eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynica-Zdrój › "Dzierżawa oznakowanych palet wraz z kompleksową obsługą dla Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. w Krynicy-Zdroju ul. Nowotarskiego 9/4".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dzierżawa oznakowanych palet wraz z kompleksową obsługą dla Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. w Krynicy-Zdroju ul. Nowotarskiego 9/4”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "UZDROWISKO KRYNICA-ŻEGIESTÓW" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491900275

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja inż. Nowotarskiego 9 lokal 4

1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kryniczanka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uzdrowisko-krynica-zegiestow.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dzierżawa oznakowanych palet wraz z kompleksową obsługą dla Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. w Krynicy-Zdroju ul. Nowotarskiego 9/4”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa87d706-74ac-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00523462

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00201594/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Dzierżawa oznakowanych palet wraz z kompleksową obsługą dla „Uzdrowisko Krynica-Żegiestów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465913

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

CHEP Polska Sp. z o.o. utrzymuje kontakty handlowe z wszystkimi sieciami handlowymi oraz większością hurtowników współpracujących z Zamawiającym. Dzięki temu może zaoferować kompleksową obsługę palet polegającą na dostawie, odbiorze od klientów Zamawiającego, naprawie, utylizacji oraz wymianie. Wprowadzenie tego typu usługi pozwala na scedowanie na CHEP Polska Sp. z o.o. całej gospodarki paletowej tj. zakupu palet, przechowywania, weryfikacji, odbiorze i transporcie od klientów Spółki oraz naprawie i utylizacji, co pozwoli na wyeliminowanie strat palet. Palety CHEP Polska Sp. z o.o. są charakterystyczne ze względu na kolor, dzięki czemu można uniknąć pomylenia palet z pozostałymi, które są w obiegu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-271-26/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dzierżawa oznakowanych palet wraz z kompleksową obsługą .Przewidywana ilość dzierżawionych palet w skali roku – około 22 000 sztuk.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98390000-3 - Inne usługi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CHEP Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340010604

7.3.3) Ulica: ul. Domaniewskiego 48

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-672

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 427219,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.