Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00518884/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
- 2024/BZP 00674714/01 - Wynik z dnia 2024-12-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie prac remontowych oraz modernizacja pomieszczeń w budynkach Zakładu Aktywności Zawodowej w Sztumie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zakład Aktywności Zawodowej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220139236
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 8
1.4.2.) Miejscowość: Sztum
1.4.3.) Kod pocztowy: 82-400
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zazsztum.pL
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zazsztum.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowy Zakład Budżetowy
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi cateringowe, stolarskie, szwalnicze i papiernicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00523002
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-09-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00518884
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.9. Adres poczty elektronicznej Przed zmianą:
sekretariat@zazsztum.pL
Po zmianie:
sekretariat@zazsztum.pl
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.3. Nazwa zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
DA.251.25.2024
Po zmianie:
Wykonanie prac remontowych oraz modernizacja pomieszczeń w budynkach Zakładu Aktywności Zawodowej w Sztumie
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w
kryteriach:
1) „Cena” – Wpc
2) „Gwarancja” - Wg
AD 1) Kryterium „Cena”
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie łącznej ceny brutto Wykonawcy podanej w Formularzu ofertowym – 60%
znaczenia
Zamawiający w kryterium „Cena” będzie przyznawał punkty według następującego wzoru:
cena Wpc = (C min : Cb) x 60
gdzie: Wpc- wartość punktowa ceny brutto C min- najniższa z cen w podanych ofertach Cb – cena podana w badanej ofercie
Podana cena oferty powinna zawierać wszystkie elementy związane z ewentualnym niezbędnym wyposażeniem, a także z
ewentualnymi upustami, należnymi podatkami, dostawą tj. kosztami transportu, załadunku i rozładunku, ubezpieczenia, opakowania
produktów, cła (o ile występuje) oraz wszelkie inne.
Cena brutto za realizację całego zamówienia powinna być podana w złotych polskich liczbowo oraz z zaokrągleniem do dwóch
miejsc po przecinku.
AD 2) Kryterium „Gwarancja” Wg – 40% znaczenia
Sposób dokonania oceny wg wzoru:
II.a W przypadku zaoferowania rozszerzonego okresu gwarancji o 12 miesięcy w stosunku do minimalnych terminów gwarancji
określonych w opisie przedmiotu zamówienia – 20 pkt.
II.b W przypadku zaoferowania rozszerzonego okresu gwarancji o 24 miesiące w stosunku do minimalnych terminów gwarancji
określonych w opisie przedmiotu zamówienia – 40 pkt.
Uwaga: deklarację w zakresie okresu gwarancji trzeba zawrzeć w formularzu ofertowym. W przypadku braku zawarcia informacji o
rozszerzeniu okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje gwarancję w okresie wynikającym z opisu przedmiotu
zamówienia.
OCENA ŁĄCZNA OFERTY
W = Wpc + Wg
1.Jako najkorzystniejszą uważać się będzie ofertę, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów. Ocena w zakresie kryterium
zostanie dokonana na podstawie wypełnionego „Formularza oferty”.
Uwaga: Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryterium „Cena”, kryterium oraz „Gwarancja”, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
2. Wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.
3. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
Po zmianie:
1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w
kryteriach:
1) „Cena” – Wpc
2) „Gwarancja” - Wg
AD 1) Kryterium „Cena”
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie łącznej ceny brutto Wykonawcy podanej w Formularzu ofertowym – 60%
znaczenia
Zamawiający w kryterium „Cena” będzie przyznawał punkty według następującego wzoru:
cena Wpc = (C min : Cb) x 60
gdzie: Wpc- wartość punktowa ceny brutto C min- najniższa z cen w podanych ofertach Cb – cena podana w badanej ofercie
Podana cena oferty powinna zawierać wszystkie elementy związane z ewentualnym niezbędnym wyposażeniem, a także z
ewentualnymi upustami, należnymi podatkami, dostawą tj. kosztami transportu, załadunku i rozładunku, ubezpieczenia, opakowania
produktów, cła (o ile występuje) oraz wszelkie inne.
Cena brutto za realizację całego zamówienia powinna być podana w złotych polskich liczbowo oraz z zaokrągleniem do dwóch
miejsc po przecinku.
