Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00506413/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego – etap 2”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Tucholski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351096
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pocztowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Tuchola
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 5590700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tuchola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bippowiat.tuchola.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-adeb3b46-e290-440a-8dfb-91058c42c9c21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego – etap 2”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adeb3b46-e290-440a-8dfb-91058c42c9c2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00523318
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029435/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego – etap 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projekt pn. „Cyberbezpieczny Powiat Tucholski” finansowany ze środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy (FERC) 2021-2027 Priorytet II „Zaawansowane usługi cyfrowe” Działanie 2.2 „Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00506413
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.1.32.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 614776,67 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 212601,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udostępnienia infrastruktury teleinformatycznej w chmurze wraz wdrożeniem, uruchomieniem i monitorowaniem, spełniająca wymagania określone w Załączniku nr 1 do SWZ, na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem:
1) Oprogramowanie do zarządzania ryzykiem i podatnościami z wdrożeniem
2) Oprogramowanie Security Information and Event Management z wdrożeniem
3) System zabezpieczenia danych serwerów w Starostwie – z konfiguracją, opieką techniczną i utrzymaniem danych w chmurze
3. Zamawiający wymaga minimum 12 miesięcznej gwarancji na prawidłowe działanie rozwiązań udostępnionych w ramach usług świadczonych, objętych przedmiotem zamówienia, udzielonej od daty udostępnienia infrastruktury teleinformatycznej i oprogramowania w chmurze. W ramach gwarancji świadczony będzie serwis obejmujący administrację i utrzymanie infrastruktury teleinformatycznej w chmurze, prawidłowe działanie udostępnionych systemów informatycznych oraz zbieranie logów zdarzeń, monitoring, analizę zdarzeń i przyjmowanie zgłoszeń.
4. Projekt finansowany ze środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy (FERC) 2021-2027 Priorytet II „Zaawansowane usługi cyfrowe” Działanie 2.2 „Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa”.
5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Podane w niniejszej SWZ nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów i produktów. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia zostały użyte ww. wskazania należy traktować je, jako propozycję i towarzyszy im zapis „lub równoważny”. Wykonawca może zaoferować materiał lub produkt równoważny o parametrach technicznych odpowiadających co najmniej parametrom określonym w SWZ i dokumentacji. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania stawiane przez Zamawiającego. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
6. Rodzaj zamówienia: usługi
4.5.3.) Główny kod CPV: 72300000-8 - Usługi w zakresie danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
72315000-6 - Usługi zarządzania siecią danych oraz usługi wspierające
72800000-8 - Usługi audytu komputerowego i testowania komputerów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.Przed upływem terminu składania ofert na realizację zamówienia złożono jedną ofertę, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242039,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242039,40 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług wsparcia użytkowników sieci komputerowej Urzędu Miasta Otwocka oraz prowadzenia prac konserwacyjno - logistyczno - organizacyjnych związanych z utrzymaniem tej sieci - helpdesk IT.
- Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Grodzicznie
- Cyberbezpieczny Samorząd w gminie Mogilno
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wdrożenie e-usług w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
więcej: Usługi w zakresie danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





