Ogłoszenie z dnia 2025-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00416613/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-10
- 2025/BZP 00428527/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla OT KOWR w Pruszczu Gdańskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Pruszczu Gdańskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Warszawy 28
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-000
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.pruszcz@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kowr
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla OT KOWR w Pruszczu Gdańskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e661c278-0d44-47f4-b410-fdebdbd8f1f1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00519809
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00087589/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Usługi pocztowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00416613
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PRU.WO.260.22.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług pocztowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 366, 820), zwanej dalej „Prawem pocztowym”, obejmujące swoim zakresem w szczególności:
a) przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek listowych i paczek pocztowych w obrocie krajowym (na terenie całego kraju, tj. na obszarach miejskich i wiejskich) i zagranicznym, w tym przesyłek rejestrowanych;
b) zwracanie Zamawiającemu przesyłek listowych i paczek pocztowych po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy - zgodnie z obowiązującymi przepisami, z podaniem przyczyny niedoręczenia;
c) doręczenie do siedziby Zamawiającego potwierdzeń odbioru przesyłek po ich skutecznym doręczeniu;
d) odbieranie z siedziby Zamawiającego raz dziennie, od poniedziałku do piątku – z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, przesyłek listowych i paczek pocztowych Zamawiającego w godzinach od 14:00 do 15:00 z biur Zamawiającego mieszczących się w: Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28; Bytowie, ul. Zakładowa 4; Malborku, ul. Wołyńska 19; Słupsku, Al. 3 Maja 44.
2. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę zgodnie z przepisami „Prawa pocztowego”.
3. Szacowana ilość i rodzaj przesyłek podane są w Załączniku 1A do SWZ, który jest jednocześnie Formularzem cenowym.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania bądź zwiększenia ilości nadanych przesyłek w ramach poszczególnych kategorii, a także możliwość nadawania w ramach Umowy przesyłek nieujętych w Załączniku 1A do SWZ - Formularz ofertowy, w zależności od potrzeb Zamawiającego
i w ramach kwoty brutto zawartej umowy. Przesyłki i usługi nie wymienione w Formularzu ofertowym rozliczane będą wg cennika Wykonawcy, obowiązującego w chwili zlecenia usługi.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawierają Załącznik 1A do SWZ oraz Załącznik Nr 7 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64110000-0 - Usługi pocztowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 878567,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 878567,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 878567,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 878567,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-01 do 2028-12-31INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby wyżywienia dzieci Miejskiego Żłobka Nr 1 "Króla Maciusia" w Pruszczu Gdańskim
- "Świadczenie usług ratowniczych i stałego nadzoru nad bezpieczeństwem osób przebywających w wodzie na pływalni Szkoły Podstawowej Nr 4 im. I. J. Paderewskiego w Pruszczu Gdańskim w roku 2026"
- Dostawa umundurowania służbowego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim.
- Świadczenie usług społecznych w postaci tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi wraz z wyżywieniem dla osób bezdomnych z terenu Miasta Pruszcz Gdański
- "Usługa dozoru i bezpośredniej ochrony fizycznej nieruchomości oraz całodobowego dozoru sygnałów przesyłowych obiektów i nieruchomości położonych na terenie woj. pomorskiego"
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy Buk.
- Usługi pocztowe związane z wysyłką korespondencji w okresie od dnia 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r. na potrzeby Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Mazowieckim
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Przeworsku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Miasta Brodnicy - Urzędu Miejskiego w Brodnicy
- Świadczenie na rzecz Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Bydgoszczy usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym wraz z usługą odbioru korespondencji
- Świadczenie usług pocztowych na 2026r.
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





