eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławBudowa Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wrocławski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934816

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 131

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-440

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48717222067

1.5.8.) Numer faksu: +48717221706

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatwroclawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatwroclawski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed3b87d1-53bd-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521755

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032184/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Budowa Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w miejscowości Siechnice, gmina Siechnice, w formule "zaprojektuj i wybuduj"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399228

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP-ZP.272.24.59.2023.IS.II

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie zadania w formule "zaprojektuj-wybuduj" dotyczącego budowy Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy.
Zamówienie obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji planowanego zadania oraz w oparciu o tę dokumentację, wykonanie robót budowlanych polegających na wybudowaniu budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w granicach działki nr 763/96 o powierzchni 1876 m², AM-2, obręb Siechnice, gmina Siechnice, powiat wrocławski, województwo dolnośląskie (w obrębie skrzyżowania z ulicą Mickiewicza i Słowackiego).

Ogólny zakres zamówienia obejmuje:
1) opracowanie dokumentacji projektowej i powykonawczej, w tym:
a) opracowanie kompleksowej dokumentacji technicznej, obejmującej w szczególności wykonanie projektu budowlanego (projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego), projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowalnych, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego, wraz z niezbędnymi opiniami, zgłoszeniami, uzgodnieniami i pozwoleniami, umożliwiającymi rozpoczęcie robót budowlanych,
b) przygotowanie dokumentacji powykonawczej, w tym przeprowadzenie wszelkich badań i pomiarów, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz przygotowanie niezbędnych dokumentów, ocen, opinii i zgłoszeń związanych zakończeniem budowy, umożliwiając rozpoczęcie użytkowania obiektu.
2) wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną ww. dokumentacją, zapewnienie nadzoru autorskiego projektanta oraz prowadzenie dokumentacji budowy.
3) wykonanie tablic informacyjno – pamiątkowych i zamontowanie ich w miejscu realizacji przedmiotu Umowy - zgodnie z instrukcją stanowiącą załącznik do OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45215200-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3111900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5534000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3481515,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTOW INŻYNIERYJNE ERA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971840735

7.3.3) Ulica: ul. Św. Mikołaja 19

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-128

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakres powierzonych czynności: roboty ogólnobudowlane, roboty branży elektrycznej, teletechnicznej, roboty branży sanitarnej, zagospodarowanie terenu .: na tym etapie nazwy podwykonawców nie są znane.
Wartość kosztowa lub procentowa część zamówienia jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom 40%.
Nazwa Podwykonawcy: na tym etapie nazwy podwykonawców nie są znane.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3481515,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Niniejsza inwestycja jest objęta dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem”.
Wypłata wynagrodzenia będzie oparta na zasadach przyjętych zgodnie z Regulaminem Trzeciej Edycji Naboru Wniosków o dofinansowanie Edycja trzecia - PGR oraz uchwałą nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 01 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych wraz z uchwałami zmieniającymi ww. uchwałę, dostępnymi na stronie: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-trzecia-pgr/#c21649 i na podstawie PROMESY z dnia 16.11.2023 r. "

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.