Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00469110/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa nieregularnego przewozu osób
dla 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
w Grudziądzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu logistycznym - sprawa nr 110/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa nieregularnego przewozu osóbdla 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
w Grudziądzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu logistycznym - sprawa nr 110/2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-719c4277-7133-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00520019
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061141/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.38 Usługa transportu przewozu osób w roku 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469110/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 110/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 124999,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa nieregularnego przewozu osób dla 13 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Grudziądzu oraz jednostek wojskowych będących na jej zaopatrzeniu logistycznym, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
Zakres wykonywania usługi:
1) Usługa winna obejmować przewóz osób:
przejazd autobusu po drogach na terenie kraju RP (z uwzględnieniem postojów),
przejazdu jednego pojazdu typu bus pasażerski (osobowy) na terenie kraju RP (z uwzględnieniem postojów).
2) Usługi będą świadczone przez Wykonawcę sukcesywnie, według potrzeb i na podstawie zgłoszeń Zamawiającego w okresie obowiązywania niniejszej umowy;
Podane w treści formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ ilości kilometrów i roboczogodzin są wielkościami prognozowanymi zależnymi od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Wykonanie usługi będzie następowało sukcesywnie do wysokości faktycznych potrzeb w okresie obowiązywania umowy na podstawie zgłoszeń Zamawiającego do kwoty 135 000,00 zł.
3) Termin i trasa przejazdu określana będzie każdorazowo w dniu zgłoszenia zlecenia na zasadach określonych warunkami umowy;
4) Przewóz dotyczyć będzie osób dorosłych i/lub dzieci - W przypadku realizacji zadania przewozu zorganizowanego dzieci, Wykonawca zobowiązuje się do oznaczania pojazdów zgodnie z art. 57 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2022.988 z późn.zm.).
5) Osoby przewożone środkami transportowymi w ramach podpisanej umowy ubezpiecza Wykonawca.
6) W przypadku spowodowania kolizji lub wypadku z winy Wykonawcy, w którym ucierpieli pasażerowie, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą z tego tytułu.
7) Przejazd powinien być wykonany optymalną trasą pod względem odległości i czasu dojazdu,
z wykorzystaniem istniejącej infrastruktury dróg (w tym dróg płatnych i autostrad itp.). Dobór trasy każdorazowo winien być uzgadniany przez Wykonawcę z przedstawicielem Zamawiającego lub dowódcą pojazdu.
8) Usługa będzie realizowana od dnia zawarcia umowy do wyczerpania środków przeznaczonych na realizacje umowy w wysokości brutto 135.000,00 zł (nie później niż do 31.12.2023 r.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152076,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166291,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152076,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PTO LIPNICKI Sp. z o.o. Sp.K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7411512573
7.3.3) Ulica: Żeromskiego 43
7.3.4) Miejscowość: Morąg
7.3.5) Kod pocztowy: 14-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PTO LIPNICKI SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PTO LIPNICKI SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152076,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Remont elementów ośrodka szkolenia fizycznego w kompleksie wojskowym przy ul. Hallera 62 w Grudziądz
- Remont bieżący dróg powiatowych masą bitumiczną na gorąco
- Remont dróg powiatowych nr 1365C gr. woj. - Gardeja - Łasin i 1396C Wałdowo Szlacheckie - Turznice
- Naprawa podziemnego zbiornika paliwowego o poj. 25 m3 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu - 29/2024
- Budowa boiska multifunkcyjnego na terenie Szkoły podstawowej nr 20 w Grudziądzu
- Sukcesywna dostawa kruszywa ceglano-betonowego oraz granitowego o frakcji od 0,00 do 31,5 mm
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi nr 010414C działka nr 66 w Obrowie
- Usługa transportu osób niepełnosprawnych, w tym ruchowo, do Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Wierzbie
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej do organizatorów rodzinnej pieczy zastępczej
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.