe pojemniki do przewozu ładunków

4.5.5.) Wartość części: 63000 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Namioty, rękawy przeciwpowodziowe:
1 Namiot segmentowy
2 Namiot- zestaw (namiot, nagrzewnica, krzesła, oświetlenie) + przyczepa lekka transportowa z osprzętem
3 Zapory przeciwpowodziowe mobilne

4.5.3.) Główny kod CPV: 39522500-2 - Włókiennicze wyroby kempingowe

4.5.5.) Wartość części: 112000 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Różne elementy wyposażenia:
1 Zestaw kołdra + poduszka
2 Śpiwór kołdra 2w1 z kapturem
3 Plandeka uniwersalna 15x16 m
4 Maseczki twarzowe ochronne
5 Peleryny przeciwdeszczowe
6 Kamizelka ratunkowa
7 Łopata piaskowa
8 Taczka
9 Kalosze + wkład filcowy
10 Worki na piasek
11 Plandeka super mocna 10x10 m
12 Środek dezynfekcyjny 5L
13 Rękawiczki jednorazowe
14 Termos gastronomiczny 20L
15 Termos transportu żywności 12L

4.5.3.) Główny kod CPV: 35121000-8 - Urządzenia ochronne

4.5.5.) Wartość części: 52980 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Łóżka kwaterunkowo-polowe:
1 Łóżka kwaterunkowo-polowe. Typ wojskowy WP5-2

4.5.3.) Główny kod CPV: 39525200-0 - Wkłady filtra z tkaniny

4.5.5.) Wartość części: 65000 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wiaty magazynowa, kontenery biurowy i sanitarny:
1 Wiata magazynowa metalowa
2 Kontener biurowy
3 Kontener sanitarny (WC, prysznic, bojler)

4.5.3.) Główny kod CPV: 44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

4.5.5.) Wartość części: 130500 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pozostały sprzęt strażacki:
1 Ubranie specjalne XENON PL 2.0 2cz
2 Motopompa szlamowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 37160 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia w tej części

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226713,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227623,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia w tej części

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63733,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63733,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.