Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00483425/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-20
- 2025/BZP 00487113/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
NA LATA 2025/2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raba Wyżna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892647
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Raba Wyżna 41
1.5.2.) Miejscowość: Raba Wyżna
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-721
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 182691250
1.5.8.) Numer faksu: 182691251
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rabawyzna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rabawyzna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.rabawyzna.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJNA LATA 2025/2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7047386f-b1db-4b57-98c1-bdd971140298
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00523675
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050085/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 REALIZACJA PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ NA LATA 2025/2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SPRZĘT STRAŻACKI:1 MOTOPOMPA CZYSTEJ WODY
2 Prądownica z funkcją parasola wodnego
3 Prądownica
4 Zbiornik przenośny 13000 l
5 Motopompa pływająca
6 Hełm strażacki DRAGON HT 05
7 Pilarka spalinowa
8 Pilarka spalinowa
9 Wąż tłoczny W-110 20m 12 bar
10 Wąż do motopompy W 52-20-ŁA/LUM/PCV
11 Kurtyna wodna 52
12 Nalewak do zbiornika wodnego 2x75
13 Nalewak 75
14 Wąż ssawny 110-2500 PCV tuleja aluminiowa
15 Wąż ssawny 75-2500 PCV
16 Wąż do motopompy W 75-20-ŁA/PCV biały
17 Rozdzielacz kulowy K-75/52-75-52
18 HOOLIGAN - uniwersalna narzędzie ratownicze
19 Bosak dialektyczny
20 Podpinka weżowa
21 Butla stalowa 6l/300 bar z zaworem
22 Pojemnik na maskę powietrza MSA AUER
23 Klucz do łączników 42/52/75/110
24 Modułowy plecak ratowniczy zgodny z KSRG
25 Drabina dwuprzęsłowa
26 Szelki bezpieczeństwa
27 Lonża regulowana
28 Drabina nasadkowa czteroprzęsłowa
29 Mostek przejazdowy gumowy 2x75
30 Przecinarka do betonu
31 Ubranie specjalne FIRE-MAX SF 2cz
32 Aparat nadciśnieniowy typu M1 FIX/6l komplet
33 Materac próżniowy z pompką
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 118450 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sprzęty elektryczne i agregaty:1 MYJKA SPALINOWA
2 AGREGAT/GENERATOR PRĄDU 1-fazowy 5kW
3 Agregat prądotwórczy 3 fazowy
4 Maszt oświetleniowy 200 LS
5 Przedłużacz bęben 25m 3x2,5mm
6 Przedłużacz budowlany 10m 3x2,5
7 Lampa stojąca akumulatorowa led
8 System oświetleniowy z minimum 3 panelami świetlnymi.
9 Mikrofonogłośnik do PD785
10 Latarka kątowa akumulatorowa LED
11 Kamera termowizyjna FIRE PRO 300
12 KOMPRESOR spalinowy
13 Kamera termowizyjna K2
14 Przemysłowy osuszacz powietrza 50L/24h
15 Przemysłowy osuszacz powietrza 138L/24h
16 Nagrzewnica olejowa 40 kW spalinowa
17 Mikrofonogłośnik IP57 do DP4000
18 Zestaw urządzenie do badania wydajności hydrantów
4.5.3.) Główny kod CPV: 31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 104225 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cysterny na wodę1 Przyczepa cysterna do wody 5000 l
2 Mauser na palecie
4.5.3.) Główny kod CPV: 34220000-5 - Przyczepy, naczepy oraz cysterny samojezdne
4.5.5.) Wartość części: 47000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kontenery magazynowe:1 KONTENER MORSKI 6-cio METROWY 20 DV ONE WAY NOWY
4.5.3.) Główny kod CPV: 44613300-3 - Standardowe pojemniki do przewozu ładunków
4.5.5.) Wartość części: 63000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Namioty, rękawy przeciwpowodziowe:1 Namiot segmentowy
2 Namiot- zestaw (namiot, nagrzewnica, krzesła, oświetlenie) + przyczepa lekka transportowa z osprzętem
3 Zapory przeciwpowodziowe mobilne
4.5.3.) Główny kod CPV: 39522500-2 - Włókiennicze wyroby kempingowe
4.5.5.) Wartość części: 112000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Różne elementy wyposażenia:1 Zestaw kołdra + poduszka
2 Śpiwór kołdra 2w1 z kapturem
3 Plandeka uniwersalna 15x16 m
4 Maseczki twarzowe ochronne
5 Peleryny przeciwdeszczowe
6 Kamizelka ratunkowa
7 Łopata piaskowa
8 Taczka
9 Kalosze + wkład filcowy
10 Worki na piasek
11 Plandeka super mocna 10x10 m
12 Środek dezynfekcyjny 5L
13 Rękawiczki jednorazowe
14 Termos gastronomiczny 20L
15 Termos transportu żywności 12L
4.5.3.) Główny kod CPV: 35121000-8 - Urządzenia ochronne
4.5.5.) Wartość części: 52980 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Łóżka kwaterunkowo-polowe:1 Łóżka kwaterunkowo-polowe. Typ wojskowy WP5-2
4.5.3.) Główny kod CPV: 39525200-0 - Wkłady filtra z tkaniny
4.5.5.) Wartość części: 65000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wiaty magazynowa, kontenery biurowy i sanitarny:1 Wiata magazynowa metalowa
2 Kontener biurowy
3 Kontener sanitarny (WC, prysznic, bojler)
4.5.3.) Główny kod CPV: 44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji
4.5.5.) Wartość części: 130500 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pozostały sprzęt strażacki:1 Ubranie specjalne XENON PL 2.0 2cz
2 Motopompa szlamowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 37160 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia w tej części
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226713,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227623,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia w tej części
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63733,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63733,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI RABA WYŻNA
więcej: przetargi RABA WYŻNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ratowniczo-gaśniczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa sprzętu ratowniczego, logistycznego, technicznego i wyposażenia osobistego dla zabezpieczenia realizacji zadań ochrony ludności, obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego.
- Dostawa wyposażenia na realizację zadań własnych i zleconych w 2025 r. w ramach zabezpieczenia logistycznego i zapewnienia ciągłości dostaw zasobów przeznaczonych do realizacji zadań ochrony ludności
- Zakup sprzętu niezbędnego do realizacji zadań na rzecz ochrony ludności ... - zakup i dostawa namiotów wraz z wyposażeniem, aparatów powietrznych, miniciągnika, wózka widłowego
- Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz wyposażenia osobistego dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
- Zachowanie dziedzictwa kulturowego poprzez doposażenie pomieszczeń budynku dawnego Zboru Ewangelicko-Augsburskiego w Obornikach w celu prowadzenia działalności kulturalnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





