Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00502073/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-21
- 2023/BZP 00514592/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-27
- 2023/BZP 00551373/01 - Wynik z dnia 2023-12-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa drogi dla pieszych wzdłuż drogi nr 166500B
do msc. Wychodne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUWAŁKI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670970
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Świerkowa 45
1.4.2.) Miejscowość: Suwałki
1.4.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.4.7.) Numer telefonu: 875659300
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina.suwalki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.suwalki.wrotapodlasia.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00520629
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00502073
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Budowa drogi dla pieszych wzdłuż drogi nr 166500B do msc. Wychodne”.
3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę drogi dla pieszych wzdłuż drogi gminnej w miejscowości Wychodne o długości 936,42 m
3.3. Zakres prac do wykonania w szczególności:
a) budowę drogi dla pieszych szer. 2,3÷4,0m; o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, gr. 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm;
b) budowę zjazdów zwykłych szer. 3,0÷5,0m;
c) budowa poboczy gruntowych szer. 0,75 m; z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30;
d) odtworzenie krawędzi jezdni po wbudowaniu krawężnika;
e) budowa cieków pochodnikowych i skarpowych;
f) budowa przepustów rurowych z tworzywa dn 30 cm i dł. 9m pod zjazdami;
g) odtworzenie rowów przydrożnych trapezowych;
h) profilowanie skarp wraz z obsianiem trawą;
i) zabezpieczenie istniejącej infrastruktury kablowe rurami osłonowymi dwudzielnymi
ϕ 110;
j) ustawienie barier chodnikowych U-11a;
k) rozbiórki nawierzchni istniejących pokrywających się z projektowanymi;
l) wykonanie oznakowania pionowego;
m) uporządkowanie terenu wraz obsianiem trawą.
Uwaga:
Dokumentacja projektowa dołączona do SWZ obejmuje szerszy zakres tj. wycinka drzew. Wykonawca będzie zobowiązany uwzględnić odstąpienie od wycinki drzew w ofercie. Zamawiający wykona wycinkę drzew we własnym zakresie.
3.4. Obiekt został dostosowany do osób niepełnosprawnych poprzez niestosowanie barier architektonicznych.
3.5. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na zadanie inwestycyjne pn. ,,Budowa drogi dla pieszych wzdłuż drogi nr 166500B do msc. Wychodne”.
3.6. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy odbycia wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 1 ustawy Pzp oraz nie wprowadza wymogu sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego o którym mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.
3.7. Wszystkie elementy z rozbiórki nadające się do ponownego użycia stanowią własność Zamawiającego, natomiast elementy uznane jako odpad, Wykonawca powinien zutylizować we własnym zakresie i na własny koszt. Klasyfikacji elementów uznanych jako odpad dokonuje inspektor nadzoru.
3.8. Wszelkie materiały oraz pozyskanie wszelkich zgód od gestorów sieci na przystąpienie do realizacji prac (w tym poniesienie kosztów nadzoru czy sporządzenia dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia prac) związane z prawidłowym i pełnym wykonaniem przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca na własny koszt.
3.9. Zamawiający informuje, że obowiązującą formą rozliczenia pomiędzy stronami będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
3.10. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca zobowiązany jest również do powiadomienia gestorów sieci z odpowiednim wyprzedzeniem o terminie realizacji prac. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
3.11. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający szczegółowo opisał w Dokumentacji projektowej i załącznikach do SWZ.
3.12. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 60 miesięcznej gwarancji jakości oraz udzielenia 60 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia.
3.13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w następujących dokumentach:
a) Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),
b) dokumentacji projektowej wraz z załącznikami i załączonymi do niej decyzjami, uzgodnieniami, warunkami, stanowiąca załącznik do SWZ,
c) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
d) projekcie Umowy.
3.14. Z uwagi na ryczałtowe wynagrodzenie, przedmiary robót dołączone do SWZ mają jedynie charakter pomocniczy. Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia (ma funkcję pomocniczą) i nie stanowi podstawy wyceny oferty. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców dołączenia do oferty kosztorysu ani żadnej innej kalkulacji ceny.
3.24. Zamawiający dopuszcza zmianę konstrukcji drogi dla pieszych i zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm na nawierzchnię z bitumiczną tj. - warstwa ścieralna AC 11S 50/70 KR 1 gr. 5 cm - podbudowa z mieszanki kruszywowej 0/31,5 kat. C50/30 gr. 15 cm oraz w tym przypadku dopuszcza możliwości wykonania chodnika i zjazdów w technologii bitumicznej i rezygnację z obramowania chodnika i zjazdów od strony posesji.
Po zmianie:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Budowa drogi dla pieszych wzdłuż drogi nr 166500B do msc. Wychodne”.
3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę drogi dla pieszych wzdłuż drogi gminnej w miejscowości Wychodne o długości 936,42 m
3.3. Zakres prac do wykonania w szczególności:
a) budowę drogi dla pieszych szer. 2,3÷4,0m; o nawierzchni z kostki brukowej betonowej, gr. 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm;
b) budowę zjazdów zwykłych szer. 3,0÷5,0m;
c) budowa poboczy gruntowych szer. 0,75 m; z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30;
d) odtworzenie krawędzi jezdni po wbudowaniu krawężnika;
e) budowa cieków pochodnikowych i skarpowych;
f) budowa przepustów rurowych z tworzywa dn 30 cm i dł. 9m pod zjazdami;
g) odtworzenie rowów przydrożnych trapezowych;
h) profilowanie skarp wraz z obsianiem trawą;
i) zabezpieczenie istniejącej infrastruktury kablowe rurami osłonowymi dwudzielnymi
ϕ 110;
j) ustawienie barier chodnikowych U-11a;
k) rozbiórki nawierzchni istniejących pokrywających się z projektowanymi;
l) wykonanie oznakowania pionowego;
m) uporządkowanie terenu wraz obsianiem trawą.
