eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Utrzym. tech.-konserw. przepomp., oświetl. drog. i znaków aktywnych na dr. woj. nr 747 oraz utrzym. tech.-konserw. oś. drog. i znaków akt. na dr. woj. nr 809a w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Utrzym. tech.-konserw. przepomp., oświetl. drog. i znaków aktywnych na dr. woj. nr 747 oraz utrzym. tech.-konserw. oś. drog. i znaków akt. na dr. woj. nr 809a w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.lublin.dzp@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdw-lublin.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Utrzym. tech.-konserw. przepomp., oświetl. drog. i znaków aktywnych na dr. woj. nr 747 oraz utrzym. tech.-konserw. oś. drog. i znaków akt. na dr. woj. nr 809a w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc609a7d-672a-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521410

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054425/46/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.48 RDW w Lublinie z/s w Bychawie Utrzymanie techn. – konserwacyjne przepompowni, oświetlenia drogow. i znaków aktywn. na dr. woj. nr 747 i nr 809 a w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446683/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R4.ST.372.43.2022.ac

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 76500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Zam. obejmuje utrzym. techn.-konserwac. przepompowni, oświetl. drog. i znaków akt. na dr. woj. nr 747 na odc. Przytyki – Marynin (od km 63+092 do km 92+472) oraz utrzym. techn.-konserw oświetl. drog. i znaków aktywnych na dr. woj. nr 809a na odc. od granicy miasta Lublin od węzła „Węglin” przy S19 do granicy miasta Lublin wraz z rondem i jego wlotami w m. Marynin (od km 0+383 do km 1+321) zgodnie z zakresem:
I. Przepompownie
1)Lokalizacja przy dr. woj. nr 747:
-km 62+950–str. pr. w m. Przytyki
-km 66+250–str. pr. w m. Chodel
2)Zakres:
a) Oczyszczanie na bieżąco studni z zanieczyszczeń
b) oczyszczenie pływakowych czujników poziomu
c) sprawdzenie zabezpieczeń nadprądowych oraz wkładek bezpiecznikowych
d) inicjowanie pracy wyłączników różnicowo prądowych przyciskiem „Test”
e) przegląd stanu pomp
f) kontrola pomiaru poziomu przez czujniki pływakowe
g) przegląd stanu przekaźników i styczników
h) przegląd jakości połączeń elektrycznych na zaciskach listew przyłączeniowych oraz aparatów
i) przegląd zabezpieczeń zainstalowanych w rozdzielni
j) sprawdzenie działania ogrzewania szafki
k) pomiar rezystancji izolacji uzwojeń silnika pompy oraz przewodów zasilających
l) kontrola kabli zasilających pod kątem załamań oraz uszkodzeń izolacji
3)Czynności kontrolno – pomiarowe:
a) Sprawdzenie sterownika.
b) Sprawdzenie pomp sucho biegu.
c) Sprawdzenie przekaźników.
d) Sprawdzenie ochronników.
e) Sprawdzenie wyłączników różnicowoprądowych.
f) Sprawdzenie styczników.
g) Sprawdzenie wyłączników termicznych.
h) Sprawdzenie sof startów.
i) Pomiary izolacji – ciągłości przewodów zerowych.
j) Pomiary izolacji silników.
k) Pomiary uziemienia.
l) Pomiary szafy sterowniczej.
Kontrola w/w punktów będzie wykonywana maksymalnie co 14 dni.
II. Oświetlenie drogowe
1)Łączna ilość elementów oświetlenia drogowego:
- 762 słupów lamp oświetl. pojedynczych (w tym: 34 szt. na odc. dr woj. nr 809a)
- 15 szt. słupów lamp oświetl. z podwójnym oświetleniem
- 1 słup oświetl. z czteroma lampami oświetleniowymi
- 1 słup oświetl. z sześcioma lampami oświetleniowymi
2)Czynności kontrolno – pomiarowe:
a) Kontrola szaf sterowniczych.
b) Kontrola zegara sterującego.
c) Kontrola zabezpieczeń.
d) Kontrola styczników.
e) Kontrola oświetlenia drogowego.
f) Pomiary rezystancji izolacji.
Kontrola w/w punktów co 14 dni.
