eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastrzębie-Zdrój › "Udzielenie schronienia bezdomnym mężczyznom"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Udzielenie schronienia bezdomnym mężczyznom”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003461374

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Opolska 9

1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-335

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324349657

1.5.8.) Numer faksu: 324740146

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops.jastrzebie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.jastrzebie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ops.jastrzebie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Udzielenie schronienia bezdomnym mężczyznom”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98f4c319-79f1-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00523371

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008304/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 III część - Udzielenie całodobowego schronienia dla ok 5 bezdomnych mężczyzn z terenu Miasta Jastrzębie - Zdrój

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00489115

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG.260.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 214110,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 73000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w postępowaniu jest:

1.1 Świadczenie usług: „Udzielenie schronienia bezdomnym mężczyznom”
1.2 Szacunkowa ilość osobodni w okresie od 1 stycznia 2023 do 31 grudnia 2023 r. wynosi: 1825
1.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany (w tym zmniejszenia i/lub zwiększenia) ilości osobodni, o których mowa w ust.1.2 w następujących przypadkach:
1) Wskazane liczby osobodni są zakresem szacunkowym. Rzeczywista ilość osobodni będzie wynikała z aktualnych potrzeb Zamawiającego i wynikać będzie ze skierowań przekazanych Wykonawcy przez Zamawiającego
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia łącznego wymiaru osobodni – w ramach kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też podane dane ilościowe nie są wiążące dla Zamawiającego. Dla Wykonawcy natomiast wiążące są kwoty ceny jednostkowej.
3) Zamawiający gwarantuje, że minimalna liczba osobodni udzielenia schronienia bezdomnym mężczyznom wyniesie 10 % osobodni o którym mowa w pkt. 1.2.

2. Zakres realizowanych na rzecz bezdomnych celów obejmuje:

1) Udzielenie tymczasowego całodobowego schronienia, wraz z posiłkami ( 3 posiłków dziennie w tym jednego gorącego), w schronisku dla osób bezdomnych z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych oraz prowadzenie pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie lub
wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych, przywracanie do życia w społeczeństwie oraz usamodzielnianie tych osób.

2) Każdorazowe umieszczenie osoby, potrzebującej schronienia odbywać się będzie na podstawie skierowania do schroniska oraz indywidualnej decyzji administracyjnej przyznania pomocy w tej formie udzielenia schronienia, wydanej przez Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Jastrzębiu-Zdroju. Decyzja zawierać będzie: imię i nazwisko świadczeniobiorcy, rodzaj, zakres i okres świadczenia usługi.
3) Zleceniobiorca wskazuje, iż osoba która ma zostać przyjęta do Schroniska winna spełniać następujące warunki :
a) jest zdolna do samoobsługi i nie wymaga opieki całodobowej,
b) nie przejawia zaburzeń psychicznych i aktywnego uzależnienia,
c) posiadać ustaloną tożsamość, uprawnienia do świadczeń z pomocy społecznej, źródło utrzymania,
d) w miarę możliwości posiadać dokumentację medyczną ,w szczególności w sprawie przebytych chorób zakaźnych;

4) Decyzja, o której mowa w pkt 2) wydawana jest przez Zleceniodawcę na podstawie:

a) pisemnej prośby osoby bezdomnej skierowanej do Zleceniodawcy o przyznanie pomocy
społecznej w formie schronienia oraz zobowiązania do przestrzegania regulaminu Schroniska,
b) rodzinnego wywiadu środowiskowego przeprowadzonego z osobą ubiegającą się o przyznanie schronienia w Schronisku wraz z kompletem dokumentów,
c) kontraktu socjalnego zawartego pomiędzy świadczeniobiorcą pomocy społecznej w formie schronienia w Schronisku a pracownikiem socjalnym Zleceniodawcy.

5) W ramach obowiązków, o których mowa w pkt. 1) Zleceniobiorca zobowiązuje się zapewnić osobom bezdomnym:

a) okresowe schronienie,
b) całodzienne wyżywienie,(3 posiłków dziennie w tym jednego gorącego),
c) umożliwienie wykonania czynności higienicznych , prania odzieży,
d) podstawowych środków czystości i higieny osobistej,
e) w miarę możliwości odzieży i obuwia stosownie do pory roku,
f) ułatwienie dostępu do opieki medycznej,
g) pomoc w terapii uzależnień,
h) pomoc w uregulowaniu sytuacji prawnej,
i) pomoc w przezwyciężaniu kryzysu będącego źródłem bezdomności,
j) pomoc w poszukiwaniu pracy i samodzielnego mieszkania;



3. Pozostałe wymagania stawiane Wykonawcy:

3.1 Zleceniobiorca odpowiedzialny jest za:

a) prawidłową realizację zadań określonych w Umowie oraz Regulaminie Schroniska,
b) rzetelność prowadzonej dokumentacji dotyczącej osób przebywających w placówce dla osób bezdomnych,
c) dbanie o właściwy stan sanitarny placówki, zgodnie z wymogami przepisów prawa,
d) przestrzegania przepisów bhp i ppoż,
e) aktywizowanie osób bezdomnych przebywających w Placówce do pracy na rzecz Schroniska,
f) podejmowanie działań służących readaptacji przebywających w Schronisku osób bezdomnych motywujących do poprawy funkcjonowania w społeczeństwie i usamodzielnienia się,
g) poinformowania Zleceniodawcy o wydaleniu bezdomnego z placówki oraz o dobrowolnym opuszczeniu placówki przez bezdomnego w terminie 7 dni od wydarzenia, na adres bezdomni@ops.jastrzebie.pl oraz innych wskazanych przez Zamawiającego telefonicznie 32 4349604 bądź pisemnie, informowania Zamawiającego o innych istotnych kwestiach dotyczących bezdomnego, a mających wpływ na wydaną decyzję np. sytuacja zawodowa lub finansowa bezdomnego.
h) Z chwilą utraty przez osobę bezdomną zdolności do samoobsługi Zleceniodawca zobowiązuje się, w możliwie jak najszybszym terminie, zapewnić osobie bezdomnej opiekę w odpowiedniej placówce całodobowej opieki.
3.2 Wykonawca winien dysponować odpowiednimi warunkami lokalowymi, zapewniającymi możliwość zapewnienia całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych. Warunki w schronisku muszą być odpowiednie i zgodne z zasadami bezpieczeństwa ppoż. i sanitarno-epidemiologicznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54567,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54750 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54567,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie im. Św. Jana Pawła II Pomoc Potrzebującym Rybnicki Bank Drugiej Ręki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423187279

7.3.3) Ulica: 1 Maja 80

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-206

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54567,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.