AD 2) Kryterium „Gwarancja” Wg – 40% znaczenia
Sposób dokonania oceny wg wzoru:
II.a W przypadku zaoferowania rozszerzonego okresu gwarancji o 12 miesięcy w stosunku do minimalnych terminów gwarancji
określonych w opisie przedmiotu zamówienia – 20 pkt.
II.b W przypadku zaoferowania rozszerzonego okresu gwarancji o 24 miesiące w stosunku do minimalnych terminów gwarancji
określonych w opisie przedmiotu zamówienia – 40 pkt.
Uwaga: deklarację w zakresie okresu gwarancji trzeba zawrzeć w formularzu ofertowym. W przypadku braku zawarcia informacji o
rozszerzeniu okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje gwarancję w okresie wynikającym z opisu przedmiotu zamówienia.
OCENA ŁĄCZNA OFERTY
W = Wpc + Wg
1.Jako najkorzystniejszą uważać się będzie ofertę, która uzyska najwyższą łączną ilość punktów. Ocena w zakresie kryterium
zostanie dokonana na podstawie wypełnionego „Formularza oferty”.
Uwaga: Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryterium „Cena”, kryterium oraz „Gwarancja”, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną.
2. Wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeżeli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.
3. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest
Zadanie 1:
1. Wykonanie prac remontowych oraz modernizacja pomieszczeń w siedzibie głównej Zakładu Aktywności Zawodowej w Sztumie przy ul. Żeromskiego 8;
2.Wykonanie prac remontowych w siedzibie działu gastronomiczno-cateringowego Zakładu Aktywności Zawodowej z siedzibą w Barlewiczkach (Sztum).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w Specyfikacji Warunków Zamówienia i Opisie technicznym stanowiącym załącznik do SWZ.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia są zadania:
Zadanie 1. Wykonanie prac remontowych oraz modernizacja pomieszczeń w siedzibie głównej Zakładu Aktywności Zawodowej w Sztumie przy ul. Żeromskiego 8;
Zadanie 2.Wykonanie prac remontowych w siedzibie działu gastronomiczno-cateringowego Zakładu Aktywności Zawodowej z siedzibą w Barlewiczkach (Sztum).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w Zaktualizowanej Specyfikacji Warunków Zamówienia i Opisie technicznym stanowiącym załącznik do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający informuje iż niniejszym w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art.275 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zakład Aktywności Zawodowej w Sztumie, działając zgodnie z art. 286 ust.2 i ust.3 w/w Ustawy dokonał zmian treści SWZ oraz aktualizacji wybranych załączników do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
„Doświadczenie Wykonawcy”
Warunek zostanie uznany za spełniony wówczas, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonaniem co najmniej 2 zadań obejmujących swoim zakresem roboty budowlano-remontowe, o wartości co najmniej 300 000 zł ( każde z zadań).
- z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zadania zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający oceniając warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy, może na każdym etapie postępowania, uznać że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Po zmianie:
Warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
1.„Doświadczenie Wykonawcy”
2. "Personel Wykonawcy"
AD.1. Warunek zostanie uznany za spełniony wówczas, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonaniem co najmniej 2 zadań obejmujących swoim zakresem remonty budynku, o wartości co najmniej 250 000 zł brutto ( każde z zadań).
- z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zadania zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający oceniając warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy, może na każdym etapie postępowania, uznać że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
AD2. 1. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami przez osoby posiadające stosowane kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane.
2. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowalnej z minimum 2 letnim doświadczeniem zawodowym (licząc od dnia uzyskania uprawnień).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1. Wykaz zadań wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych .
Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
Jeżeli zajdą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający dopuszcza możliwość wezwania Wykonawcy lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli można je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wykazał w oświadczeniu o którym mowa w w/w pkt. 1 niniejszego rozdziału, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
W zakresie nieuregulowanym w SWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Po zmianie:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1. Wykaz robót wykonanych,
2. Wykaz osób.
Ad 1. Wykaz robót wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych .
Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
Jeżeli zajdą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne.
Ad 2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
1) Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, by prawnie
zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
2) Zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy PZP Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Po zmianie:
1) Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, by prawnie
zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
2) Zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy PZP Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania i spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-10-06 18:00
Po zmianie:
2024-10-15 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-10-07 09:00
Po zmianie:
2024-10-15 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-11-02
Po zmianie:
2024-11-13
INNE PRZETARGI Z SZTUMU
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.