Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00469195/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 691793465
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzeszowska 7
1.5.2.) Miejscowość: Górno
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-051
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 7728979
1.5.8.) Numer faksu: 17 7728979
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargidpsgorno@domypomocy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsgorno.domypomocy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://dpsgorno.domypomocy.pl/przetargi/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób z zaburzeniami psychicznymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69dda6b7-70a2-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521540
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054779/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa artykułów spożywczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469195/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych: aromat do ciast, budyń, biszkopty, biszkopty z galaretką, brzoskwinie w puszcze, chrzan tarty, ciastka krakersy, cukier waniliowy, cukier puder, cukier kryształ, cynamon, czosnek granulowany, drożdże, dżem, dżem b/cukru dla cukrzyków, fasola Jaś, filet z makreli w pomidorach i w oleju, groch łuszczony, galaretka owocowa, groszek kons., grzyby suszone, herbata, herbatniki, jogurt z musli, kakao, kawa zbożowa rozp., kisiel, kwasek cytrynowy, kawa mielona, kawa naturalna rozp.,koncentrat pomidorowy, koncentrat buraczany, kminek, ketchup, kukurydza kons., kasza gryczana, kasza manna błysk., kaszki, kasza jęczmienna, kostka mięsna, liść laurowy, mak, miód sztuczny, marmolada, majeranek, musztarda, majonez, margaryna, makaron, mąka pszenna, mąka tortowa, mąka ziemniaczana, mąka żytnia, masa krówkowa, mleko smakowe w kartonie, ocet, ogórki konserwowe, olej uniwersalny, orzech włoski, oregano, proszek do pieczenia, przyprawa sypka do mięsa, powidło śliwkowe, płatki kukurydziane, pieprz mielony, przyprawa maga, przyprawa sypka, papryka konserwowa, płatki owsiane, pasztet z drobiu, paprykarz, przyprawa do flaków, przyprawa do piernika, papryka mielona, przyprawa Curry, ryż, rodzynki, sok owocowy, sok owocowo-warzywny, soda oczyszczona, sól, susz pietruszki, susz kopru, susz owocowy, seler kons., śledź marynowany w oleju, tuńczyk w oleju, wafle tortowe, wafelki, żelatyna, ziele angielskie, zioła prowansalskie.
Szczegółowy wykaz poszczególnych pozycji zamówienia oraz spis przedmiotu zamówienia stanowi Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102484,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116776,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102484,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLARIS PP-H Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250450755
7.3.3) Ulica: Żołnierska 20a
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102484,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŻYWNOŚCI
- Sukcesywne półroczne dostawy artykułów żywnościowych do Miejskiego Domu Pomocy Społecznej "Złota Jesień" w Świętochłowicach - 01.07.2024 - 31.12.2024
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 4 "Bolka i Lolka" w Nowym Tomyślu
- Dostawa żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Bobrku (VII-XII 2024 r.)
- sukcesywna dostawa żywności
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 4 w Rydułtowach w roku szkolnym 2024/2025
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.