Uwaga:
Dokumentacja projektowa dołączona do SWZ obejmuje szerszy zakres tj. wycinka drzew. Wykonawca będzie zobowiązany uwzględnić odstąpienie od wycinki drzew w ofercie. Zamawiający wykona wycinkę drzew we własnym zakresie.
3.4. Obiekt został dostosowany do osób niepełnosprawnych poprzez niestosowanie barier architektonicznych.
3.5. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na zadanie inwestycyjne pn. ,,Budowa drogi dla pieszych wzdłuż drogi nr 166500B do msc. Wychodne”.
3.6. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy odbycia wizji lokalnej, o której mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 1 ustawy Pzp oraz nie wprowadza wymogu sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego o którym mowa w art. 131 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.
3.7. Wszystkie elementy z rozbiórki nadające się do ponownego użycia stanowią własność Zamawiającego, natomiast elementy uznane jako odpad, Wykonawca powinien zutylizować we własnym zakresie i na własny koszt. Klasyfikacji elementów uznanych jako odpad dokonuje inspektor nadzoru.
3.8. Wszelkie materiały oraz pozyskanie wszelkich zgód od gestorów sieci na przystąpienie do realizacji prac (w tym poniesienie kosztów nadzoru czy sporządzenia dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia prac) związane z prawidłowym i pełnym wykonaniem przedmiotu zamówienia zabezpiecza Wykonawca na własny koszt.
3.9. Zamawiający informuje, że obowiązującą formą rozliczenia pomiędzy stronami będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
3.10. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. Wykonawca zobowiązany jest również do powiadomienia gestorów sieci z odpowiednim wyprzedzeniem o terminie realizacji prac. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
3.11. Wymagania jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający szczegółowo opisał w Dokumentacji projektowej i załącznikach do SWZ.
3.12. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę 60 miesięcznej gwarancji jakości oraz udzielenia 60 miesięcznej rękojmi na wykonane roboty budowlane i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia.
3.13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w następujących dokumentach:
a) Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ),
b) dokumentacji projektowej wraz z załącznikami i załączonymi do niej decyzjami, uzgodnieniami, warunkami, stanowiąca załącznik do SWZ,
c) Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót,
d) projekcie Umowy.
3.14. Z uwagi na ryczałtowe wynagrodzenie, przedmiary robót dołączone do SWZ mają jedynie charakter pomocniczy. Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia (ma funkcję pomocniczą) i nie stanowi podstawy wyceny oferty. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców dołączenia do oferty kosztorysu ani żadnej innej kalkulacji ceny.
3.24. Zamawiający dopuszcza zmianę konstrukcji drogi dla pieszych i zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm na nawierzchnię z bitumiczną tj. - warstwa ścieralna AC 11S 50/70 KR 1 gr. 5 cm - podbudowa z mieszanki kruszywowej 0/31,5 kat. C50/30 gr. 15 cm oraz w tym przypadku dopuszcza możliwości wykonania chodnika i zjazdów w technologii bitumicznej i rezygnację z obramowania chodnika i zjazdów od strony posesji.
3.26. Zamawiający informuje, że w wycenie nie należy ujmować wykonania odcinków próbnych.
3.27. Zamawiający potwierdza , że podbudowy z kruszywa łamanego należy wykonać z mieszanki kategorii C50/30.
3.28. Zamawiający potwierdza, że zakres zamówienia nie obejmuje nasadzenia drzew i krzewów. Zamawiający załącza do SWZ skorygowaną SST.
3.29. Zamawiający potwierdza, że zakres zamówienia nie obejmuje wykonania odwodnienia liniowego. Zamawiający załącza do SWZ skorygowaną SST.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-12-07 08:00
Po zmianie:
2023-12-08 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-12-07 08:30
Po zmianie:
2023-12-08 08:30
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Sukcesywne bezgotówkowe zaopatrzenie środków transportowych, maszyn i urządzeń w paliwa silnikowe.
- Dostawa 10 szt. fabrycznie nowych motopomp oraz 3 szt. fabrycznie nowych pomp zanurzeniowych elektrycznych na potrzeby Miasta Suwałki
- "Dostosowanie do wymogów p.poż. budynku Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach przy ul. Szpitalnej 62" - ETAP I
- Usługa cateringowa podczas Gali Prezydenta Miasta Suwałk "Włócznia Jaćwingów" i Balu Prezydenta Miasta Suwałki
- Dostawy pieczywa i bułki tartej do Aresztu Śledczego w Suwałkach
- Zakup i dostawa wózka widłowego
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulic w Białymstoku w zakresie nawierzchni jezdni Część I - droga do Olmont Część II - ul. Towarowa
- Rozbiórka wraz z budową skrzyżowania ulicy wewnątrzosiedlowej L09 z ulicą Zachodnią oraz odcinka ulicy Zachodniej od skrzyżowania ulicy L09 z ul. Zachodnią do ulicy Wiejskiej w Białymstoku (...)
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





