eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWymiana systemu oświetlenia poprzez dostawę opraw oświetleniowych LED w budynkach Sądu Apelacyjnego w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2025-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana systemu oświetlenia poprzez dostawę opraw oświetleniowych LED w budynkach Sądu Apelacyjnego w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003894660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przy Rondzie 3

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-547

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@krakow.sa.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.sa.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac71cd9d-84c8-4949-801d-f53ed01df214

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana systemu oświetlenia poprzez dostawę opraw oświetleniowych LED w budynkach Sądu Apelacyjnego w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac71cd9d-84c8-4949-801d-f53ed01df214

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00522096

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00105487/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wymiana systemu oświetlenia poprzez dostawę opraw oświetleniowych LED w budynkach Sądu Apelacyjnego w Krakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00440059

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.15.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. wykonananie w 110 pomieszczeniach następującego zakresu prac:
a) dostawy fabrycznie nowych 246 sztuk opraw oświetleniowych LED i podzespołów niezbędnych do wykonania montażu,
b) usługi demontażu obecnie wykorzystywanych opraw oświetleniowych
i podzespołów, w ilości 187 sztuk,
c) usługi utylizacji zdemontowanych elementów,
d) usługi montażu dostarczonych opraw oświetleniowych LED,
e) wykonaniu pomiaru natężenia zamontowanego oświetlenia oraz przedstawieniu protokołu badania kontrolnego po wymianie opraw dla każdego z pomieszczeń biurowych.
2. wykonanie w 21 toaletach następującego zakresu prac:
a) dostawy fabrycznie nowych 34 sztuk opraw oświetleniowych LED i podzespołów niezbędnych do wykonania montażu,
b) usługi demontażu obecnie wykorzystywanych opraw oświetleniowych
i podzespołów, w ilości 34 sztuk,
c) usługi utylizacji zdemontowanych elementów,
d) usługi montażu dostarczonych opraw oświetleniowych LED.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

4.5.5.) Wartość części: 263019,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. wykonanie w budynku Sądu Apelacyjnego w Krakowie znajdującym się przy ul. Przy Rondzie 3, 31-547 Kraków:
a) dostawy fabrycznie nowych 257 sztuk opraw awaryjnych LED i podzespołów niezbędnych do wykonania montażu,
b) usługi demontażu obecnie wykorzystywanych opraw awaryjnych, w ilości 243 sztuk,
c) usługi demontażu poprzez umartwienie modułów oraz demontażu akumulatorów dla opraw oświetleniowych z modułem awaryjnym w ilości 14 sztuk,
d) usługi utylizacji zdemontowanych elementów w ilości 239 sztuk,
e) usługi montażu dostarczonych opraw awaryjnych LED,
f) sprawdzeniu czasu podtrzymania pracy awaryjnej (min. 3h.) zamontowanych opraw awaryjnych,
g) wykonaniu rocznych przeglądów okresowych zamontowanych opraw awaryjnych, w tym czasu podtrzymania pracy awaryjnej (min. 3h.), w czasie obowiązywania gwarancji.
2. wykonanie w budynku Sądu Apelacyjnego w Krakowie znajdującym się przy ul. Mickiewicza 21, 32-050 Skawina:
a) dostawy fabrycznie nowych 27 sztuk opraw awaryjnych LED i podzespołów niezbędnych do wykonania montażu,
b) usługi demontażu obecnie wykorzystywanych opraw awaryjnych, w ilości 8 sztuk,
c) usługi demontażu poprzez umartwienie modułów oraz demontaż akumulatorów dla opraw oświetleniowych z modułem awaryjnym w ilości 19 sztuk,
d) usługi utylizacji zdemontowanych elementów,
e) usługi montażu dostarczonych opraw awaryjnych LED,
f) sprawdzeniu czasu podtrzymania pracy awaryjnej (min. 3h.) zamontowanych opraw awaryjnych,
g) wykonaniu rocznych przeglądów okresowych zamontowanych opraw awaryjnych, w tym czasu podtrzymania pracy awaryjnej (min. 3h.), w czasie obowiązywania gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

4.5.5.) Wartość części: 180032 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319252,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319252,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319252,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DSM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524008645

7.3.3) Ulica: Ul. Stanisława Działowskiego 14

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-399

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319252,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-22

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210115,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294490,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210115,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DSM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524008645

7.3.3) Ulica: Ul. Stanisława Działowskiego 14

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-399

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210115,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.