eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślibórz › "Realizacja usług opiekuńczych dla osób starszych i niepełnosprawnych w miejscu zamieszkania na terenie miasta i gminy Myślibórz od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r."



Ogłoszenie z dnia 2023-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Realizacja usług opiekuńczych dla osób starszych i niepełnosprawnych w miejscu zamieszkania na terenie miasta i gminy Myślibórz od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej

1.3.) Oddział zamawiającego: OPS

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003131412

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 19

1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957472143

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@mysliborz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ops.mysliborz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mysliborz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Realizacja usług opiekuńczych dla osób starszych i niepełnosprawnych w miejscu zamieszkania na terenie miasta i gminy Myślibórz od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a1eb7eb-628a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519992

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00000001/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Realizacja usług opiekuńczych dla osób starszych i niepełnosprawnych w miejscu zamieszkania na terenie miasta i gminy Myślibórz od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00428265

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPS.1.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w okresie od 01.01.2024r. do 31.12.2024r. usług opiekuńczych dla osób korzystających z pomocy społecznej, zwykle niezdolnych do samodzielnej egzystencji, które ze względu na wiek, niepełnosprawność lub z innych przyczyn wymagają pomocy innych osób.
2. Usługi opiekuńcze przyznawane są zgodnie z art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 o pomocy społecznej (Dz.U. z 2023 r. poz. 901).
3. Usługi opiekuńcze wykonywane będą dla podopiecznych w miejscu ich zamieszkania lub pobytu na terenie miasta i gminy Myślibórz, uprawnionych do tej formy pomocy.
4. Usługi świadczone będą od poniedziałku do niedzieli, w indywidualnych przypadkach, także w święta i dni ustawowo wolne od pracy w godzinach od 6.00 do 22.00. Jedna godzina usług jest równa jednej godzinie zegarowej, tj. 60 minut. Do czasu świadczenia usług nie wlicza się czasu dojazdu lub dojścia do mieszkania świadczeniobiorcy.
5. Liczba osób objętych usługami opiekuńczymi – około 40 osób miesięcznie, rocznie około 480 osób.
6. Przewidywana ilość godzin opiekuńczych – około 958 godzin miesięcznie. Przedmiot zamówienia obejmuje szacunkową liczbę godzin usług około 11 500 godzin w ciągu całego okresu świadczenia usług opiekuńczych.
7. Liczba godzin została podana szacunkowo i może ulec zmianie, ponieważ nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikę zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb z uwagi na zmieniający się stan zdrowia i sytuację życiową osób wymagających pomocy.
8. Przez usługi opiekuńcze należy rozumieć usługi, które obejmują pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza, pielęgnację oraz, w miarę możliwości, zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
9. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, w szczególności:
• pomoc w ubieraniu się,
• dokonywanie zakupów razem z podopiecznym lub samodzielnie,
• palenie w piecu, przynoszenie opału, wody (w razie potrzeby),
• przynoszenie lub przygotowywanie posiłków z uwzględnieniem diety zleconej przez lekarza, karmienie oraz sprzątanie po posiłku,
• pranie bielizny osobistej podopiecznego,
• pranie lub zanoszenie i odbieranie bielizny pościelowej i odzieży do/z pralni,
• prasowanie,
• bieżące utrzymanie w czystości mieszkania osoby objętej pomocą, w szczególności wynoszenie śmieci i okresowe generalne sprzątanie mieszkania,
• wezwanie lekarza w sytuacjach wymagających jego interwencji oraz realizacja recept,
• załatwianie niezbędnych spraw urzędowych (poczta, administracja, bank itp.),
• zgłaszanie napraw urządzeń domowych,
b) opiekę higieniczną, w szczególności:
• zapewnienie higieny osobistej podopiecznego (pomoc przy toalecie porannej, wieczornej np. mycie, kąpanie, czesanie, golenie, mycie głowy, obcinanie paznokci itp.,
• pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych w tym: zmiana pieluch,
• zmiana bielizny osobistej i pościelowej,
• przesłanie łóżka podopiecznego,
• zapobieganie powstawaniu odleżyn i odparzenia ciała podopiecznego,
• układanie podopiecznego w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji ciała u osób nieporuszających się,
• utrzymanie w czystości sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych (miednicy, kaczki, basenu, wanny, umywalki, nocnika, sedesu itp.) przy użyciu środków czystości podopiecznego,
• wykonywanie wszelkich innych czynności niezbędnych do zapewnienia higieny osobistej oraz higieny pomieszczeń,
c) zapewnienie kontaktów z otoczeniem obejmującym:
• pomoc w komunikowaniu się z innymi osobami,
• pomoc w poruszaniu się, w szczególności w dojściu na zabiegi medyczne, rehabilitacyjne, do lekarza itp.
• towarzyszenie w spacerach,
• czytanie prasy, książek, listów, itp.,
• wykonywanie wszelkich innych czynności niezbędnych do zapewnienia kontaktów z otoczeniem,
• powiadamianie rodziny lub lekarza rodzinnego o istotnych zmianach w zachowaniu podopiecznego wskazujących na pogorszenie stanu zdrowia,
• okazywanie wsparcia emocjonalnego w doświadczeniach egzystencjalnych: samotności, cierpieniu
i umieraniu
10. Wykonawca usług opiekuńczych winien:
a) zapewnić ciągłość świadczonych usług od dnia 01.01.2024r. do 31.12.2024r.,
b) zatrudnić taką liczbę osób, która zapewni właściwą realizację świadczenia,
c) kontrolować jakość świadczonych usług w miejscu zamieszkania podopiecznego.
11. Do świadczenia usług opiekuńczych Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić osoby niekarane, sprawne fizycznie i intelektualnie, zdolne do wykonywania prac fizycznych, posiadające umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych posiadające odpowiednie kwalifikacje oraz biegle władające językiem polskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

85320000-8 - Usługi społeczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 389735,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 471500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 412505,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medis24 Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 200884240

7.3.3) Ulica: Wronia

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-870

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 412505,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.