3)Zakres:
a)wym. przepalonych źródeł światła (wymianę należy przeprowadzić w przypadku stwierdzenia na całym utrzymywanym odcinku więcej niż 5 przepalonych źródeł światła) – w terminie do 2 dni od dnia stwierdzenia przepal. źródeł światła,
b)wykonanie przeglądu stanu techn. słupów, opraw oświetlen. oraz szaf sterowniczych w porze dziennej-co najmniej 2 razy w miesiącu,
c)wyk. przeglądu linii oświetleniowej w porze nocnej–co najmniej 2 razy w miesiącu,
d)naprawa lub wym. uszkodzonych opraw oświetleniowych-w terminie do 7 dni od dnia stwierdzenia uszkodzeń,
e)synchronizacja oraz przestawianie działających nieprawidłowo zegarów sterowniczych – w terminie do 2 dni od dnia stwierdzenia nieprawidłowości,
f)wym. uszkodzonych przewodów połączeniowych pomiędzy złączem słupowym a oprawą oświetleniową – w terminie do 2 dni od dnia stwierdzenia usterki,
g)wymiana przepalonych bezpieczników oraz uszkodzonych złączy słupowych – w terminie do 2 dni od dnia stwierdzenia nieprawidłowości,
h)zlokalizowanie oraz usuwanie uszkodzeń mechanicznych powstałych na kablach zasilających (ziemnych) – niezwłocznie,
i)usuwanie usterek w szafach sterowniczych – wymiana uszkodzonych podzespołów – w terminie do 2 dni od dnia stwierdzenia nieprawidłowości,
j)zabezpieczenie miejsca uszkodzonych słupów zagrażający bezpieczeństwu pieszych lub pojazdów kołowych–niezwłocznie po stwierdzeniu uszkodzenia lub po otrzymania informacji od RDW Lublin),
k)demontaż słupów lamp oświetleniowych po kolizjach drogowych–w terminie do 2 dni od dnia stwierdzenia uszkodzeń,
l)wymiana słupów oraz opraw oświetleniowych uszkodzonych w wyniku kolizji drogowych w terminie do 30 dni od dnia stwierdzenia uszkodzeń,
m)wykonywanie wszelkich napraw powstałych w wyniku aktów wandalizmu, wypadków drogowych oraz wyładowań atmosferycznych–w terminie do 7 dni od dnia stwierdzenia uszkodzeń.
III.Znaki aktywne
1) Czynności kontr.–pomiar:
a) Kontrola znaków
b) Kontrola szafy sterowniczej
c) Kontrola sterownika
d) Kontrola zasilacza
e) Kontrola końcówek mocy
f) Kontrola akumulatorów
g) Kontrola zasilania rezerwowego
h) Pomiary rezystancji izolacji przewodów
Kontrola w/w punktów co 14 dni.
2) Zakres robót:
a) czyszczenie styków elektrycznych wg potrzeb (co najmniej raz na 9 miesięcy),
b) wykonanie niezbędnych badań elektrycznych, min. 1 raz w okresie Umowy,
c) sprawdzenia raz na 6 miesięcy stan przewodów zasilających, zaczynając od znaku
aż do skrzynki zasilającej,
d) czyszczenie baterii słonecznych wg potrzeb (co najmniej raz na 6 miesięcy),
e) doładowanie akumulatora przy obu znakach aktywnych U-3a/b – co najmniej 2 razy
w okresie Umowy,
f) sprawdzenie stanu akumulatora oraz regulatora napięcia, przynajmniej raz na kwartał. Napięcie w akumulatorze nie powinno być niższe niż 12 V,
g) usuwanie ewentualnych usterek przy czujniku zmierzchowym,
h) wymiana uszkodzonych (przepalonych) listew żarówek diodowych.
3.Czynności kontrolno pomiarowe wykonywane przez Wykonawcę dotyczące przepompowni, oświetlenia drogowego i znaków aktywnych muszą być wpisane w dzienniku eksploatacji urządzeń elektrycznych (dziennik eksploatacji zapewnia Zamawiający i zostanie on przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy) i potwierdzone przez Kierownika lub Majstra Obwodu Drogowego w Bełżycach.
4.Dokładna lokalizacja, ilości i zasady wykonania zamówienia zawarte są w opisie przedmiotu zamówienia.
5.Koszt napraw (na przedmiotowym odcinku pokrywa Wykonawca. Ponadto koszty pracy urządzeń takich jak: podnośnik koszowy (tj. zwyżka) oraz dźwig również ponosi Wykonawca.
