Ogłoszenie z dnia 2025-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00464798/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Gminie Kołaczyce” w ramach krajowego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOŁACZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440324
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Kołaczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-213
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kolaczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kolaczyce.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kolaczyce-itl.logintrade.net/zapytania_email,211986,d450eb958fc2b9f287487dc85e541b6b.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Gminie Kołaczyce” w ramach krajowego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-20262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe5507aa-b89b-4abd-b1d1-cb4a5bd1f8d9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00520555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00091734/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 „Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Gminie Kołaczyce” w ramach krajowego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00464798
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKM.271.1.20.2025.KL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup:
Namiotu o wymiarach minimum 8x16m i wysokości ścian bocznych minimum 2,5 m, wykonany z materiału PVC 620g/m2 (poszycie trudnopalne) w kolorze białym.
ilość: 1 szt.
Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest zakup:
3 obiektów typu: Namiot ekspresowy 3x6m, niebieski
Ilość: 3 szt.
Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39178,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39178,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39178,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU IMP-EXP MP TENT MARTA DZIEDZINA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6131501266
7.3.4) Miejscowość: Pobiedna
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FHU IMP-EXP MP TENT MARTA DZIEDZINA
jakie przetargi wygrała firma
FHU IMP-EXP MP TENT MARTA DZIEDZINA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39178 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-22PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie baz magazynowych" z podziałem na 7 części
- Uzupełnienie zasobów niezbędnych do realizacji zadań OL i OC w Milanówku
- Zakup rękawów przeciwpowodziowych, osuszaczy powietrza, namiotów pneumatycznych, pomp szlamowych -w ramach dotacji celowej na realizację zadań własnych/zleconych w ramach Pr. OL iOC na lata 2025-2026
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026:"
- Dostawa dwóch kompletów ratowniczych, pneumatycznych namiotów 10-osobowych z wyposażeniem w ramach zadania pn.: "Realizacja Programu OLiOC na lata 2025-2026"
- Dostawa sprzętu: Powiatowy magazyn zarządzania kryzysowego etap I.
więcej: Namioty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





