Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00481747/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont nawierzchni miejsca postoju pojazdów w Leśnictwie Grzybno – oddział 12p
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Konstantynowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630011438
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstantynowo 1
1.5.2.) Miejscowość: Konstantynowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-053
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 618137791
1.5.8.) Numer faksu: 618132238
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: konstantynowo@poznan.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://konstantynowo.poznan.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-797c4a15-7a1e-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont nawierzchni miejsca postoju pojazdów w Leśnictwie Grzybno – oddział 12p2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-797c4a15-7a1e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00523339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00101485/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wymiana nawierzchni na miejscach postoju pojazdów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00481747
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NB.270.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 69000,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest remont nawierzchni miejsca postoju pojazdów w Leśnictwie Grzybno – oddział 12p.
Do zakresu prac należy remont nawierzchni miejsca postoju pojazdów, polegający w szczególności na:
a) wbudowaniu materiału w postaci kruszywa łamanego granitowego (0-31,00mm),
b) mechanicznym profilowaniu podłoża przy użyciu równiarki samojezdnej,
c) zagęszczeniu nawierzchni drogi przy użyciu walca samojezdnego,
d) rozebraniu krawężników betonowych,
e) rozebraniu ław betonowych pod krawężnik typu lekkiego,
f) wywiezieniu gruzu betonowego z rozbiórki,
g) kruszeniu istniejącej nawierzchni bitumiczno-tłuczniowej i podbudowy tłuczniowej, mieszanie oraz układanie warstw konstrukcyjnych placu miejsc postoju pojazdów na głębokość 25 cm przy użyciu kruszarki separacyjnej.
Kruszywo łamane naturalne, granitowe o uziarnieniu od 0,00 do 31,00 mm, musi być dopuszczone do obrotu powszechnego lub jednostkowego stosowania oraz posiadać wszystkie wymagane świadectwa, atesty, certyfikaty.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość, w celu weryfikacji spełnienia wymagań w zakresie kruszywa o którym mowa powyżej, w trakcie realizacji zamówienia, przeprowadzenia badań próbek wbudowanego kruszywa przez uprawnione laboratorium. Nie spełnienie wymagań dla kruszyw będzie podstawą do nie zapłacenia za wykonaną usługę. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów aktualne dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności).
Prace zostaną wykonane zgodnie z warunkami prowadzonego postępowania w tym Opisem Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 1), Wzorem umowy Załącznik nr 11 oraz przedmiarem robót/kosztorysem ofertowym Wykonawcy (Załącznik nr 2), ofertą wykonawcy, obowiązującymi przepisami, polskimi normami budowlanymi, sztuką budowlaną, Ustawą - Prawo Budowlane i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając zgodnie z art. 255 pkt 3) Ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert, tj. 23.11.2023 r. godz. 10:00 złożona została jedna oferta Wykonawcy DOMI Agnieszka Nowacka, Plac Niepodległości 2, 62-035 Kórnik, który zaoferował cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w kwocie 126 964,99 zł brutto.
Kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego postępowania wynosi 84 870,63 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć wskazanej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym postępowanie podlega unieważnieniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w m. Jenin, Gm. Bogdaniec
- Remont ul. Kujawskiej w Toruniu
- Remont drogi publicznej gminnej K420082 Płazówka w miejscowości Witów, Gmina Kościelisko
- Remont DW 683 na odc. 4+140 ÷ 4+650 (Ludwików-Wola Wągrodzka)km 9+400 ÷ 10+550 (Uwieliny-Gabryelin)km 11+305 ÷ 11+868 (Gabryelin-Ławki) gm. Prażmów, powiat piaseczyński, woj. maz.-nr postęp. 073/25
- Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4128S tj. ul. Zawadzkiego w m. Rudołtowice
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.