eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączBieżące utrzymanie, nadzór i konserwacja sygnalizacji świetlnej, oznakowania aktywnego w 2024r. na skrzyżowaniach ulic w granicach m. Nowego Sącza w terminie od 01.01.2024r. do 31.12.2024r.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Bieżące utrzymanie, nadzór i konserwacja sygnalizacji świetlnej, oznakowania aktywnego w 2024r. na skrzyżowaniach ulic w granicach m. Nowego Sącza w terminie od 01.01.2024r. do 31.12.2024r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg w Nowym Sączu

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490580733

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Wyspiańskiego 22

1.4.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.4.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.nowysacz.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.nowysacz.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00521412

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-29

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00511166

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegają wykluczeniu.
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań;
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – należy wykazać, że, wykonawca:
 posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż
100 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia
c) zdolności technicznej lub zawodowej – należy wykazać, że wykonawca:
 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej jedna usługę swoim rodzajem i wartością odpowiadające przedmiotowi zamówienia, polegające na konserwacji urządzeń BRD o wartości co najmniej 20 000,00 zł. brutto. Pod pojęciem „urządzenia BRD” Zamawiający ma na myśli zestaw urządzeń służących do sterowania ruchem drogowym, urządzenia podnoszących bezpieczeństwo jak aktywne oznakowanie czy też doświetlenie przejść dla pieszych na drogach publicznych.
Zamawiający nie dopuszcza sumowania usług wykonanych na podstawie więcej niż jednej umowy.
 przy realizacji zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
• koordynatorem bieżącego utrzymania i konserwacji sygnalizacji, posiadającego udokumentowaną znajomość obsługi i konserwacji sterowników ruchu drogowego, zainstalowanych na skrzyżowaniach objętych zamówieniem oraz posiadającego udokumentowaną znajomość obsługi systemu preferencji dla autobusów-1 osoba;
• osobą posiadającą udokumentowaną znajomość obsługi i konserwacji sterowników ruchu drogowego, zainstalowanych na skrzyżowaniach objętych zamówieniem oraz posiadającymi udokumentowaną znajomość obsługi systemu preferencji dla autobusów-1 osoba;
• osoba posiadająca wymagane przez prawo uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Zamawiający dopuszcza kwalifikacje równoważne do w/w, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021r., poz. 11 z późn. zm.).
Powyższe warunki dot. dysponowania osobami, mogą być wykazane poprzez wskazanie przez Wykonawcę osoby/osób posiadających więcej niż 1 wymaganą przez Zamawiającego kwalifikacje.
 przy realizacji zamówienia będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami, wyposażeniem zakładu tj.:
• minimum 1 podnośnikiem samochodowym z koszem izolowanym dopuszczonym do pracy pod napięciem, zgodnie z wymaganiami określonymi w instrukcji PPN (Prace Pod Napięciem),
• minimum 1 samochodem dostawczo – serwisowym;
• minimum 1 ubijakiem mechanicznym (do zagęszczania gruntu);
• minimum 1 przecinarką do nawierzchni asfaltowych , betonowych;
• minimum 1 pilarką spalinową,
• minimum 1 urządzeniem do wykrywania uszkodzeń kabli energetycznych oświetlenia ulicznego w ziemi,
• zapewni ciągłą dyspozycyjność oraz łączność – w formie łączności telefonicznej (dyżurny telefon komórkowy lub stacjonarny dostępny całą dobę) lub komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj.Dz.U. z 2019r. poz.123,730).

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Nie podlegają wykluczeniu.
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań;
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – należy wykazać, że, wykonawca:
 posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż
100 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia
c) zdolności technicznej lub zawodowej – należy wykazać, że wykonawca:
 w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej jedna usługę swoim rodzajem i wartością odpowiadające przedmiotowi zamówienia, polegające na konserwacji urządzeń BRD o wartości co najmniej 20 000,00 zł. brutto. Pod pojęciem „urządzenia BRD” Zamawiający ma na myśli zestaw urządzeń służących do sterowania ruchem drogowym, urządzenia podnoszących bezpieczeństwo jak aktywne oznakowanie czy też doświetlenie przejść dla pieszych na drogach publicznych.
Zamawiający nie dopuszcza sumowania usług wykonanych na podstawie więcej niż jednej umowy.
 przy realizacji zamówienia będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
• koordynator bieżącego utrzymania i konserwacji sygnalizacji, - osoba posiadająca niezbędną wiedzę i znajomość obsługi i konserwacji sterowników ruchu drogowego, zainstalowanych na skrzyżowaniach objętych zamówieniem;
• osoba posiadająca znajomość obsługi i konserwacji sterowników ruchu drogowego, zainstalowanych na skrzyżowaniach objętych zamówieniem;
• kierownik robót – osoba posiadająca wymagane przez prawo uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Zamawiający dopuszcza kwalifikacje równoważne do w/w, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021r., poz. 11 z późn. zm.).
Powyższe warunki dot. dysponowania osobami, mogą być wykazane poprzez wskazanie przez Wykonawcę osoby/osób posiadających więcej niż 1 wymaganą przez Zamawiającego kwalifikacje.
 przy realizacji zamówienia będzie dysponował niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami, wyposażeniem zakładu tj.:
• minimum 1 podnośnikiem samochodowym z koszem izolowanym dopuszczonym do pracy pod napięciem, zgodnie z wymaganiami określonymi w instrukcji PPN (Prace Pod Napięciem),
• minimum 1 samochodem dostawczo – serwisowym;
• minimum 1 ubijakiem mechanicznym (do zagęszczania gruntu);
• minimum 1 przecinarką do nawierzchni asfaltowych , betonowych;
• minimum 1 pilarką spalinową,
• minimum 1 urządzeniem do wykrywania uszkodzeń kabli energetycznych oświetlenia ulicznego w ziemi,
• zapewni ciągłą dyspozycyjność oraz łączność – w formie łączności telefonicznej (dyżurny telefon komórkowy lub stacjonarny dostępny całą dobę) lub komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj.Dz.U. z 2019r. poz.123,730).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-12-01 08:00

Po zmianie:
2023-12-04 08:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-12-01 08:05

Po zmianie:
2023-12-04 08:05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.