Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00462477/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE W 2024r. Znak sprawy 11/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293373
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Klisino 100
1.5.2.) Miejscowość: Lisięcice
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-118
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 4857593
1.5.8.) Numer faksu: 77 4857593
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps.przetarg@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps-klisino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Dom Pomocy Społecznej w Klisinie - jednostka budżetowa Powiatu Głubczyckiego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE I BLISZCZYCE W 2024r. Znak sprawy 11/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc9a35ca-73bf-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522794
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023165/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW /RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE IBLISZCZYCE/ W 2024r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462477
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 694776,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I RÓŻNE ARTYKUŁY SPOŻYWCZEL.p Orientacyjne zapotrzebowanie
Nazwa Jedn. miary Ilość
1. Majonez (zaw. tłuszcz.25%) op. 0,9 kg kg 1000
2. Kawa zbożowa op. 0.5 kg kg 905
3. Herbata granulowana op. 100 g kg 438
4. Cukier op. 1 kg kg 9432
5. Cukier waniliowy op. 0,15 g kg 9
6. Proszek do pieczenia op. 0,15 g kg 9
7. Kakao ciemne (niskotłuszczowe 10-12%) op.0,5kg kg 171
8. Budyń śmietankowy op. 1 kg kg 70
9. Kisiel owocowy op. 1 kg kg 233
10. Galaretka owocowa op. 1 kg kg 275
11. Cynamon mielony op. 1 kg kg 5
12. Drożdże op. 0,100 g kg 27
13. Mak (masa makowa) op. 0,5 kg kg 20
14. Miód pszczeli prawdziwy op. 1 kg kg 1397
15. Żelatyna op. 1 kg kg 24
16. Biszkopty op. 1 kg kg 60
17. Kwasek cytrynowy op. 1 kg kg 14
18. Soda oczyszczona op. do 0,5 kg kg 4
19. Ocet 10% op. 1 l l 262
20. Przyprawa „Magi” w płynie op. 1l l 746
21. Sól op. 1 kg kg 1790
22. Majeranek op. 0,5 kg kg 13
23. Musztarda op. 1 kg kg 478
24. Ketchup łagodny (koncentrat pomidorowy min. 35%, przyprawy: kolendra, tymianek i inne) op. 1 kg kg 643
25. Ziele angielskie op. 0,5 kg kg 20
26. Liście laurowe op. 0,5 kg kg 4
27. Przyprawa do ryb op. 1 kg kg 16
28. Przyprawa do mięsa (sól, gorczyca, czosnek, cebula, pieprz, kminek, kolendra, papryka i inne) op. 1 kg kg 34
29. Pieprz mielony op. 1 kg kg 99
30. Makaron nitki 4 -jajeczny op. 1 kg kg 1389
31. Makaron gruby (kolanka, muszelki, świderki) op. 1 kg kg 2821
32. Makaron gruby spaghetti op. 1 kg kg 46
33. Makaron łazanka op.1kg kg 85
34. Makaron ryżowy op. 250 g kg 11
35. Cukier puder op. 400 g kg 17
36. Rodzynki op. do 0,5 kg kg 4
37. Makaron tortellini z mięsem op. 250 g kg 40
38. Kawa naturalna – mielona op. 250 g kg 752
39. Wafle suche okrągłe op. 150g. kg 50
40. Przyprawa czosnek granulowany op. do 1 kg kg 30
41. Przyprawa gyros (sól, papryka słodka, czosnek, cebula, kminek, pieprz, chilli, kolendra, tymianek i inne) op. do 1 kg kg 6
42. Przyprawa do flaków op. do 1 kg kg 10
43. Makaron zacierka op. do 1 kg
kg 471
44. Przyprawa – papryka mielona słodka op.1 kg kg 40
45. Przyprawa - gałka muszkatołowa mielona op. do 1 kg kg 1
46. Herbata owocowa (saszetki) różne smaki op. 1 kg kg 337
47. Wafelek typu „batonik” – wafel przekładany kremem kakaowym w czekoladzie op. 36g-40g kg 29
48. Batonik czekoladowy z nadzieniem tofii op. 45g-50g kg 124
49. Wiórki kokosowe op. do 0.5 kg kg 1
50. Orzechy włoskie op. do 0.5 kg kg 6
51. Ciastka nadziewane (biszkopty z galaretką o smaku np. pomarańczowym oblane czekoladą) opakowanie wielokrotnego zamykania, op. Od 140g do 160g kg 212
52. Zupa błyskawiczna tzw. chińska kg 48
53. Herbatniki op. 1 kg kg 259
54. Kminek op. 0.5 kg kg 1
55. Migdały całe op. do 0,5 kg kg 5
56. Woda mineralna gazowana1,5 l szt l 400
57. Woda mineralna niegazowana 1,5 l szt. l 300
58. Czekolada gorzka op. do 100 g kg 268
59. Czekolada bezcukrowa op.do100 g kg 22
60. Curry op. do 0.5 kg kg 1
61. Przyprawa warzywna (warzywa suszone 15%, marchew, cebula, seler pietruszka, por, papryka i inne op. 1 kg kg 925
62. Przyprawa do kurczaka (sól, papryka, curry, czosnek, pomidory, pieprz i inne) op. 1 kg kg 24
