eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Rekultywacja kwater składowiska-kształt. skarp i wierzchowiny, uszczelnienie, niwelacja, odgazowanie kwatery III,zaprojektowanie i budowa nawadniającej instalacji odciekowej kwatera III w Gliwicach.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rekultywacja kwater składowiska-kształt. skarp i wierzchowiny, uszczelnienie, niwelacja, odgazowanie kwatery III,zaprojektowanie i budowa nawadniającej instalacji odciekowej kwatera III w Gliwicach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 278165760

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rybnicka 199A

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-122

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzogliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzogliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniane są zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz wszelkie inne dokumenty związane z prowadzoną procedurą: https://platformazakupowa.pl/pn/skladowisko_gliwice/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rekultywacja kwater składowiska-kształt. skarp i wierzchowiny, uszczelnienie, niwelacja, odgazowanie kwatery III,zaprojektowanie i budowa nawadniającej instalacji odciekowej kwatera III w Gliwicach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5b96b31-6f20-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00520790

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454491

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZO.261.10.DZO.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie podzielone jest na trzy zadania.

2.1. ZADANIE 1 – REKULTYWACJA KWATER SKŁADOWISKA – KSZTAŁTOWANIE SKARP I WIERZCHOWINY, USZCZELNIENIE I NIWELACJA ZGODNIE Z PROJEKTEM.
Przedmiotem zamówienia w zakresie ZADANIA 1 są roboty budowlane obejmujące:
- roboty ziemne, załadunkowe, transportowe i niwelacyjne przy użyciu sprzętu ciężkiego wraz z obsługą operatorską i paliwem,
- kruszenia gruzu budowlanego i rozbiórkowego zmagazynowanego na terenie instalacji przetwarzania odpadów na kruszywo o różnej granulacji,
- mieszanie frakcji mineralnej i biomasy na terenie instalacji przetwarzania odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B.
2.1.1. Zamawiający udostępni Wykonawcy stanowisko kruszenia do używania z przeznaczeniem na postawienie
kruszarki oraz sprzętu pomocniczego celem wykonywania usługi kruszenia.
Stanowisko kruszenia zajmujące plac o pow. około 500 m2 usytuowane jest na terenie instalacji przetwarzania
odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B.
2.1.2. Zamawiający udostępni Wykonawcy stanowisko z przeznaczeniem na postawienie miksera oraz sprzętu pomocniczego celem wykonywania usługi mieszania frakcji mineralnej i biomasy na terenie instalacji przetwarzania odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B.
2.1.3. Wymagania techniczne – Wykonawca powinien:
1) posiadać sprawne technicznie jednostki sprzętowe (z kierowcami, operatorami) w ilości i rodzaju umożliwiającym realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w rozdz. 8 ust. 4, pkt 4.2,
2) świadczyć usługi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
3) zapewnić stałą łączność telefoniczną z przedstawicielem Wykonawcy, kierowcami oraz operatorami sprzętu,
4) zapewnić obłożenie taboru pracownikami o odpowiednich wymaganych przepisami uprawnieniach i kwalifikacjach to jest: prawo jazdy, zaświadczenie o ukończeniu kursu dla operatorów sprzętu, świadectwa kwalifikacji, zaświadczenia lekarskie, badania psychotechniczne.
2.1.4. Dodatkowe ustalenia:
1) Wykonawca będzie świadczył usługi objęte zamówieniem na podstawie każdorazowych pisemnych zleceń od Zamawiającego, w których zostaną określone szczegółowe rodzaje prac,
2) Wykonawca przystąpi do realizacji zlecenia w ciągu maksymalnie 24 godzin od momentu otrzymania zlecenia,
3) w przypadkach awaryjnych lub innych uzasadnionych, wyjątkowych przypadkach czas podjęcia prac do 12 godzin od momentu telefonicznego powiadomienia. Zlecenie w formie pisemnej Zamawiający przekaże Wykonawcy niezwłocznie, nie później niż w ciągu 5 dni od dnia zlecenia usług drogą telefoniczną,
4) usługi będą rozliczane każdorazowo wg stawek, które będą wyszczególnione w umowie według nw. warunków:
- stawka w maszynogodzinach dla sprzętu ciężkiego i samochodów wraz z obsługą operatorską i paliwem,
- stawka za 1 tonę od otrzymanego kruszywa z gruzu ceglanego, kamieni, betonu i żelbetonu,
- stawka za maszynogodzinę pracy sprzętu miksera,
- za dojazd do miejsca świadczenia usług – instalacja przetwarzania odpadów w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B nie będą doliczane dodatkowe godziny,
5) na Wykonawcy ciąży obowiązek ponoszenia kosztów :
- eksploatacji sprzętu,
- napraw,
- paliwa,
- zatrudnienia kierowców i operatorów sprzętu,
6) za wykonywanie zgodnie z obowiązującymi przepisami prac i eksploatowanie sprzętu odpowiada Wykonawca,
7) ubezpieczenie od wszelkiego ryzyka sprzętu skierowanego do prac wraz z obsługą ciąży na Wykonawcy,
8) w nadzwyczajnych sytuacjach może zaistnieć potrzeba świadczenia usługi w dni wolne od pracy – w takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie w wysokości wynikającej ze złożonej oferty,
9) Zamawiający nie zabezpiecza Wykonawcy dostępu do mediów w postaci energii elektrycznej.

