eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przebudowa i budowa ciągów pieszych w Parku Kleparskim przy ul. Prądnickiej i ul. Kamiennej w Krakowie, w ramach zadania z budżetu obywatelskiego pn.: "Naprawmy alejki parkowe w parku Kleparskim"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i budowa ciągów pieszych w Parku Kleparskim przy ul. Prądnickiej i ul. Kamiennej w Krakowie, w ramach zadania z budżetu obywatelskiego pn.: „Naprawmy alejki parkowe w parku Kleparskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 20 10 240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i budowa ciągów pieszych w Parku Kleparskim przy ul. Prądnickiej i ul. Kamiennej w Krakowie, w ramach zadania z budżetu obywatelskiego pn.: „Naprawmy alejki parkowe w parku Kleparskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e4f10e0-796e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522553

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045835/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.37 Naprawa alejek w Praku Kleparskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473391

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w treści SIWZ i ogłoszenia o zamówieniu przewidział możliwość udzielenia zamówień podobnych, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6) uchylonej już ustawy Pzp (obecnie na podstawie aktualnych przepisów z art. 305 pkt 1) i art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp), polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, udzieli ewentualnie wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych na terenie objętym przedmiotem zamówienia lub zlokalizowanym w pobliżu, a w szczególności w bezpośrednim sąsiedztwie, lub w innych terenach zlokalizowanych na obszarze Gminy Miejskiej Kraków (na przykład ogródki jordanowskie, place zabaw, parki, tereny leśne będące w zarządzie lub utrzymaniu ZZM w Krakowie), do 100% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego, na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.93.23.UK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 242775,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z przebudową i budową ciągów pieszych w Parku Kleparskim na działce 235/3, obr. 45, jedn. ewid. Krowodrza przy ul. Prądnickiej i ul. Kamiennej w Krakowie, w ramach zadania z budżetu obywatelskiego pn.: „Naprawmy alejki parkowe w parku Kleparskim, dla ZZM
1.1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWiORB) i przedmiary.
1.2 Integralną częścią ZiS niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do ZiS, a w szczególności dokumentacja projektowa dotycząca przewidzianego do realizacji zakresu prac, STWiORB, przedmiary, wzory oświadczeń o podwykonawstwo i inne, stanowiące Załącznik A do ZiS, który jest jej integralną częścią (1 plik w formacie zip).
1.3 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary stanowią jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i wyliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest STWiORB oraz dokumentacja projektowa dotycząca przewidzianego do realizacji zakresu prac.
1.4 W ramach zamówienia należy zrealizować w szczególności prace polegające na, przestawianiu dwóch ławek, rozbiórce istniejących zużytych nawierzchni ciągów pieszych z asfaltu elementów betonowych, wykonaniu robót ziemnych (korytowaniu), wykonaniu podbudowy z tłucznia oraz wykonaniu nowej nawierzchni z betonu asfaltowego, elementów betonowych, wraz z rekultywacją terenu po zakończeniu robót budowlanych (humusowanie i obsiew trawą).
1.5 Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją postępowania i przedmiarami robót, dokumentacją projektową rysunkami i opisami prac, decyzją pozwolenia na budowę nr 42/6740.9/2023 z dnia 17.10.2023 znak sprawy AU-01-6.6740.9.127.2023.KBA z dnia 17.10.2023, Pozwoleniem Miejskiego Konserwatora Zabytków nr 1223/22 z dnia 13.12.2022 znak KZ-03.4125.1.162.2022NPoraz projektowanymi postanowieniami umownymi, opiniami, uzgodnieniami, dotyczy to również uzgodnień, które zostałyby wydane w zakresie prowadzonych robót w trakcie realizacji inwestycji.
