eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reguły › "Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Regułach w formule zaprojektuj i wybuduj - II"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Regułach w formule zaprojektuj i wybuduj - II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowość: Reguły

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Regułach w formule zaprojektuj i wybuduj - II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b06798fd-69c0-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00519837

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022724/28/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.51 „Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Regułach w formule zaprojektuj i wybuduj”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00450207/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.72.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Regułach, gmina Michałowice w formule „Zaprojektuj i wybuduj”.
2. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany na podstawie „Programu Funkcjonalno – Użytkowego (PFU) Budowy Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Regułach” autorstwa mgr inż. arch. Leszka Pierzchlińskiego.
3. Przedmiot zamówienia podzielony zostanie na następujące dwa Etapy:
1) Etap I a - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla budowy Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Regułach (COM),
2) Etap I b - uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę,
3) Etap II a - wykonanie robót budowlanych - budowa COM w Regułach oraz przygotowanie dokumentacji powykonawczej
4) Etap II b - uzyskaniem ostatecznego zezwolenia na użytkowanie obiektu.
4. W ramach Etapu I a Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania kompletnej dokumentacji projektowej dla budowy Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Regułach (COM) tj.:
1) projektu budowlanego (projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno - budowlanego oraz projektu technicznego),
2) operatu wodno-prawnego na przebudowę sieci drenarskiej,
3) projektu aranżacji wnętrz i wyposażenia (uwzględniający sprzęt do rehabilitacji, łóżka dla osób niepełnosprawnych),
4) przedmiaru robót,
5) kosztorysów inwestorskich,
6) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
7) wszystkich niezbędnych decyzji oraz uzgodnieniami właściwych dla tego etapu tj. min. uzyskaniem zgody na zjazd, uzyskaniem zgody Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie na przebudowę sieci drenarskiej, brakujących warunków na przyłączenie mediów w tym na odprowadzanie wód deszczowych, wykonanie badań geotechnicznych, przygotowaniem wniosku wraz z załącznikami w sprawie wyłączenia gruntów z produkcji rolnej.
5. W ramach Etapu I b – wystąpienie i uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz Zamawiającego.
6. W ramach Etapu II a Wykonawca zobowiązany będzie do wybudowania COM według opracowanej przez siebie i przejętej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej.
7. W ramach Etapu II b wystąpienie i uzyskanie ostatecznego zezwolenia na użytkowanie obiektu na rzecz Zamawiającego.
8. Budynek Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego należy zaprojektować i wybudować w technologii prefabrykowanego szkieletu drewnianego, zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym Budowy Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Regułach stanowiącego załącznik do SWZ.
9. Budynek przewidziano dla 20 uczestników: 14 osób na pobyt dzienny i 6 osób na pobyt całodobowy.
10. Budynek będzie składał się z części:
1) wspólnej dla uczestników w ramach pobytu całodobowego lub dziennego, którą tworzą w szczególności zespół pomieszczeń kuchennych z częścią jadalnianą, salą rekreacyjną, salą zajęć ruchowych, pomieszczeniami pomocniczymi tj. pralnie, szatnie, łazienki, toalety, pomieszczenia dla personelu, pokój medyczny (zabiegowy), gabinet psychologa i logopedy,
2) mieszkalnej dla uczestników w ramach pobytu całodobowego – 4 pokoje jednoosobowe z łazienkami, jeden pokój dwuosobowy z łazienką.
11. W ramach zamówienia Wykonawca wykona również projekt i zrealizuje zagospodarowanie terenu objętego przedmiotem zamówienia na którym będzie posadowiony budynek, w którym uwzględni m.in.: drogę pożarową, utwardzone dojścia i dojazdy, miejsca postojowe, oświetlenie zewnętrzne, nasadzenia zieleni, ławki, stojaki na rowery i kosze na śmieci.