2.2. ZADANIE 2 – ODGAZOWANIE KWATERY III – POZIOM II.
2.2.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II poziomu realizacji odgazowania kwatery III składowiska w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B.
Roboty obejmują wykonanie instalacji pozyskiwania biogazu składowiskowego w zakresie robót:
- wykonanie horyzontalnych rurociągów gazowych odprowadzenia biogazu – 10 poziomych studni odgazowujących z rur polietylenowych PE fi 110 mm, o długości 1611,0 m, dla drugiego poziomu odpadów ok. 273,60 – 277,90 m n.p.m.,
- wykonanie rurociągów gazowych ssących z rur pełnych PE fi 63 mm o długości 1284,4 m, dla drugiego poziomu odpadów.
Szczegółowo przedmiot zamówienia (Zadanie 2) został opisany w ZAŁĄCZNIKU Nr 2 do SWZ.

2.3. ZADANIE 3 – ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA NAWADNIAJĄCEJ INSTALACJI ODCIEKOWEJ W KWATERZE III W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ.
2.3.1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, a następnie w oparciu o przygotowaną dokumentację projektową wykonanie instalacji nawadniania złoża odpadów na kwaterze III w celu intensyfikacji procesów metanogenezy i produkcji biogazu a także racjonalizacja gospodarki odciekowej na terenie instalacji przetwarzania odpadów. Zakres robót obejmuje:
- zabudowę na istniejącym systemie pozyskania biogazu (w miejscu kontenera połączeniowego biogazu) nowej stacji hybrydowej do nawadniania złoża odpadów,
- przebudowę instalacji odgazowania, rurociągów odwodnienia wraz z przestawieniem kontenera połączeniowego biogazu,
- budowę rurociągu tłocznego zasilającego stację hybrydową do nawadniania złoża odpadów z instalacji odcieków z kwatery III oraz z istniejącej instalacji retentatu.
Wykonanie robót budowalnych nastąpi na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego Dokumentacji projektowej, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, z poszanowaniem postanowień zawartych w uzyskanych decyzjach, pozwoleniach, warunkach, opiniach i uzgodnieniach oraz innych dokumentach, mających związek z procesem budowalnym dla realizowanych robót – wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej.
2.3.2. Opracowanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowalnych, w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym (zwanym PFU) i w oparciu o rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowalnych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r., poz. 2454), wraz ze wszystkimi opracowaniami projektowymi i uzgodnieniami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji oraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji, pozwoleń, opinii, warunków, uzgodnień jak również innych dokumentów niezbędnych do uzyskania prawomocnego pozwolenia na realizację zadania budowlanego.
UWAGA! W przypadku wejścia w życie nowego rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowalnych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Wykonawca będzie zobligowany do uwzględnienia w sporządzanej dokumentacji aktualnych przepisów.
Szczegółowo przedmiot zamówienia (Zadanie 3) został opisany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 3 do SWZ.

3. Oznakowanie miejsca robót winno nastąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4. Wykonawca zapewnia kompetentne kierownictwo robót, siłę roboczą, materiały, sprzęt i urządzenia oraz oznakowanie niezbędne do wykonania przedmiotu umowy.
5. Do Wykonawcy należeć będzie utrzymanie ruchu publicznego na terenie budowy w okresie trwania realizacji inwestycji aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót.
6. Koszty zajęcia pasa drogowego na czas prowadzenia robót ponosi Wykonawca.
7. Wykonanie badań geotechnicznych podłoża gruntowego oraz ewentualny projekt prac geologicznych jest po stronie Wykonawcy.
8. Przedmiotową inwestycję przewiduje się realizować, zgodnie z zakresem określonym w załączniku graficznym do PFU na działkach 74,75,77,78,80,82,84/2, obręb ewidencyjny Bojkowskie Pola.
9. Pozostałe warunki przedstawiono we wzorze umowy stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 10 do SWZ.
10. Wymagany okres gwarancji:
ZADANIE 1 – 12 miesięcy od daty dokonania odbioru końcowego robót.
ZADANIE 2 – minimum 24 miesiące od daty dokonania odbioru końcowego robót.
ZADANIE 3 – minimum 24 miesiące od daty dokonania odbioru końcowego robót.
Nieudzielenie gwarancji lub jej udzielenie na krótszy okres czasu spowoduje odrzucenie oferty.

11. Z uwagi na przedmiot zamówienia Zamawiający nie określa rozwiązań dotyczących dostępności osób niepełnosprawnych zgodnie z treścią art. 100 PZP.
12. Ze względu na specyfikę robót Zamawiający oczekuje od Wykonawców, na etapie przygotowania oferty, dokonania wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem i zakresem rzeczowym planowanych prac objętych postępowaniem.
W celu umożliwienia zainteresowanym odbycia wizji lokalnej w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B, Zamawiający ustala termin wizji na dzień 25 października oraz 30 października 2023 r. o godz. 09:00. W przypadku braku możliwości uczestnictwa w wyznaczonym terminie, zainteresowany Wykonawca składa pisemny wniosek do Zamawiającego o przeprowadzenie wizji w innym zaproponowanym przez siebie terminie, nie później jednak niż do 31 października 2023 r. Ustala się godzinę każdej wizji na godzinę 09:00 w dni robocze. Do oferty wymagane jest złożenie oświadczenia o odbyciu wizji lokalnej, o treści ZAŁĄCZNIKA nr 12 do SWZ. Potwierdzeniem dokonania wizji lokalnej przez Wykonawcę będzie złożenie podpisu przez Wykonawcę na liście obecności która będzie stanowiła załącznik do akt postępowania. W przypadku braku odbycia wizji Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 PZP.
W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, wymagane jest aby przynajmniej jeden z Wykonawców uczestniczył w wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45222110-3 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4560717,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4560717,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4560717,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowo-Budowlane Bogusław Stanek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 551-145-72-75

7.3.3) Ulica: Stefczyka 82

7.3.4) Miejscowość: Bachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-116

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3075000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.