Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00418814/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowych urządzeń chłodniczych dla RCKIK we Wrocławiu w podziale na cztery zadania : .....
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czerwonego Krzyża 5/9
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-345
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.wroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.rckik.wroclaw.pl / https://rckikwroclaw.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowych urządzeń chłodniczych dla RCKIK we Wrocławiu w podziale na cztery zadania : .....2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc1dba9f-5a7d-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00520815
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029324/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.7 Dostawa sprzętu laboratoryjnego: chłodziarek, chłodziarko-zamrażarek i zamrażarek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418814/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16.P.1-4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 201440,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 150621,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – dostawa chłodziarek do przechowywania KKCz w ilości 4 szt.1.1. Nazwa urządzenia: Chłodziarka do przechowywania KKCz
1.2. Ogólny opis urządzenia/systemu - przeznaczenie, zakres stosowania
Chłodziarka do przechowywania KKCz w temperaturze od +2°C do +6°C
1.3. Miejsce użytkowania (lokalizacja):
Dział Preparatyki
1.4.Warunki otoczenia:
Temperatura otoczenia +20°C±2°C
1.5. Dostępne media i ich parametry:
Zasilanie 230V
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III - SWZ nr16.P.1-4.2022
4.5.3.) Główny kod CPV: 31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
4.5.5.) Wartość części: 89480,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: dostawa zamrażarek do przechowywania osocza świeżo mrożonego w ilości 2 szt.2.1. Nazwa urządzenia: Zamrażarka do przechowywania osocza świeżo mrożonego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III – SWZ nr 16.P.1-4.2022
4.5.3.) Główny kod CPV: 31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
4.5.5.) Wartość części: 49640,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 : dostawa chłodziarki do przechowywania krwinek wzorcowych, odczynników diagnostycznych w ilości 1 szt. oraz chłodziarek do schładzania krwi i jej składników przed transportem – 2 szt., t.j.:3.1. dostawa chłodziarki do przechowywania krwinek wzorcowych, odczynników diagnostycznych w ilości 1 szt.:
3.2. dostawa chłodziarek do schładzania krwi i jej składników przed transportem – 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III – SWZ nr 16.P.1-4.2022
4.5.3.) Główny kod CPV: 31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
4.5.5.) Wartość części: 33900,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 - dostawa chłodziarko-zamrażarek do schładzania krwi i jej składników przed transportem – 2 szt.Nazwa urządzenia: chłodziarko-zamrażarka do schładzania krwi i jej składników przed transportem – 2 szt. po 1 szt. dla T.O. Lubin i T.O. Legnica.
4.1. dostawa chłodziarko-zamrażarek do schładzania krwi i jej składników przed transportem – 2 szt. po 1szt dla T.O. Lubin i T.O. Legnica.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w rozdz. III – SWZ nr 16.P.1-4.2022
4.5.3.) Główny kod CPV: 31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna
4.5.5.) Wartość części: 28420,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83935,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112793,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83935,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FROST Tomasz Jankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270100493
7.3.3) Ulica: Dobra 9
7.3.4) Miejscowość: Łomianki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-092
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83935,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101329,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101329,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101329,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alchem Grupa Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272355435
7.3.3) Ulica: Polna 21
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101329,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do terminu składania ofert, tj. do dn. 15-11-2022r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty w zakresie zadania nr 3.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do terminu składania ofert, tj. do dn. 15-11-2022r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty w zakresie zadania nr 4.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana 24 dźwigów osobowych zainstalowanych w budynkach mieszkalnych na terenie SMLW ,,Kozanów IV" we Wrocławiu
- Remont klatki schodowej w budynku mieszkalnym wielorodzinnym
- USŁUGA NAPRAWY I KONSERWACJI SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO (4 ZADANIA)
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej adaptacji budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy ul. Ładnej 22 na potrzeby archiwum zakładowego
- Remont części ogrodzenia terenu Liceum Ogólnokształcącego Nr VII przy ul. Kruczej 49 we Wrocławiu
- DOSTAWA - AKUMULATORY ROZRUCHOWE I BATERIE TRAKCYJNE DO SPRZĘTU PRZEŁADUNKOWEGO (Nr sprawy: HNS/182/PG/2025)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.