Ogłoszenie z dnia 2025-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00420946/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-12
- 2025/BZP 00447235/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pasa drogowego ul. Jemiołowej w miejscowości Stara Wieś,
w zakresie budowy dwukierunkowej ścieżki rowerowej na odcinku od ul. Miłej do ul. Grodziskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nadarzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269195
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mszczonowska 24
1.5.2.) Miejscowość: Nadarzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-830
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@nadarzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nadarzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-nadarzyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa pasa drogowego ul. Jemiołowej w miejscowości Stara Wieś,w zakresie budowy dwukierunkowej ścieżki rowerowej na odcinku od ul. Miłej do ul. Grodziskiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bde7411-c734-40f2-946e-84068383f5b7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00519778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00420946
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPiFZ.271.18.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania, pn: „Przebudowa pasa drogowego ul. Jemiołowej w miejscowości Stara Wieś, w zakresie budowy dwukierunkowej ścieżki rowerowej na odcinku od ul. Miłej do ul. Grodziskiej”, w tym:
1) w zakresie opracowania dokumentacji projektowej:
a) wykonanie niezbędnych: aktualnych map do celów, pomiarów geodezyjnych (inwentaryzacyjnych) sytuacyjno-wysokościowych oraz badań podłoża gruntowego,
b) projekt techniczny, projekt stałej organizacji ruchu wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami, dokumentami oraz uzyskaniem stosownego pozwolenia na budowę/ zgłoszenia robót,
c) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu,
d) wykonanie części kosztorysowej, w tym: kosztorysu inwestorskiego (w 1 egzemplarzu) i przedmiaru robót (w 1 egzemplarzu), także w wersji elektronicznej (*'ath) - sporządzonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2021 r. poz. 2458). Przed opracowaniem kosztorysów Wykonawca uzgodni z Zamawiającym dane wyjściowe do kosztorysowania,
e) wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót - sporządzonych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454),
f) złożenie Zamawiającemu pisemnego oświadczenia, potwierdzającego;
- kompletność dokumentacji z załączonym wykazem opracowań,
- sporządzenie projektu zgodnie z umową, obowiązującymi: zasadami wiedzy technicznej, normami i przepisami technicznymi,
g) dokumentacje projektową należy wykonać w formie papierowej w ilościach wskazanych w PFU, a także w formie elektronicznej (na nośniku CD lub DVD),
h) wszystkie koszty związane z uzyskaniem w/w dokumentacji (tj. map geodezyjnych, uzgodnień, itp.) pokrywa Wykonawca,
i) wykonanie nadzoru autorskiego zgodnie z art. 20 Prawa Budowlanego w ramach niniejszej umowy.
2) w zakresie wykonania robót drogowych:
a) wykonanie przebudowy pasa drogowego – budowy dwukierunkowej ścieżki rowerowej na odcinku ok. 465 mb oraz innych robót towarzyszących, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową,
b) opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas budowy i oznakowanie terenu robót,
c) wprowadzenie stałej organizacji ruchu,
d) wykonanie obsługi geodezyjnej w trakcie budowy i inwentaryzacji powykonawczej – 2 kpl.,
e) zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi i ponoszenie opłat z tym związanych,
f) zagospodarowanie i zasilenie placu budowy, oraz ponoszenie opłat z tego tytułu,
g) ubezpieczenie placu budowy,
h) przygotowanie i złożenie w imieniu Zamawiającego wniosku o pozwolenie na użytkowanie przedmiotowej inwestycji lub zawiadomienia o zakończeniu budowy.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący załącznik nr 7 do Specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 774900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1585470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 774900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe Budowa i Naprawa Dróg EFEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220020266
7.3.3) Ulica: Szomańskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie dokumentacji projektowej, nazwa podwykonawcy nie znana na etapie składania ofert
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 774900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy ul. Niepodległości i ul. Szpitalnej w Pionkach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachu budynku w miejscowości Konary, gmina Mogilany
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





