eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulików › "Budowa wodociągu w Starym Zawidowie i Wielichowie"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa wodociągu w Starym Zawidowie i Wielichowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulików

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821440

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Sulików

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-975

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 77 87 288

1.5.8.) Numer faksu: 75 77 56 922

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sulikow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sulikow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa wodociągu w Starym Zawidowie i Wielichowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0222e48b-1a20-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00520708

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034561/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa sieci wodociągowej w Starym Zawidowie i Wielichowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00304321/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IW-ZA.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn. „Budowa wodociągu w Starym Zawidowie i Wielichowie” finansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – EDYCJA Nr 1 oraz ze środków własnych Gminy Sulików (inwestycja pn. „Budowa sieci wodociągowej wraz z przebudową nawierzchni dróg w miejscowościach Stary Zawidów i Wielichów”).

Inwestycja obejmuje:
W celu zapewnienia dostaw wody dla miejscowości Stary Zawidów i Wielichów zaprojektowano wykonanie sieci wodociągowej łączącego miejscowości z istniejącą pompownią wody położoną w miejscowości Miedziana. Sieć zaprojektowano z rur wodociągowych polietylenowych dz. 110, 160 PE100, SDR11, PN16, łączonych metodą zgrzewania doczołowego, z dopuszczeniem elektrooporowego oraz dn80 z żeliwa sferoidalnego na odejściach do hydrantów ppoż.
Zaprojektowano rurociąg wodociągowy od miejsca włączenia do sieci w istniejącej pompowni na dz. nr 3 obr. Miedziana (W1) do drugiego miejsca włączenia do sieci żeliwnej dn 200 na dz. nr 4 obr. Stary Zawidów (W67).
Sieć będzie wykonana metodą bezwykopową w pasach dróg powiatowych oraz części gminnych – przewiertem sterowanym horyzontalnym z komór startowych i połączeniowych o wym. 0,9x2,0m zlokalizowanych na PZT oraz metodą wykopową na pozostałych odcinkach. Wodociąg wykonywany przewiertem zaprojektowano na głębokości 2,0m. Pozwoli to uniknąć kolizji oraz zabezpieczy przed uszkodzeniem przy pracach konserwacyjnych na poboczach. Odcinki wykonywane metodą wykopu otwartego zaprojektowano na głębokości 1,6m.
Na projektowanej sieci wodociągowej zaprojektowano zasuwy wodociągowe dn 110, 150mm z gumowym uszczelnieniem, zestawy redukcyjne ciśnienia, zawór odpowietrzająco-napowietrzający oraz studnię wodomierzową zgodnie z PZT.
Na sieci wodociągowej zaprojektowano hydranty p.poż. nadziemny fi80mm o wydajności Q=10l/s, zapewniające wodę do celów pożarowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24.07.2009r. w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych (Dz.U.09.124.1030). Przed hydrantami zamontować zasuwy odcinające kołnierzowe. Projektowane hydranty będą pełniły jednocześnie funkcję technologiczną – odpowietrzania i odwadniania.
Projektowana inwestycja wymaga odtworzenia nawierzchni drogowych po robotach montażowych instalacji. Poniżej zestawiono konstrukcje projektowanych nawierzchni do odbudowy w ramach przedmiotowej inwestycji.

Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.

Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, wytycznymi określonymi w niniejszej SWZ, wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż.

Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane prawem dokumenty do zgłoszenia o zakończeniu robót do organu nadzoru budowlanego, w tym dokumentację powykonawczą, jeżeli w toku wykonywania robót zaistniała konieczność zmiany dokumentacji projektowej, książkę obiektu, powykonawczą inwentaryzację geodezyjną wykonania robót oraz uzyska w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie, w tym dokona wszelkich uzgodnień przed uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie z odpowiednimi jednostkami. Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia zakończenia robót właściwym organom administracyjnym.

Wykonanie robót będzie uważać się za zakończone (odbiór końcowy), jeżeli zostanie uzyskane pozwolenie na użytkowanie oraz zostanie podpisany protokół odbioru końcowego robót przez Zamawiającego, Wykonawcę, inspektora nadzoru budowlanego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8487000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16605000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8487000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Konserwacji Urządzeń Wodnych i Melioracyjnych „MELIOBUD” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 612-11-75-405

7.3.3) Ulica: Lubańska 42

7.3.4) Miejscowość: Nowogrodziec

7.3.5) Kod pocztowy: 59-730

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8487000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.