Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00470678/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów prewencyjnych dla KPP Głogów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 47 87 121 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.zych@wr.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów prewencyjnych dla KPP Głogów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b485f37-77cf-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521855
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016033/40/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup materiałów prewencyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470678
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-125-006-125/2023/DZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 300000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8065,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów prewencyjnych dla KPP Głogów, tj. opasek odblaskowych na rękę, smyczy z karabińczykiem, długopisów, odblasków, kolorowanek ,,Bezpiecznie na drodze’’, kredek szkolnych, piłeczek antystresowych i gry planszowej edukacyjnej XXL.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ilości i opis poszczególnych materiałów prewencyjnych) opisano w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy oraz w załączniku nr 1a do SWZ – załączniki graficzne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje kryterium najniższej ceny. Zamawiający, zgodnie z art. 247 ust. 1 ustawy Pzp, nie określił wagi tego kryterium. Zamawiający wskazał, że wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, tworząc ranking ofert – od oferty z najniższą ceną do oferty z najwyższą ceną. Po stworzeniu rankingu Zamawiający uzna za najkorzystniejszą i wybierze ofertę z najniższą ceną.Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający przed otwarciem ofert poinformował, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 8 065,04 zł netto, tj. 9 920,00 zł brutto.
Kwota 11 875,00 zł brutto zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w wyniku badania i oceny ofert, przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający, zgodnie z notatką naczelnika wydziału zaopatrującego, nie może zwiększyć tej kwoty do ceny tej oferty, dlatego Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp – oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11875,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14947,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11875,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Do upływu wyznacz. term. składania ofert złożonych zostało 5 ofert:
oferta nr 1 - PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET, ul. Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg, regon: 170343308, cena oferty brutto: 14 000,00 zł, oferta nr 2 - Media Consulting Agency Irina Chicherina, ul. ks. Czesława Klimasa 41d/27, 50-515 Wrocław, regon: 932130860, cena oferty brutto: 12 184,90 zł, oferta nr 3 - XD GIFTS Sp. z o.o., ul. Bratnia 1, 60-185 Skórzewo, regon: 302531301, cena oferty brutto: 14 943,64 zł, oferta nr 4 - LUBMAR Andrzej Lubera, ul. M.Jastruna 23, 33-100 Tarnów, regon: 360450069, cena oferty brutto: 11 875,00 zł, oferta nr 5 - Agencja Reklamowo Wydawnicza Studio B&W Wojciech Janecki
ul. Podjazdowa 2/31, 41-200 Sosnowiec, NIP: 6441853060, cena oferty brutto: 14 600,00 zł. W toku badania i oceny ofert Komisja Przetargowa zbadała przesłanki do odrzucenia oferty.
oferta nr 1 - Oferta ważna, nie podlega odrzuceniu.
oferta nr 2 - Oferta ważna, nie podlega odrzuceniu.
oferta nr 3 - Oferta ważna, nie podlega odrzuceniu, stwierdzono omyłki rachunkowe. Zamawiający, działając na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp, poprawił w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy, oczywistą omyłkę rachunkową Wykonawcy:
- w poz. 1 ,,wartość brutto’’ (kolumna 5) poprawił zapis ,,926,19’’ na zapis ,,927,00’’,
- w poz. 2 ,,wartość brutto’’ (kolumna 5) poprawił zapis ,,911,43’’ na zapis ,,912,00’’,
- w poz. 3 ,,wartość brutto’’ (kolumna 5) poprawił zapis ,,553,50’’ na zapis ,,554,00’’,
- w poz. 4 ,,wartość brutto’’ (kolumna 5) poprawił zapis ,,1 494,45’’ na zapis ,,1 495,00’’,
- w poz. 5 ,,wartość brutto’’ (kolumna 5) poprawił zapis ,,830,25’’ na zapis ,,830,00’’,
- w poz. 6 ,,wartość brutto’’ (kolumna 5) poprawił zapis ,,2029,50’’ na zapis ,,2 030,00’’,
- w poz. 7 ,,wartość brutto’’ (kolumna 5) poprawił zapis ,,1 214,63’’ na zapis ,,1 215,00’’,
- w poz. 8 ,,wartość brutto’’ (kolumna 5) poprawił zapis ,,1 345,62’’ na zapis ,,1 346,00’’,
- w poz. ,,RAZEM’’ poprawił zapis ,,14 943,64’’ na zapis ,,14 947,07’’.
Ponadto, Zamawiający, działając na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp, poprawił oczywistą omyłkę rachunkową Wykonawcy – w formularzu ofertowym zawierającym informacje określone w załączniku nr 1 do SWZ, w pkt. II. Cena oferty, w miejscu ,,Cena oferty brutto wynosi’’, poprawił zapis ,,14 943,64’’ na zapis ,,14 947,07’’.
oferta nr 4 - Oferta ważna, nie podlega odrzuceniu.
oferta nr 5 - Oferta ważna, nie podlega odrzuceniu, stwierdzono omyłki rachunkowe. Zamawiający, działając na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp, poprawił w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy, oczywistą omyłkę rachunkową Wykonawcy – w poz. ,,RAZEM’’ poprawił zapis ,,14 600,00’’ na zapis ,,14 300,00’’.
O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje kryterium najniższej ceny. Zamawiający, zgodnie z art. 247 ust. 1 ustawy Pzp, nie określił wagi tego kryterium. Zamawiający wskazał, że wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, tworząc ranking ofert – od oferty z najniższą ceną do oferty z najwyższą ceną. Po stworzeniu rankingu Zamawiający uzna za najkorzystniejszą i wybierze ofertę z najniższą ceną.
Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający przed otwarciem ofert poinformował, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 8 065,04 zł netto, tj. 9 920,00 zł brutto.
Kwota 11 875,00 zł brutto zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w wyniku badania i oceny ofert, przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający, zgodnie z notatką naczelnika wydziału zaopatrującego, nie może zwiększyć tej kwoty do ceny tej oferty, dlatego Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp – oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana stolarki budowlanej - drzwi wejściowe do budynków mieszkalnych stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.Zamówienie podzielone na 2 zadania
- Wymiana okien segmentu A budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1.
- WM/SZP/TP/38/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w nieruchomościach Gminy Wrocław
- SZP/242-078/2024 Dostawa optycznego profilometru 3D z funkcjami pomiarowymi CAD w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Druk, magazynowanie i dostawę formularzy "zwrotne potwierdzenie odbioru" wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa systemu wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Wrocławia oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i organizacji XVI edycji konkursu Innowator Mazowsza
- "Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla potrzeb Projektu pn.: "Wsparcie funkcjonowania i rozwój Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej w latach 2023-2024"
- Usługa wykonania i dostawy materiałów i gadżetów promocyjnych Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Dostawa koszulek z logo dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Organizacja Międzynarodowego Pikniku Rodzinnego Opolskie Gościnne III
- Przygotowanie i dostarczenie materiałów informacyjno-promocyjnych dla Polskiej Agencji Kosmicznej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.