eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystok › Dostawa zintegrowanego pakietu oprogramowania biurowego



Og³oszenie z dnia 2023-11-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa zintegrowanego pakietu oprogramowania biurowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Centrum Us³ug Informatycznych w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381754873

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 13 lok. 7U

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-062

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cui.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.cui.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

wdra¿anie i utrzymywanie systemów informatycznych, budowa i administrowanie sieci teleinformatycznej, w tym infrastruktury telekomunikacyjnej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa zintegrowanego pakietu oprogramowania biurowego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b2b6a76e-8df6-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00519897

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2b6a76e-8df6-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywaæ siê bêdzie przy u¿yciu nastêpuj±cych ¶rodków:
1) Platformy e-Zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl ,
2) poczty elektronicznej - adres e-mail: zamowienia@cui.bialystok.pl
Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ, sk³adane s± przez Wykonawcê za
po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów
elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ (innych ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do
oferty) za pomoc± poczty elektronicznej

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Post. mo¿na wyszukaæ ze str.g³ównej
Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”). Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie eZamówienia:
ocds-148610-b2b6a76e-8df6-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w post. o udzielenie zam. publ.,
musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe info. na temat zak³adania kont podmiotów
oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie
internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Sposób sporz±dzania
dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej
(cyfrowe odwzorowanie) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r.
poz.2452), zwanym dalej „rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych”.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych (oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w
tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art.117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym
mowa w art.118 ust.3 ustawy Pzp, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art.94 ust.2
ustawy Pzp), sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenia Rady
Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i
wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (t.j.Dz. U. z 2017r.
poz.2247), zwanego dalej „rozporz±dzeniem KRI”, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako
za³±czniki. W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne w post., przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej,
zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2022r. poz.1233), Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, np.„Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”. Wykonawca, wraz z
przekazaniem informacji zastrze¿onych, zgodnie z art.18 ust.3 ustawy Pzp, zobowi±zany jest wykazaæ (np. poprzez za³±czenie
uzasadnienia, ewentualnie dowodów), ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Zaleca siê, aby uzasadnienie
zastrze¿enia informacji jako tajemnicy przedsiêbiorstwa by³o sformu³owane w sposób umo¿liwiaj±cy jego udostêpnienie innym
uczestnikom postêpowania. Zastrze¿enie przez Wykonawcê tajemnicy przedsiêbiorstwa bez uzasadnienia, bêdzie traktowane przez
Zamawiaj±cego jako bezskuteczne, ze wzglêdu na zaniechanie przez Wykonawcê podjêcia niezbêdnych dzia³añ w celu zachowania
poufno¶ci objêtych klauzul± informacji.m Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami (z wy³±czeniem sk³adania ofert)
odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ,
zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przes³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana.
c.d. w sekcji IX

