Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00440059/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
- 2025/BZP 00457235/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana systemu oświetlenia poprzez dostawę opraw oświetleniowych LED w budynkach Sądu Apelacyjnego w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003894660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przy Rondzie 3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-547
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@krakow.sa.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.sa.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac71cd9d-84c8-4949-801d-f53ed01df2141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana systemu oświetlenia poprzez dostawę opraw oświetleniowych LED w budynkach Sądu Apelacyjnego w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac71cd9d-84c8-4949-801d-f53ed01df214
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00522096
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00105487/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wymiana systemu oświetlenia poprzez dostawę opraw oświetleniowych LED w budynkach Sądu Apelacyjnego w Krakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00440059
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.15.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:1. wykonananie w 110 pomieszczeniach następującego zakresu prac:
a) dostawy fabrycznie nowych 246 sztuk opraw oświetleniowych LED i podzespołów niezbędnych do wykonania montażu,
b) usługi demontażu obecnie wykorzystywanych opraw oświetleniowych
i podzespołów, w ilości 187 sztuk,
c) usługi utylizacji zdemontowanych elementów,
d) usługi montażu dostarczonych opraw oświetleniowych LED,
e) wykonaniu pomiaru natężenia zamontowanego oświetlenia oraz przedstawieniu protokołu badania kontrolnego po wymianie opraw dla każdego z pomieszczeń biurowych.
2. wykonanie w 21 toaletach następującego zakresu prac:
a) dostawy fabrycznie nowych 34 sztuk opraw oświetleniowych LED i podzespołów niezbędnych do wykonania montażu,
b) usługi demontażu obecnie wykorzystywanych opraw oświetleniowych
i podzespołów, w ilości 34 sztuk,
c) usługi utylizacji zdemontowanych elementów,
d) usługi montażu dostarczonych opraw oświetleniowych LED.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
4.5.5.) Wartość części: 263019,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje:1. wykonanie w budynku Sądu Apelacyjnego w Krakowie znajdującym się przy ul. Przy Rondzie 3, 31-547 Kraków:
a) dostawy fabrycznie nowych 257 sztuk opraw awaryjnych LED i podzespołów niezbędnych do wykonania montażu,
b) usługi demontażu obecnie wykorzystywanych opraw awaryjnych, w ilości 243 sztuk,
c) usługi demontażu poprzez umartwienie modułów oraz demontażu akumulatorów dla opraw oświetleniowych z modułem awaryjnym w ilości 14 sztuk,
d) usługi utylizacji zdemontowanych elementów w ilości 239 sztuk,
e) usługi montażu dostarczonych opraw awaryjnych LED,
f) sprawdzeniu czasu podtrzymania pracy awaryjnej (min. 3h.) zamontowanych opraw awaryjnych,
g) wykonaniu rocznych przeglądów okresowych zamontowanych opraw awaryjnych, w tym czasu podtrzymania pracy awaryjnej (min. 3h.), w czasie obowiązywania gwarancji.
2. wykonanie w budynku Sądu Apelacyjnego w Krakowie znajdującym się przy ul. Mickiewicza 21, 32-050 Skawina:
a) dostawy fabrycznie nowych 27 sztuk opraw awaryjnych LED i podzespołów niezbędnych do wykonania montażu,
b) usługi demontażu obecnie wykorzystywanych opraw awaryjnych, w ilości 8 sztuk,
c) usługi demontażu poprzez umartwienie modułów oraz demontaż akumulatorów dla opraw oświetleniowych z modułem awaryjnym w ilości 19 sztuk,
d) usługi utylizacji zdemontowanych elementów,
e) usługi montażu dostarczonych opraw awaryjnych LED,
f) sprawdzeniu czasu podtrzymania pracy awaryjnej (min. 3h.) zamontowanych opraw awaryjnych,
g) wykonaniu rocznych przeglądów okresowych zamontowanych opraw awaryjnych, w tym czasu podtrzymania pracy awaryjnej (min. 3h.), w czasie obowiązywania gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
4.5.5.) Wartość części: 180032 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319252,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319252,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319252,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DSM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524008645
7.3.3) Ulica: Ul. Stanisława Działowskiego 14
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-399
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319252,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210115,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294490,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210115,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DSM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524008645
7.3.3) Ulica: Ul. Stanisława Działowskiego 14
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-399
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210115,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-22INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa i sprzedaż karetki transportowej typu B wraz z wyposażeniem dla potrzeb Szpitala Miejskiego Specjalistycznego im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
- 151/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Dostawa komputerów stacjonarnych dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla potrzeb Projektu pn.: "Wsparcie funkcjonowania i rozwój Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej 2025 r.
- Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej sieci telekomunikacyjnej AGH - KC-DE-zp.272-665/25
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Praska 27 w okresie I-VI 2026 r.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach CRR KRUS w Jedlcu.
- "Modernizacja instalacji elektrycznej zasilającej w Pawilonie B na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
- 314/Cir/25/KK_Wymiana wrót stalowych przy ul. Taborowej 33C, w Warszawie.
- Dostawa lamp dla Centralnego Muzeum Włókiennictwa w Łodzi
- Przebudowa boiska sportowego celem stworzenia wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Chrząstawie Wielkiej.
- Przebudowa Klubu Studenckiego RYWAL
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