1.6 Zamówienie obejmuje również:
1.6.1 kompleksową dokumentację powykonawczą -zgodnie z ZIS
1.6.2 wykonanie kompleksowej inwentaryzacji powykonawczej zagospodarowania terenu – obiektów małej architektury i innych elementów wytworzonych – w formie graficznej (plik .dwg oraz .pdf) i opisowej (plik .xls - forma tabeli określają-ca ich liczbę/ilość oraz ceny jednostkowe), zgodnie z ZIS
1.6.3 dołączenie kart utrzymania w formie opisowej i graficznej (plik .pdf) do aplikacji R3Trees/GreenSpaces dla każdego z elementów wytworzonych, m.in. urządzeń małej architektury w uzgodnieniu z Zamawiającym,
1.6.4 zgłoszenie inwentaryzacji powykonawczej do zasobu geodezyjnego i kartograficznego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa geodezyjnego.
1.7 Prace należy zrealizować zgodnie z załączoną dokumentacją projektową
1.8 Prace ziemne w obrębie koron drzew należy prowadzić ręcznie pod nadzorem dendrologa.
1.9 W obrębie alejek w sąsiedztwie pni drzew, w miejscach z powierzchniowymi korzeniami lub w innych lokalizacjach newralgicznych z uwagi na drzewostan prace należy prowadzić z zastosowaniem rozwiązań technicznych, które zagwarantują zachowanie drzew. Szczegółowe konstrukcje poszczególnych fragmentów wymagają wyprzedzającego uzgodnienia z Miejskim Konserwatorem Zabytków.
1.10 Roboty budowlane związane z realizacja przedmiotowego zadania należy wykonywać w sposób zapewniający maksymalną ochronę istniejących drzew.
1.11 W obrębie rzutów koron drzew zabrania się operowania, jeżdżenia i par-kowania sprzętem ciężkim oraz składowania materiałów budowlanych.
1.12 Po zakończeniu robót budowlanych teren należy uporządkować,
a elementy niepodlegające przebudowie (elementy infrastruktury) doprowadzić do stanu jak przed ich rozpoczęciem.
1.13 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania oraz przedstawienia celem zaakceptowania projektu stałej organizacji ruchu oraz dopełnienia wszelkich niezbędnych formalności z tym związanych z procedurami Zarządu Dróg Miasta Krakowa
1.14 Wykonawca zobowiązany jest do zakupu i dostawy niezbędnego materia-łu, przygotowania i uzupełnienia podłoża oraz gwarantuje i odpowiada za materiał oraz jakość wykonanych prac, zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji i jej załącznikach.
1.15 Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania.
1.16 Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP.
1.17 Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody i wypadki zaist-niałe podczas wykonywania prac na terenie Gminy Miejskiej Kraków, a wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Wykonawcę lub nienależytego wykonywania prac.
1.18 Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przy realizacji prac techno-logii i sposobu ich wykonywania, która zapewni ich prowadzenie „na mokro”, czyli techniką „bezpyłową”, która pozwoli na uniknięcie zapylenia, a tym samym zanie-czyszczenia powietrza i narażenia osób pracujących, jak i postronnych, na wystą-pienie warunków szkodliwych dla zdrowia i środowiska.
1.19 Podczas wykonywania prac pracownicy i sprzęt Wykonawcy muszą być oznakowane nazwą firmy.
1.20 Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przedłożenia do akceptacji Planu BIOZ dla przedmiotowego zakresu inwestycji (w przypadku konieczności).
1.21 W trakcie prowadzenia prac budowlanych kierownik budowy/kierownik robót ma obowiązek dopilnowania w szczególności:
1.21.1 ogrodzenia, oznakowania i zabezpieczenia terenu budowy estetycznym i szczelnym ogrodzeniem lub jeśli nie ma takowej konieczności – do zapewnienia otaśmowania, oznakowania i stosownego zabezpieczenia obszaru, na którym prowadzone będą prace, tak aby na teren inwestycji nie mogły dostać się osoby trzecie. Dopuszczalne jest stosowanie częściowego ogrodzenia terenu w zależności od etapu wykonywanych robót w celu umożliwienia korzystania z ciągów pieszych,
1.21.2 oznaczenia terenu budowy prac tablicami informacyjnymi i ostrzegawczymi,
1.21.3 zabezpieczenia istniejącej infrastruktury i zieleni przed uszkodzeniami (według instrukcji przekazanej przez Zamawiającego),
