Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00360092/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
- 2023/BZP 00026294/01 - Wynik z dnia 2023-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i budowa oświetlenia przejść dla pieszych w podziale na 3 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W WARSZAWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-808
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkutryb@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i budowa oświetlenia przejść dla pieszych w podziale na 3 zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6663c50-38b8-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521798
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068507/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.44 Zaprojektowanie i budowa doświetleń przejść dla pieszych w podziale na 3 zadania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360092/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/WA.D-3.2411.29.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych w województwie mazowieckim na DK2 w m. Bojmie4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
31527210-1 - Latarnie
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
44144000-1 - Słupy
4.5.5.) Wartość części: 845528,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych w województwie mazowieckim na DK62 na odcinku Grochów - Brzozów4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
31527210-1 - Latarnie
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
44144000-1 - Słupy
4.5.5.) Wartość części: 788617,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3: Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych w województwie mazowieckim na DK2 na odcinku Nowe Opole - Grochówka4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
31527210-1 - Latarnie
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
44144000-1 - Słupy
4.5.5.) Wartość części: 4146341,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie w zakresie zadania nr 1 zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 oraz art. 255 pkt 7 w związku z art. 263 ustawy Pzp Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Cena kolejnej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający w dniu 25.11.2022 r. pismem nr O/WA.D-3.2411.29.2022.8 przekazał Wykonawcom informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie zadania nr 1, w którym poinformował o wyborze oferty Wykonawcy Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne Euroasfalt sp. z o.o., ul. Smętka 15/11, 10-077 Olsztyn, z ceną 902 088,15 zł brutto w zakresie Zadania nr 1. Wykonawca Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne Euroasfalt sp. z o.o. w dniu 29.11.2022 r. przekazał pismo do Zamawiającego, w którym oświadczył, że nie podtrzymuje woli zawarcia umowy o zamówienie publiczne w przedmiotowym postępowaniu, tj. uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający zgodnie z treścią art. 222 ust. 4 ustawy Pzp przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 7 110 000,00 PLN (brutto) w tym: Zadanie nr 1: 1 040 000,00 PLN (brutto). Cena jedynej pozostałej w postępowaniu oferty wynosi 1 512 900,00 PLN. Zamawiający po przeanalizowaniu możliwości i celowości zwiększenia kwoty, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, do ceny tej oferty postanowił jak na wstępie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1512900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1512900,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1757670,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1757670,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1757670,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe KONTRAKT Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9261508 62
7.3.4) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty branży elektrycznej i dokumentację projektową
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1757670,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
maksymalnie 9 miesięcy od daty zawarcia Umowy z zachowaniem terminów właściwych dla poszczególnych etapów wymienionych poniżej:
1. Etap I – w terminie 3 miesięcy od daty zawarcia umowy Wykonawca opracuje wszystkie Dokumenty Wykonawcy (zawyjątkiem organizacji ruchu na czas budowy, którą Wykonawca będzie składał sukcesywnie zgodnie z potrzebami) oraz uzyska stosowne decyzje zezwalające tj. uzyska zgodnie z obowiązującym prawem decyzję ZRiD/PnB lub zgłosi zamiar wykonania robót do stosownego urzędu, które to zgłoszenie zostanie przyjęte. Przed wystąpieniem o zezwolenie na roboty Wykonawca uzyska zatwierdzenie dokumentacji przez Zamawiającego i Inżyniera.
2. Etap II – Roboty budowlane i inne wchodzące w zakres zamówienia – w terminie maksymalnie 6 miesięcy od daty uzyskania zatwierdzenia dokumentacji projektowej w drodze decyzji ZRiD/PnB lub w drodze przyjęcia zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę.
Okres zimowy trwa od 16 grudnia do 15 marca, liczony jako trzy miesiące. Do czasu objętego projektowaniem (etap projektowania) wlicza się okresy zimowe. Do czasu realizacji Robót (etap realizacji Robót) nie wlicza się okresów zimowych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Rozbudowa posiadanego przez Zamawiającego systemu backup o moduł zarządzania konfiguracją
- Konserwacja w branży ogólnobudowlanej i branży blacharsko-dekarskiej (...) na terenie ZGN Śródmieście Administracje Domów Komunalnych Nr 1,2,4,5,6 (w podziale na 5 części)
- Dostawa i wdrożenie systemu zarządzania i korelacji zdarzeń SIEM (Security Information and Event Management)
- Dostawy 2 250 litrów ciekłego helu o czystości 99,99% dla 3T rezonansu magnetycznego.
- Dostawa do AWF stołów rehabilitacyjnych oraz taboretów do sali specjalistycznej w celach dydaktycznych
- Przedłużenie subskrypcji posiadanego oprogramowania graficznego Adobe lub oprogramowania równoważnego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych w Czytelni Naukowej nr XXI przy ul. Bukietowej 4a w Warszawie.
- Budowa świetlicy wiejskiej w Przydworzycach
- Etap I "Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy sieci wodociągowej w ulicach: Trzygłowska, Kamieńska , Starogrodzka, Wiśniowa, Irysowa, Ogrodowa (od Wiśniowej), Zdrojowa w m. Gryfice"
- Łężyce droga dojazdowa do gruntów rolnych
- Przebudowa - remont drogi gminnej wewnętrznej ul. Słonecznej w miejscowości Junoszyno, gmina Stegna.
- "Zakup i montaż magazynów energii dla mieszkańców Gminy Mykanów"
więcej: Latarnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.