eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa sprzętu dla Wojskowych Straży Pożarnych - postępowanie nr 53/D



Ogłoszenie z dnia 2025-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu dla Wojskowych Straży Pożarnych – postępowanie nr 53/D

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury Olsztyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510698342

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Saperska 1

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-073

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rziolsztyn.zamowienia@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rziolsztyn.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1158221

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna MON

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu dla Wojskowych Straży Pożarnych – postępowanie nr 53/D

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd8bc614-e6dc-425b-a976-0b1e358c8ee7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00521869

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038633/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa sprzętu dla WSP.2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00370928

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 53/D

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 489734,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dla Wojskowych Straży Pożarnych:
1) Hełm strażacki, w ilości 120 szt.,
2) Latarka nahełmowa, w ilości 120 szt.;
3) Latarka akumulatorowa wielofunkcyjna typu LED, w ilości 30 szt.;
4) Prądownica wodno-pianowa 52 typu TURBO, w ilości 11 szt.;
5) Zbiornik wodny przenośny 2500 l, w ilości 3 szt.;
6) Pompa pływająca MP 4/2, w ilości 2 szt.;
7) Wąż tłoczny do motopomp W-52-20-ŁA, w ilości 100 szt.;
8) Wąż tłoczny do motopomp W-75-20-ŁA, w ilości 100 szt.;
9) Toporek strażacki lekki w futerale, w ilości 30 szt.;
10) Szelki bezpieczeństwa z amortyzatorem bezpieczeństwa i linką, w ilości 33 szt.;
11) Siekiera nieiskrząca, w ilości 11 szt.;
12) Zestaw kominiarski profesjonalny dla straży, w ilości 11 szt.;
13) Nóż bojowy dla strażaka, w ilości 50 szt.;
14) Hydronetka wodna 20l, w ilości 5 szt.
15) Lanca gaśnicza, w ilości 11 szt.;
16) Lanca gaśnicza mgłowa prosta, w ilości 13 szt.;
17) Płyn do wytwornicy dymu SMOKE FLUID „P” lub równoważny (op. 5 litrów), w ilości 11 op.
Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załączniku nr 2 do SWZ.
2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
Magazyn Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Olsztynie, ul. Saperska 1; w godzinach 7:30 - 12:00.
3. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone wyroby na okres:
• 10 lat na skorupę hełmu;
• wyposażenie koszyka wewnętrznego hełmu z poz. 1 opisu przedmiotu zamówienia:
min. 24 – maks. 36 miesięcy, licząc od daty dostawy;
• poz. 2-17 opisu przedmiotu zamówienia: min. 24 – maks. 36 miesiące, licząc od daty dostawy.
4. Wymagany termin wykonania zamówienia z uzyskaniem efektu rzeczowego: 30 dni od dnia podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18444111-4 - Hełmy ochronne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

31521320-3 - Latarki

44482100-3 - Węże gaśnicze

34144213-4 - Motopompy

39241100-4 - Noże

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344733,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367511,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367511,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. SUPRON 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270049178

7.3.3) Ulica: Kluczewska 3

7.3.4) Miejscowość: Olkusz

7.3.5) Kod pocztowy: 32-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367511,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.