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zg. z art. 13 rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016r. w spr. ochrony osób fiz. w zwi±zku z przetwarzaniem danych osob. i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozp. o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016, 119, str. 1, Dz.Urz. UE L 2018, 127, str. 2 oraz
Dz. Urz. UE L 2021, 74, str. 35), dalej: „rozp. 2016/679”, informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/ Pana danych osob. jest Centrum Us³ug Informatycznych w Bia³ymstoku z siedzib± przy ul. Warszawskiej 13
lok. 7U, 15-062 Bia³ystok, adres e-mail: cui@cui.bialystok.pl, tel. (85) 869 6283, reprezent. przez Dyrektora CUI w Bia³ymstoku.
2. Mo¿e Pan/ Pani kontaktowaæ siê w sprawach zwi±zanych z przetw. danych oraz z wykonywaniem praw przys³uguj±cych na mocy
rozp. 2016/679 z Administratorem z wykorzystaniem powy¿szych danych teleadresowych lub z wyznaczonym u Administratora
Inspektorem ochrony danych, kieruj±c korespondencjê na adres e-mail: iod@cui.bialystok.pl lub pod nr tel.: (85) 869 6283.
3. Pani/ Pana dane niezbêdne do udzia³u w post. bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z realizacj± post. o udzielenie zam. publ. na
art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz art. 10 rozp. 2016/679.
4. Pani/ Pana dane bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym zawarciem oraz realizacj± umowy na podst. ustawy z dnia 23 kwietnia
1964 Kodeks cywilny zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b rozp. 2016/679.
5. Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa
lub umowy, w tym na podstawie umowy: podmiotom zapewniaj±cym obs³ugê serwisow±.
6. Ze wzglêdu na jawno¶æ postêpowania o udzielenie zam. publ., odbiorcami Pani/ Pana danych osob. mog± byæ wszystkiezainteresowane osoby lub podmioty. Ograniczenie dostêpu do danych mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li jest
to uzasadnione ochron± prywatno¶ci, interesem publicznym lub informacja stanowi tajemnicê przedsiêbiorstwa.
7. Podanie przez Pani±/ Pana danych osob. jest obowi±zkowe, wymagane przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo
zamówieñ publicznych – konieczne do wziêcia udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zam. publ. oraz przepisami ustawy z dnia 23
kwietnia 1964 Kodeks cywilny w celu zawarcia i realizacji umowy, a ich niepodanie uniemo¿liwi wziêcie udzia³u z post., zawarcie
umowy.
8. Posiada Pani/ Pan prawo ¿±dania dostêpu do tre¶ci swoich danych i ich sprostowania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie,
usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
9. Administrator informuje, ¿e przepisy Prawa zamówieñ publicznych ograniczaj± prawo do skorzystania:
1) ze sprostowania lub uzupe³nienia danych (art. 16 rozp. 2016/679), je¿eli zrealizowanie tego prawa mog³oby skutkowaæ zmian±
wyniku post. o udzielenie zamówienia lub zmian± postanowieñ umowy w sprawie zam. publ. w zakresie niezgodnym z Prawem
zamówieñ publicznych;
2) z ograniczenia przetwarzania (art. 18 rozp. 2016/679), które nie mo¿e zostaæ zrealizowane do czasu zakoñczenia tego post.
10. Posiada Pani/ Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl) gdy uzna
Pani/Pan, ¿e przetwarzanie przez Administratora danych Pani/ Pana dotycz±cych, narusza przepisy prawa.
11. Podane przez Pani±/ Pana dane bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia post. Je¿eli okres obowi±zywania
umowy w sprawie zam. publ. przekroczy 4 lata, administrator przechowuje dane przez ca³y okres obowi±zywania tej umowy oraz do
zakoñczenia okresu obejmuj±cego przedawnienie roszczeñ; przez okres realizacji sprawy oraz prawnie ustalony okres archiwizacji,
tj. przez 10 lat od przekazania do archiwum zak³adowego a po tym okresie zostan± poddane ocenie przydatno¶ci przez Archiwum
Pañstwowe.
12. Pani/ Pana dane nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: CUI-VII.271.1.113.2023.AA

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zintegrowanego pakietu oprogramowania biurowego do jednostek organizacyjnych Miasta Bia³ystok obs³ugiwanych informatycznie przez Centrum Us³ug Informatycznych w Bia³ymstoku – zgodnie z wymaganiami zawartymi w Za³±czniku Nr 1 do SWZ i Za³±czniku Nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1) Zamawiaj±cy na podstawie art. 441 ustawy Prawo zamówieñ publicznych zastrzega sobie mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji w zakresie dostawy zintegrowanego pakietu standardowego oprogramowania biurowego maksymalnie do 100 szt.;
2) prawo skorzystania z opcji przys³uguje Zamawiaj±cemu z chwil± zawarcia umowy lub w terminie do 7 dni od jej zawarcia. Termin wykonania zamówienia nie mo¿e byæ d³u¿szy termin wskazany realizacji zamówienia podstawowego;
3) skorzystanie z opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ w ramach niniejszej umowy i nast±pi poprzez z³o¿enie o¶wiadczenia, w zale¿no¶ci od bie¿±cych potrzeb i ¶rodków posiadanych przez Zamawiaj±cego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie z tego tytu³u.
4) wszystkie postanowienia Umowy dotycz±ce realizacji zamówienia podstawowego stosuje siê odpowiednio do zamówieñ realizowanych w ramach prawa opcji,
5) skorzystanie z prawa opcji nie wymaga podpisania dodatkowej umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert i ich znaczeniem:

1) Cena ofertowa – 60%, gdzie 1 % = 1 pkt

Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w kryterium cena ofertowa (KC) wg nastêpuj±cego wzoru:

Ilo¶æ punktów przyznanych ofercie w kryterium KC = (Comin ÷ Coo) × 60 pkt
gdzie:
Comin – najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych
Coo - cena ofertowa oferty ocenianej
Oferta mo¿e otrzymaæ w kryterium cena ofertowa (KC) maksymalnie 60 pkt.

2) Termin realizacji zamówienia (KT) – 40%

Zamawiaj±cy dokona oceny ofert w kryterium termin realizacji zamówienia (KT) wg nastêpuj±cych zasad:
a) do 5 dni od dnia podpisania umowy – 40 pkt
b) do 10 dni od dnia podpisania umowy – 0 pkt

Oferta mo¿e otrzymaæ w kryterium termin realizacji zamówienia (KT) maksymalnie 40 pkt.
Ogólna liczba punktów zostanie obliczona wg nastêpuj±cego wzoru:
K = KC + KT

