Og³oszenie z dnia 2025-11-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00438560/01 - Og³oszenie z dnia 2025-09-24
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa mebli biurowych i gabinetowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Województwo Podlaskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050667685
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. M. Curie-Sk³odowskiej 14
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-097
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 506842647
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@podlaskie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://przetargi.podlaskie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11779241.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli biurowych i gabinetowych2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-508fc7f9-54a8-488f-8c00-704b30f7caf8
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00522303
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00013707/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Meble biurowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Tytu³ projektu: Plan Dzia³añ Pomocy Technicznej na rok 2025 w ramach EFS+, w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00438560
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.49.2025.AS
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 403250,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 1: Fotele i krzes³a. Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39110000-6 - Siedziska, krzes³a i produkty z nimi zwi±zane, i ich czê¶ci
39113100-8 - Fotele
39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 99562,00 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 2: Meble gabinetowe. Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39110000-6 - Siedziska, krzes³a i produkty z nimi zwi±zane, i ich czê¶ci
39113100-8 - Fotele
39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 127910,00 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 3: Meble biurowe. Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39110000-6 - Siedziska, krzes³a i produkty z nimi zwi±zane, i ich czê¶ci
39113100-8 - Fotele
39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 157780,00 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 4: Meble metalowe. Szczegó³owy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 17998,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 97047,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 97047,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97047,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTform Ewa Lorenc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421156877
7.3.3) Ulica: KEN 52 lok 3
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-687
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 97047,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 137391,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 137391,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137391,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTform Ewa Lorenc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421156877
7.3.3) Ulica: KEN 52 lok 3
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-687
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 137391,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 144718,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 202036,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144718,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOBO sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422498686
7.3.3) Ulica: Kuriany 104
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-588
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 144718,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 20910,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 20910,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20910,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTform Ewa Lorenc
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421156877
7.3.3) Ulica: KEN 52 lok 3
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-687
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 20910,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Dostawa podtlenku azotu
- Postêpowanie na przeprowadzenie badania pn. "Uczenie siê przez ca³e ¿ycie jako odpowied¼ na wyzwania rynku pracy - badanie postaw i barier osób biernych zawodowo w województwie podlaskim"
- Dostawa artyku³ów promocyjnych i reklamowych na potrzeby Politechniki Bia³ostockiej - ZK-DZP.262.106.2025
- Dostawa cyfrowych urz±dzeñ pomiarowych na potrzeby Wydzia³u Elektrycznego Politechniki Bia³ostockiej - ZK-DZP.262.107.2025
- Przebudowa fragmentu ulicy Fabrycznej w Bia³ymstoku
- BZP.272.72.2025.AR Sukcesywna dostawa artyku³ów papierniczych na potrzeby Urzêdu Marsza³kowskiego Województwa Podlaskiego w Bia³ymstoku
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposa¿enia do Szko³y Podstawowej im. Jana Paw³a II w Po³oskach
- Dostawa mebli biurowych, siedzisk, wieszaków i gablot do BCU dla bran¿y elektroenergetycznej w dziedzinie Energetyka odnawialna (wodna) w Marszewie oraz do Z S C K R w Marszewie
- Sprzeda¿ wraz z dostarczeniem foteli tapicerowanych i foteli biurowych
- Dostawa i monta¿ wyposa¿enia dla szkó³ podstawowych w gminie Miêdzyrzecz w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Miêdzyrzecz"
- Dostawa mebli do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu II.
- Dostawa foteli obrotowych i krzese³ stacjonarnych dla UCK
wiêcej: Meble »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





