Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00477006/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sanitariatów na parterze budynku C-1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421
1.5.8.) Numer faksu: 7412250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont sanitariatów na parterze budynku C-12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5ef592c-f87d-46b1-ab8a-7da8b35bd145
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00521390
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005630/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 remonty - budynek C
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477006
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/195/2025/AZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 190508,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych : "Remont sanitariatów na parterze budynku C-1 przy ul. Morskiej 81-87 w Gdyni"
Zakres zamówienia obejmować będzie :
1. branża budwlana :
- zerwanie posadzek wraz z płytkami
- demontaż starych ościeżnic drzwiowych
- montaż nowych ościeżnic drzwiowych i stolarki drzwiowej
- poszerzenie otworu drzwiowego dla toalety dla osób niepełnosprawnych, w celu wykonania przejścia w świetle, min. 90cm
- rozbiórka wszystkich warstw posadzki
- wykonanie nowych posadzek betonowych i warstw wyrównawczych (uwaga, zaleca się by wszystkie podłogi po ułożeniu były na jednym poziomie, co może wpłynąć na wysokość poszczególnych warstw posadzek).
- zbicie naruszonych luźnych, spękanych tynków ściany i sufitu
- nałożenie nowych tynków, gładzi gipsowych
- postawienie ścianek w technologii suchej
- gruntowanie i szlifowanie ścian pod malowanie
- malowanie ścian (minimum dwukrotnie)
- ułożenie nowych podłóg,
- ułożenie cokołów przypodłogowych
- montaż opraw oświetleniowych
- obudowa G-K kanałów wentylacyjnych oraz prace wykończeniowe
związane z wykończeniem tynkowanie, nałożenie gładzi szpachlowych, malowanie
- prace dekarskie związane z wyprowadzeniem kanałów wentylacyjnych na poziomie dachu, jeśli takie będą wymagane
-we wszystkich pomieszczeniach rozbiórka wszelkich instalacji sanitarnych, wentylacji, elektrycznych
-demontaż obiektów sanitarnych WC, pisuaru, umywalek
- przyklejenie płyt G-K w celu likwidacji nierówności po ułożeniu płytek
- wklejenie luster, lustro i płytka powinny tworzyć jedną powierzchnię
-wykonanie sufitów podwieszonych z płyt G-K
2. Branża elektryczna :
- demontaż instalacji i urządzeń
- instalację oświetlenia podstawowego,
- instalację oświetlenia awaryjnego,
- instalację gniazd wtyczkowych 230V,
- ochronę przeciwprzepięciową,
- ochronę od porażeń,
- pomiary i badania.
3. Branża sanitarna :
- remont instalacji wodociągowej
- remont instalacji kanalizacyjnej
- remont instalacji wentylacji
4.Wykonanie innych robót budowlanych wyżej nie wymienionych lecz wskazanych
w dokumentacji projektowej niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia;
Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia na podstawie:
1.Projektu wykonawczego branży architektonicznej "Remont sanitariatów na parterze budynku C-1"
2.Projektu wykonawczego branży elektrycznej "Remont sanitariatów na parterze budynku C-1"
3.Projektu wykonawczego branży sanitarnej "Remont sanitariatów na parterze budynku C-1"
4.Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych "Remont sanitariatów na parterze budynku C-1"
Zamawiający wraz z dokumentacją wskazaną powyżej udostępnia pomocniczo przedmiar robót nie będący podstawą wyceny oferty. .
Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku na terenie budowy w trakcie prowadzenia robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193479,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193479,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193479 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlana EFAK Andrzej Kotecki spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5830210456
7.3.3) Ulica: Narwicka
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-557
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANA "EFAK" ANDRZEJ KOTECKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANA "EFAK" ANDRZEJ KOTECKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193479 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-12INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Odbiór odpadów pokonsumpcyjnych z okrętów oraz stołówek Komendy Portu Wojennego Gdynia
- PEŁNIENIE FUNKCJI NADZORU INWESTYCYJNEGO DLA INWESTYCJI POLEGAJĄCEJ NA MODERNIZACJI SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM IM. F. CEYNOWY W WEJHEROWIE ETAP II
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont pomieszczenia z przeznaczeniem na pracownię Audio- Video 119A/5
- Sukcesywne dostawy produktów farmaceutycznych dla Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. - program lekowy
- Zakup gadżetów dla Wydziału Elektrycznego UMG
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przystosowanie budynku administracyjnego przy ul. Królewieckiej 60A w Mrągowie w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego wraz z budową instalacji przeciwpożarowej w budynku.
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w m. Moczydło na potrzeby zadania pn. Dzienny Dom Seniora+
- Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Irządze
- "Usuwanie awarii w ramach całodobowego pogotowia technicznego w budynkach mieszk. wielorodz. oraz lokalach mieszkalnych i użytkowych będących własnością Gminy Strzelce Opolskie w 2026 r."
- Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Kluczewsko
- Przebudowa boiska sportowego w Złejwsi Małej - kontynuacja
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





