Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00443048/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup infrastruktury technicznej i wdrożenia oprogramowania w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOSTYNIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015922
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 26
1.5.2.) Miejscowość: Gostynin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 236 07 52
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gminagostynin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminagostynin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c3da1d37-6d63-4a0e-93cd-9176319f57d11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup infrastruktury technicznej i wdrożenia oprogramowania w ramach programu "Cyberbezpieczny Samorząd"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3da1d37-6d63-4a0e-93cd-9176319f57d1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523488
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026901/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakupu infrastruktury technicznej i wdrożenia oprogramowania w ramach programu „Cyberbezpieczny Samorząd”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie z zakresu cyberbezpieczeństwrealizowane w ramach projektu: „Cyberbezpieczny Samorząd” dofinansowanego w formie grantu z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443048
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.1.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 219828,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa infrastruktury technicznej i wdrożenia oprogramowania tj:
Serwer – 2 szt,
Macierz dyskowa – 1 szt,
Nas – 1 szt,
Dyski twarde – 6 szt,
Oprogramowanie antywirusowe – 80 szt,
Wdrożenie klastra serwerów,
Wirtualizacja serwerów.
Szczegółowy zakres zamówienia określony został w specyfikacji warunków zamówienia.
Zamawiający wymaga aby osoby odpowiedzialne za koordynację wykonania zamówienia po Stronie Wykonawcy (pracownik administracyjny/biurowy/stanowisko równoważne) zatrudniona była na podstawie stosunku pracy, o którym mowa w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265490,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265490,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265490,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADVATECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931185361
7.3.3) Ulica: ul. Klecińska 123
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-413
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265490,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- Budowa i modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Gostynin
- Zakup i dostawa komputerów typu desktop oraz notebook dla Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie II
- Remont drogi Nr 140164W ul. Wspólnej
- Usługa ubezpieczenia Powiatu Gostynińskiego wraz z jednostkami organizacyjnymi.
- Remont posadzki w budynku garażowo -warsztatowym Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyninie
- Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Solcu wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku szkoły na klub dziecięcy - Aktywny opiekun w gminie 2025
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia i sprzętu na potrzeby realizacji projektu pn.: "Edukacja dla przemysłu 4.0"
- WZMACNIANIE SYSTEMU BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI STAROSTWA POWIATOWEGO W ELBLĄGU I WYBRANYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
- "Dostawa serwerów poczty lokalnej głównej i zapasowej do utrzymania ciągłości pracy" w ramach konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania" w ramach zadania "Cyberbezpieczny Mirów"
- Dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem w celu rozbudowy infrastruktury systemu kopii zapasowych w Starostwie Powiatowym w Cieszynie.
- Dostawa, instalacja i wdrożenie systemu archiwizacji PACS wraz z niezbędną infrastrukturą
więcej: Serwery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.