eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski"(PUP.2500.21.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„(PUP.2500.21.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim – poziom podstawowy A1 (7 osób)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 211025494

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Franciszka Walczaka 110

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.pawlowska@pup.gorzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gorzow.praca.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7bb8f434-42b4-488a-958c-bcae4689e30a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


rynek pracy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„(PUP.2500.21.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim – poziom podstawowy A1 (7 osób)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bb8f434-42b4-488a-958c-bcae4689e30a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00520676

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00210542/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Kursy - barber, opiekun osoby zależnej, nauka języka polskiego jako obcego (PUP.2500.9.2025)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych z powiatu gorzowskiego (II)”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00501120

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PUP.2500.21.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 35000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia w zakresie: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim – poziom podstawowy A1 (7 osób). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne odrzucenia oferty: Oferta Wykonawcy - Województwo Lubuskie – Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego „MEDYK”, ul. Ireny Dowgielewiczowej 5, 66-400 Gorzów Wielkopolski jest niezgodna z warunkami postępowania, tj. z treścią specyfikacji warunków zamówienia. W załączniku nr 2 do SWZ w pkt 1 Wykonawca wskazała cenę brutto wykonania zamówienia - przeszkolenia jednej osoby, bez wskazania ceny netto. Nie wypełnił w całości pkt. 1 formularza ofertowego. Zamawiający w Specyfikacji Warunków Zamówienia (tzw. SWZ) w pkt XIX ppkt 5 wskazał, że w formularzu ofertowym wykonawca powinien wpisać cenę brutto i netto, w tym koszt ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków. Oferta wykonawcy nie spełnia tych warunków. Oferta wykonawcy nie podlega żadnym przepisom naprawczym ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Wykonawca w postępowaniu składa ofertę zawierającą elementy deklaratywne wymagane przez zamawiającego, zgodnie z udostępnionym formularzem ofertowym. W przypadku braku informacji co do takich podstawowych elementów, jak zakres usługi, czy też cena, nie można uznać, iż oferta została złożona skutecznie. Wykonawca w ofercie wskazał wyłącznie wartość zamówienia brutto, bez wskazania wymaganych formularzem ofertowym takich elementów jak cena netto. W tej sytuacji nie jest możliwe również poprawienie oferty na podstawie art. 233 ww. ustawy, ponieważ nie są to oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe lub inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. Uzasadnienie prawne odrzucenia oferty: Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Mając na uwadze, powyższe, Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie, ponieważ była to jedyna oferta do niniejszego postępowania, która podlegała odrzuceniu. Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania: Zgodnie z art. 255 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4570 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4570 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.