12. Wszystkie pomieszczenia w budynku COM, jak też jego otoczenie muszą być przystosowane do poruszania się osób o rożnym stopniu niepełnosprawności, w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
13. Wszystkie pomieszczenia COM muszą zostać wyposażone w system monitorująco-alarmujący i przyzywowy, zapewniający poczucie bezpieczeństwa mieszkańcom oraz systemy wspierające komunikowanie się poprzez wykorzystanie usługi zdalnego dostępu online do usługi tłumacz przez strony internetowe i aplikacji oraz zapewnienie komunikacji za pomocą technologii AAC.
14. Wykonawca obowiązany jest przekazać Zamawiającemu Przedmiot zamówienia zarówno w postaci tradycyjnych opracowań papierowych:
1) projekt budowlany - 3 egzemplarze,
2) kosztorysy, przedmiary i STWiORB – 2 egz.,
3) jak również w postaci elektronicznej w 1 egz.,
(w formacie PDF oraz w wersji edytowalnej – możliwość odczytu plików ath, dwg) na płycie CD lub innym uzgodnionym z Zamawiającym nośniku (opis płyty powinien być trwały i zawierać tytuł projektu i dane jego autora). Wersja papierowa musi dokładnie odpowiadać wersji elektronicznej na co projektant złoży stosowne oświadczenie.
15. Dokumentacja składająca się na Przedmiot umowy powinna być wytworzona:
1) w taki sposób aby było możliwe na jej podstawie skuteczne wystąpienie o pozwolenie na budowę i uzyskanie innych decyzji drogą elektroniczną jak i tradycyjną zgodnie z wymaganiami Prawa budowlanego w tym zakresie,
2) odpowiednio zgodnie z zasadami dostępności tj. zgodnie ze standardem WCAG 2.1 (poziom AA) tak aby każdy użytkownik mógł zapoznać treścią tak utworzonych dokumentów oraz zgodnie z treścią ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz.U z 2019 poz. 848).
16. Przedmiot zamówienia, w szczególności Etap I a, będzie wykonywany przez Wykonawcę w ścisłej współpracy z Zamawiającym.
17. Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone w Ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.).
18. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia swoich pracowników i sprzętu w stosowne oznakowanie umożliwiające identyfikację Wykonawcy w czasie prowadzonych prac.
19. Personel Wykonawcy skierowany do realizacji zamówienia w terenie musi posiadać ubranie ochronne z logo (nazwą) firmy Wykonawcy i elementami odblaskowymi.
20. Wykonawca przez cały czas realizowania zamówienia jest zobowiązany do dysponowania odpowiednią liczbą personelu. Zamawiający nie będzie uwzględniał przedłużenia terminowego wykonania zamówienia z powodu niedyspozycyjności personelu (absencja pracownicza), jak również awarii sprzętu Wykonawcy. W takich sytuacjach Zamawiający będzie naliczał kary zgodnie z zawartą Umową.
21. Obowiązkiem wykonawcy jest prowadzenie prac w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia istniejących obiektów, w tym infrastruktury technicznej istniejącej, zlokalizowanych na i poza terenem ich prowadzenia, a w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury na własny koszt.
22. Wykonawca po zakończeniu robót każdego dnia zobowiązany jest do uprzątnięcia zanieczyszczeń powstałych wskutek prowadzonych robót budowlanych pasa drogowego (pobocza, chodnika, jezdni).
23. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 (klauzule społeczne) ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1320) osobę/y wykonującą/e czynności:
a) konstrukcyjno-budowlanych
b) budowlanych wykończeniowych
c) elektrycznych i elektroenergetycznych,
d) w zakresie instalacji wodnych i kanalizacyjnych,
e) instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych
których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320);

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
W postępowaniu została złożona oferta przez Konsorcjum firm Lider Konsorcjum: F.B. Ekoinbud Sp. z o.o. Sp. K. i Partner Konsorcjum: Ekoinbud
Sp. z o.o. Zaoferowana przez Wykonawcę cena przewyższa środki finansowe przeznaczone przez Zamawiającego na realizację zamówienia.

W związku z powyższym Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, gdyż oferta z najniższą ceną złożona w postępowaniu przewyższa przeznaczone środki finansowe.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5930475,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5930475,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.