Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00474551/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wyposażenia gastronomicznego II” w ramach projektu pn.: „Akademia kulinarna”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Gastronomicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000185844
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 88
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-357
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@zsg.elodz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gastronomik.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa wyposażenia gastronomicznego II” w ramach projektu pn.: „Akademia kulinarna”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-329e2dc8-7284-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00523525
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00075168/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 „Dostawa wyposażenia gastronomicznego II” w ramach projektu pn.: „Akademia kulinarna”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Akademia kulinarna” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Działanie XI.3 Kształcenie zawodowe, Oś Priorytetowa XI Edukacja, Kwalifikacje, Umiejętności.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474551/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSG.0008/20.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. W ramach dostawy przewiduje się dostawę, rozmieszczenie, montaż – ustawienie wyposażenia gastronomicznego, w szczególności stołów gastronomicznych ze stali nierdzewnej w ilościach i o charakterystyce określonej w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 8 do SWZ.
3.2. Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe, pochodzić z legalnego źródła, być objęte pakietem usług gwarancyjnych zawartych w cenie urządzenia. Dostarczone wyposażenie musi być nowe i niepowystawowe, bez obciążeń prawami osób trzecich.
3.3. Zamawiający zastrzega, obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych
z rozmieszczeniem, montażem – ustawieniem przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 121 pkt 2) Ustawy pzp oraz sprawdzeniem poprawności wykonania w obecności pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego.
3.4. UWAGA: Ilekroć w dokumentacji, w tym zapytaniu ofertowym, wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo „lub równoważne”, tzn. że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w niniejszej dokumentacji.
3.5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń, wyrobów zastosowanych w niniejszej dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.
3.6. Kod CPV: 39.14.10.00 – 2 Meble i wyposażenie kuchni, 39151200-7 Stoły robocze, 39.31.40.00-6 – Przemysłowy sprzęt kuchenny, 39.31.20.00-2 – urządzenia do przygotowania żywności, 42.21.41.00-0 – piece kuchenne
3.7. Zamawiający nie stawia wymogu, o którym mowa w art. 95 ust. 1 Ustawy, to jest zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, gdyż brak jest czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39151200-7 - Stoły robocze
39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
42214100-0 - Piece kuchenne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44504,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51989,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44504,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342947479
7.3.3) Ulica: ul. Zawiszy Czarnego 24
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
jakie przetargi wygrała firma
INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44504,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-28INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń zawodowych dla uczestników zrekrutowanych wśród wychowanków i klientów jednostek Łódzkiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Łodzi
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
- Dostawa dwóch sztuk kosiarek zbierających bijakowych
- Budowa wiaty pod agregat prądotwórczy wraz z płytą fundamentową i podłączeniem agregatu
- Zakup i dostawa mobilnych urządzeń do uzdatniania wody dla Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego w Łodzi
- Wymiana zestawu serwisowego jednostek zasilania medycznego KS100-Alfa Kendromed Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla filii SP nr 4 oraz PM Nr 18 w Toruniu w zakresie zakupu, dowozu i instalacji sprzętu i akcesoriów kuchennych, zmywalni oraz pieca konwekcyjno-parowego.
- Dostawa sprzętu gastronomicznego wraz z montażem dla COS-OPO w Szczyrku
- Dostawa wyposażenia do Miejskiego Przedszkola nr 1 w Kwidzynie w ramach inwestycji pn. "Przystosowanie budynku przedszkola przy ul. Willowej 15 do przepisów p-poż wraz z zakupem wyposażenia"
- "Wyposażenie nowej części budynku szkoły podstawowej przy Zespole Szkolno- Przedszkolnym w Bąkowie" w podziale na 4 części
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy (w podziale na części)
- "Roboty budowlane w Zespole szkolno-przedszkolnym nr 1 w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Zielony Rynek 2 polegające na zmianie aranżacji stołówki, kuchni i zaplecza kuchennego"
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.