63. Wafle kakaowe bez cukru op. 1 kg kg 107
64. Wafle słodkie luz op. 1 kg kg 210
65. Paluszki słone kg 75
66. Kutia sypka op. 0,5 kg kg 14
67. Przyprawa kolendra op. do 0,5 kg kg 1
68. Przyprawa rozmaryn op. do 1 kg kg 1
69. Przyprawa kurkuma op. do 1 kg kg 1
70. Cukierki czekoladowe op. 1 kg kg 363
71. Bazylia op. 0,5 kg kg 1
72. Chrupki kukurydziane, bez cukru op. do 200 g kg 297
73. Krakersy (op. 100 g) kg 92
74. Ciastka typu np. leonki op. 90g kg 73
75. Ciastka pierniki kg (op. 0,5kg) kg 454
76. Masa krówka op. od 500g-600g kg 160
77. Czekolada nadziewana op.do100 g kg 205
78. Kawa cappuccino 180 g szt. kg 57
79. Przyprawa oregano op. do 0,5 kg kg 1
80. Napój owocowy (karton z rurką) poj. 200ml. l 314
81. Kotlety sojowe op 1 kg kg 4
82. Herbatniki bezcukrowe op. od 90g do 150g. kg 43
83. Napój – sok z marchwi, jabłka i pomarańczy, przecierowy, pasteryzowany ,przeciery i soki min. 55 %, op. butelka szklana poj. do 1 l. l 173
84. Syrop owocowy, sok owocowy l. (rozcieńczalność 1:9) op. do 5 l
zawartość ekstratu nie mniej niż 50%, bez substancji konserwujących, pasteryzowany l 1288
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 338237,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II ZUPY I SOSYL.p Nazwa Jedn. miary Ilość
1. Zupa – żur op. 1 kg kg 76
2. Zupa – rosół drobiowy op. 1 kg kg 1
3. Zupa – grochowa op. 1 kg kg 1
4. Zupa – barszcz biały op. 1 kg kg 27
5. Zupa – ogonowa op. 1 kg kg 56
6. Sos pieczeniowy op. 1 kg kg 39
7. Sos pieczarkowy op. 1 kg kg 12
8. Sos grzybowy op. 1 kg kg 5
9. Sos boloński op. 1 kg kg 8
10. Zupa – barszcz czerwony op. 1 kg kg 6
11. Zupa – pieczarkowa op. 1 kg kg 1
12. Sos ziołowy winegret op 1 kg kg 2
13. Bulion drobiowo-wołowy op. 1 kg kg 42
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 3729,76 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III PIECZYWOL.p Nazwa Jedn. miary Ilość
1. Chleb pszenno-żytni (krojony) kg 53824
2. Baton (krojony) kg 6169
3. Bułka zwykła 100g. szt. 1978
4. Bułka tarta kg 825
5. Chleb graham wieloziarnisty – ciemny (krojony) kg 4879
6. Chleb tostowy (krojony) kg 39
7. Chleb bezglutenowy (krojony) kg 4
8. Pączki z dżemem i lukrem 80g szt. 742
9. Bułka słodka 100g szt. 4560
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 352809,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 338853,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338853,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 338853,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowe "POLARIS" Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068
7.3.3) Ulica: Żołnierska 20a
7.3.4) Miejscowość: 62-800 Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 338853,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4104,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4104,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4104,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowe "POLARIS" Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181002068
7.3.3) Ulica: Żołnierska 20a
7.3.4) Miejscowość: 62-800 Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4104,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313585,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313668,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313585,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METRO PLUS DARIUSZ DĄBKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7481265625
7.3.3) Ulica: POLNA 1
7.3.4) Miejscowość: 48-130 Kietrz
7.3.5) Kod pocztowy: 48-130
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
METRO - PLUS, Dariusz Dąbkowski
jakie przetargi wygrała firma
METRO - PLUS, Dariusz Dąbkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313585,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa żywności dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Piekarach Śląskich
- Dostawa artykułów spożywczych
- Zakup i dostawę artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Starachowicach oraz dla Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Jędrzejowie
- Sukcesywna dostawa mięsa na potrzeby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Suchowoli
- "Zakup i dostawa produktów żywnościowych na potrzeby placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Goworowo"
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Centrali, Składnic oraz Ośrodka RARS
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.