1.21.4 zapewnienia ciągłości i bezpieczeństwa obsługi komunikacyjnej,
1.21.5 wykonania zdjęć dotyczących stanu posiadłości wszystkich sąsiadujących osób trzecich przed rozpoczęciem robót budowlanych oraz samego terenu inwestycji, a następnie przesłania ich do przedstawiciela Zamawiającego w terminie do 7 dni od dnia rozpoczęcia robót,
1.21.6 po wykonaniu prac wraz ze zgłoszeniem ich do odbioru końcowego, dostarczenia Zamawiającemu oświadczenia kierownika budowy/robót o zgodności robót względem decyzji pozwolenia na budowę/ zaświadczenia dotyczącego niewniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, dokumentacji projektowej oraz wiedzy technicznej, ewentualnym wykazaniu zmian nieistotnych potwierdzonych przez projektanta, wykonaniu prac zgodnie z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz że teren budowy doprowadzony został do należytego stanu i porządku,
1.21.7 sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, nie później niż do 7 dni od dnia zgłoszenia Zamawiającemu zakończenia robót budowlanych i gotowości do odbioru.
1.22 Równoważność -zgodnie z ZIS
1.23 Wykonawca musi obliczyć cenę ryczałtową oferty dla całości zamówienia wyliczoną w oparciu o własną kalkulację, a przedstawić ją w formularzu oferty odpowiednio jako cenę za całość zamówienia oraz załączyć do oferty kosztorysy szczegółowe dla całości zamówienia. Cena musi uwzględniać wymagania i zapisy niniejszej ZiS oraz jej załączników.
1.24 Wykonawca musi zaoferować:
1.24.1 72-miesięczny okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia,
1.24.2 72-miesięczny okres rękojmi na całość przedmiotu zamówienia,
1.24.3 zapisy w dokumentacji projektowej dotyczące określonych w kartach katalogowych niektórych urządzeń lub ich elementów, a wymagające dłuższego okresu gwarancji są obowiązujące wyłącznie w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę urządzeń, które w ramach podstawowej gwarancji ich producentów zawarte są w ich standardowej ofercie (kartach produktu, katalogach, kartach gwarancyjnych i innych dokumentach lub oświadczeniach producenta). W przypadku gdy na określone urządzenia bądź ich elementy producent udziela standardowo dłuższej niż minimalnie bądź maksymalnie punktowany okres gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania w dniu odbioru przedmiotu zamówienia Zamawiającemu, w formie cesji, uprawnień gwarancyjnych i warunków oraz obowiązków z nich wynikających, które zostały opisane w dostarczonych Zamawiającemu kartach produktu, katalogach, kartach gwarancyjnych itp. dokumentach lub oświadczeniach producenta. W takim przypadku uprawnienia z tytułu gwarancji, jak i obowiązki związane z przestrzeganiem jej warunków po upływie okresu zaoferowanego w ofercie przez Wykonawcę, przechodzą na Zamawiającego,
1.24.4 gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia. W przypadku udzielania przez producenta gwarancji dłuższej niż oferowana przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest przekazać ją Zamawiającemu.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty
wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, a następnie przesłać poprzez pocztę elektroniczną na adres Zamawiającego: przetargi@zzm.krakow.pl.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w ZiS podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w ZiS.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w ZiS

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45112330-7 - Rekultywacja terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242775,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242775,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242775,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa STAR -KOP Krzysztof Urbańczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9441489354

7.3.3) Ulica: Kościelna 1

7.3.4) Miejscowość: Czernichów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-070

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242775,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.