Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00479590/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
- 2024/BZP 00528222/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu poszycia dachów i orynnowania wybranych budynków na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150123657
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sabinowska 62/64
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343477100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cspspcz@cspsp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/cspsp-czestochowa
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9718281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu poszycia dachów i orynnowania wybranych budynków na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8fe00a86-a782-4ebc-90a9-083750ae6a5a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520529
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054789/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont poszycia dachu i orynnowania wybranych obiektów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479590
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WT.2370.17.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 328428,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu poszycia dachów i orynnowania wybranych obiektów na terenie Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do swz. Przedmiar robót stanowi załącznik nr 1.1
2. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, a w szczególności:
1) specyfikacją warunków zamówienia oraz jej załącznikami;
2) przepisami prawa budowlanego;
3) przepisami BHP;
4) sztuką budowlaną;
5) ze złożoną ofertą;
6) technologią określoną w swz;
7) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej;
8) z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi;
9) obowiązującymi standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa;
10) zawartą umową.
3. Elementy robót nieuwzględnionych i niewycenionych, a wynikających wprost z dokumentacji przetargowej (SWZ z załącznikami) zostaną uznane za wycenione i ujęte w ofercie, bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. W związku z powyższym zalecane jest bardzo wnikliwie przeanalizowanie dokumentacji, jak i warunków panujących na terenie inwestycji.
4. Wykonawca winien udzielić Zamawiającej min. 36 miesięcznej jednolitej gwarancji oraz rękojmi za wady na wykonane roboty budowlane i użyte materiały (dostarczone przez Wykonawcę) – kryterium oceniane. Maksymalny punktowany okres wynosi 120 m-cy. Zaoferowanie okresu dłuższego niż 120 m-cy nie będzie powodowało przyznania większej liczby punktów. W takim przypadku przyznana zostanie maksymalna przewidziana liczba punktów w tym kryterium. Okres gwarancji oraz rękojmi biegnie od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru wykonanych robót.
5. Zamawiająca w ramach wykonania nin. zamówienia przewiduje odbiór częściowy oraz odbiór końcowy. Szczegółowe informacje odnośnie odbiorów zostały określone w § 9 projektu umowy.
6. Wymagany termin płatności faktur wystawionych przez Wykonawcę – 30 dni od daty odbioru częściowego/końcowego przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem odbioru i doręczenia faktury.
7. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 23% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r.
8. Warunkiem dokonania odbioru końcowego jest przedłożenie przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej robót w formie papierowej, w tym karty gwarancyjnej (wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ), deklaracji zgodności, aprobat technicznych lub certyfikatów zgodności wbudowanych materiałów (dostarczonych przez Wykonawcę), oświadczenie kierownika robót w zakresie zgodności wykonania robót ze sztuką budowlaną.
9. Jeśli Wykonawca nie będzie używał mediów Zamawiającej, zaznaczy to w pisemnym oświadczeniu po podpisaniu umowy. Inaczej zobowiązany jest ponosić koszty zużytej wody i energii. Wykonawca, w sytuacji korzystania z ujęć energii i wody należących do Zamawiającej, musi na własny koszt zamontować podliczniki poboru tych mediów w miejscu uzgodnionym z Zamawiającą. Ewentualny pobór energii i wody będzie rozliczony po zrealizowaniu umowy w formie obciążenia Wykonawcy za zużytą energię i wodę według stawek obowiązujących Zamawiającą w dniu odczytu podliczników.
10. Zamawiająca bezpośrednio przed podpisaniem umowy żąda przedstawienia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (kontraktowej i deliktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150.000,00 zł (wraz z potwierdzeniem uiszczenia składki)
11. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. pracowników wykonujących bezpośrednio czynności związane z realizacją robót budowlanych tj. pracowników fizycznych, przez cały okres wykonywania tych czynności. Obowiązek, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie dotyczy osób wskazanych na stanowiska Kierownika robót oraz pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Szczegółowe informacje zawarte zostały w §16 projektu umowy.
12. Zamawiająca przewiduje możliwość dokonania wizji lokalnej jako czynności pomocniczej przy przygotowaniu oferty. Wykonawca winien potwierdzić ten fakt stosownym oświadczeniem o dokonaniu wizji. Termin wizji lokalnej należy uzgadniać pod numerem telefonu: 34 34 77 609. Wizji lokalnej można dokonać do dnia poprzedzającego termin składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca nie dokona wizji lokalnej, jego oferta nie będzie podlegać odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261910-6 - Naprawa dachów
45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 453870,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 494460,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453870,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. "DZIEDZICKI" Marcin Dziedzicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5732319910
7.3.3) Ulica: Stawowa
7.3.4) Miejscowość: Konopiska
7.3.5) Kod pocztowy: 42-274
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.U.H "DZIEDZICKI" MARCIN DZIEDZICKI
jakie przetargi wygrała firma
F.U.H "DZIEDZICKI" MARCIN DZIEDZICKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 453870,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-16INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa stanowiska dydaktyczno-badawczego kołowych pojazdów autonomicznych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa jednostek pomiarowych (jarzm) dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa laptopów z systemem operacyjnym dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa zestawu analizatora spalin + dymomierz (5-gazowy analizator spalin z dymomierzem) w ramach Projektu ,,Rozwój kompetencji kluczem dla rozwoju gospodarki "
- Zakup sprzętu do udrożniania i konserwacji infrastruktury drogowej służącej odwodnieniu dla potrzeb PZD Częstochowa.
- Dostawa automatycznego systemu do badania potencjału metanowego
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "PRZEBUDOWA DACHU, PRZEWODÓW KOMINOWYCH I WENTYLACYJNYCH WRAZ Z OCIEPLENIEM I ZAMONTOWANIEM INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ NA BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W MYŚLENICACH PRZY UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO 5
- REMONT ELEWACJI BUDYNKU URZĘDU DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- REMONT POKRYCIA DACHÓW PAPOWYCH NA BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH ZARZĄDZANYCH PRZEZ MIEJSKI ZAKŁAD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W LESZNIE
- Budowa świetlicy dzielnicowej w Grotowicach
- "Prace remontowo-budowlane w Szpitalu Św. Rodziny przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu - część II".
- Roboty budowlane w budynku Urzędu Skarbowego w Chełmnie
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.