2. Liczba otrzymanych punktów bêdzie zaokr±glona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska³a najwy¿sz± liczbê punktów w ww. kryteriach.
4. Je¿eli nie bêdzie mo¿na dokonaæ wyboru najkorzystniejszej oferty ze wzglêdu na to, ¿e zosta³y z³o¿one oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych zawieraj±cych now± cenê. Wykonawcy sk³adaj±c oferty dodatkowe, nie mog± oferowaæ cen wy¿szych ni¿ zaoferowane w uprzednio z³o¿onych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert oraz przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ.
6. Niedopuszczalne jest prowadzenie miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± negocjacji dotycz±cych z³o¿onej oferty oraz, z uwzglêdnieniem art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej tre¶ci.
7. Zamawiaj±cy poprawia w ofercie omy³ki na podstawie art. 223 ust. 2 ustawy Pzp, niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie
podlega wykluczeniu - o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg Za³±cznika nr 3 do SWZ) -
sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
2. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy aktualnego odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i
Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
3. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo
informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sk³ada
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Dokumenty
powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
4. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt. 2 i 3, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je
uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do
tych dokumentów.
5. Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o
których mowa w ust. 2 i 3, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu
potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
6. Przepis pkt 5 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia publicznego.
7. Przepisy pkt 2, 4 i 5 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na
zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na
takich zasadach.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Oferta musi byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci: 3 300,00 z³,
1. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
2. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w Banku Pekao S.A. nr 40 1240 1154 1111 0010 8668 5358. W tytule wp³aty nale¿y wpisaæ: „Wadium – CUI-VII.271.1.113.2023.AA ”. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które znajdzie siê na wskazanym rachunku bankowym przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2–4, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu ORYGINA£ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej. UWAGA - wadium wnoszone w formie niepieniê¿nej winno wskazywaæ wprost na mo¿liwo¶æ zaspokojenia z zabezpieczonej kwoty przez Zamawiaj±cego tj. Centrum Us³ug Informatycznych w Bia³ymstoku.
4. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
5. Zamawiaj±cy odrzuci ofertê je¿eli Wykonawca nie wniós³ wadium lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
6. Zasady zwrotu wadium oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Sk³adanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (dotyczy wspólników spó³ki cywilnej
oraz konsorcjum):
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o zamówienie publiczne. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty).
2) Pe³nomocnictwo powinno byæ przekazane w formie orygina³u sporz±dzonego w formie elektronicznej (podpisanej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub notarialnie po¶wiadczonej kopii w formie elektronicznej, podpisanej
kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza, zgodnie z art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. prawo o
notariacie (Dz. U. z 2022 r. poz. 1799). Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez
upe³nomocnionego.
3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant
pozosta³ych – pe³nomocnikiem.
4) Wype³niaj±c formularz ofertowy oraz inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê” w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5) Wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektem umowy stanowi±cym odpowiednio Za³±cznik nr 2 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-06 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, zak³adki "Oferta/wnioski", widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-06 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-04

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Za datê przekazania zawiadomieñ, o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków
dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych
w postêpowaniu (z wy³±czeniem ofert), przyjmuje siê datê ich odbioru na serwerze Platformy e-Zamówienia lub datê wp³ywu
na ww. adres poczty elektronicznej Zam. (w takim przypadku decyduj±ce znaczenie bêdzie mia³a data otrzymania
wiadomo¶ci przez system pocztowy Zam.. Maks. rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do
komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). Minimalne
wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz info.
dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. W przypadku problemów technicznych i
awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego
dostêpnego pod nr tel. (22) 4587799 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zam. z wnioskiem o wyja¶nienie
tre¶ci SWZ. Zamawiaj±cy zgodnie z art.284 ust.2 ustawy Pzp, udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni
przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego
nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Tre¶æ zapytañ wraz z wyja¶nieniami, Zamawiaj±cy
udostêpni, bez ujawniania ¼róde³ zapytania, na stronie internetowej prowadzonego postêpowania. Przed³u¿enie terminu
sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. W uzasadnionych przypadkach
Zamawiaj±cy mo¿e, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, zmieniæ tre¶æ SWZ. Dokonan± zmianê tre¶ci SWZ udostêpnia
siê na stronie internetowej prowadzonego postêpowania. Zamawiaj±cy nie przewiduje komunikowania siê z Wykonawcami
w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.
Dot. podstaw wykluczenia:
Z post.wyklucza siê Wykonawców w przypadkach okre¶lonych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp. Na podstawie art.7 ust.1 ustawy
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz
s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U.2023r. poz.1497), zwanej dalej „ustaw± sankcyjn±”, z postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê równie¿:
a) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i
rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art.1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
b) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022r. poz.593 ze zm.) jest osoba wymieniona w
wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
c) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art.3 ust.1 pkt 37 ustawy z dnia 29
wrze¶nia 1994r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w
rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24
lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu
¶rodka, o którym mowa w art.1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.