6.RDW Lublin – po otrzymaniu faktury od Wykonawcy – będzie pokrywał koszty nowych źródeł światła (żarówek), słupów lamp oświetleniowych wraz z oprawami oraz znaków aktywnych i urządzeń w przepompowni. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania zbadania rynku i zakupu możliwie jak najtańszych materiałów, gwarantujących jakość materiałów i urządzeń nie niższą niż aktualnie występującą.
7.Za wykonanie całości zamówienia Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy comiesięczne wynagrodzenie ryczałtowe.
8.Miesięczna kwota ryczałtowa obejmuje koszty robocizny oraz ewentualnego wynajmu sprzętu (np. zwyżka, żuraw samochodowy, dźwig).
9.W przypadku wystąpienia awarii o bardzo dużych rozmiarach (np. na skutek kataklizmów pogodowych, wypadków drogowych lub innych zdarzeń trudnych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy) gdzie koszty wynajmu sprzętu potrzebnego do usunięcia takiej awarii przewyższa wartość miesięcznej kwoty ryczałtowej, wówczas opłatę za cały koszt wynajętego sprzętu ponosi Zamawiający.
10.Koszty materiałów (np. słupy, oprawy oświetleniowe, źródła światła, zegary sterownicze, elementy szaf sterowniczych, znaki aktywne, urządzenia przepompowni itp.) użyte
do realizacji niniejszej umowy rozliczane będą na podstawie odrębnych faktur. Za powyższe materiały zapłaci Zamawiający. Wszystkie faktury za materiały muszą być dostarczone do RDW Lublin w terminie do 14 dni od ich zakupu. Wykonawca musi uzgodnić zasadność zakupu i otrzymać pozwolenie od Zamawiającego w przypadku zakupu materiałów powyżej 1 000,00 zł brutto. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania zbadania rynku i zakupu możliwie jak najtańszych materiałów, gwarantujących jakość materiałów i urządzeń nie niższą niż aktualnie występującą, przedstawiając zebrane oferty Zamawiającemu do akceptacji.
11.Wykonawca przed zakupem materiałów potrzebnych do wykonania prac związanych
z przedmiotowymi robotami dokona analizy kosztów materiałów w co najmniej kilku hurtowniach elektrycznych i wybierze materiały – porównywalne jakościowo – w najniższej cenie oraz przedstawi do akceptacji do tutejszego Rejonu.
12.Wykonawca podczas prowadzenia prac na jezdni, musi oznakować miejsce robót (od strony najazdu) tablicą zamykająca typu U-26 (zamontowaną na przyczepce lub na samochodzie) z odpowiednio ustawionym znakiem C-9/C-10.
13.Podczas prowadzenia prac tablica zamykająca U-26 musi mieć włączone oraz sprawne lampy wczesnego ostrzegania (dwie lampy o średnicy soczewek ø 300 mm) i lampy żółtej strzały (o średnicy soczewek ø 150 mm) skierowane odpowiednio do znaku nakazu (C-9 lub C-10).
14.Zam. należy wykonać w sposób gwarantujący należytą jakość i zgodnie z przepisami BHP.
15.Zam. stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności wymienione w pkt. III.2 posiadającej stosowne aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne SEP w zakresie eksploatacji „E”
16.Kwalifikacje osób zajmujących się eksploatacją urządzeń sygnalizacji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. ( Dz.U. nr 89 poz. 828 z późn. zmianami) w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci).
17.Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Ofertę można złożyć tylko na całość zamówienia. Zakres zamówienia jest na tyle mały, że podzielenie zamówienia na części spowodowałoby utrudnienie w wykonaniu i dozorze oraz spowodowałaby wzrost ceny za zamówienie.
18.Przedmiot zamówienia został opisany w sposób określony w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
19.Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w ramach niniejszego postępowania z wyjątkiem określonych w pkt. 18

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELEKTROMAT Mateusz Głąb

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223009250

7.3.3) Ulica: Białobrzegi 138 A

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.