eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › "Dostawa ośmiu komputerów przenośnych"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa ośmiu komputerów przenośnych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003677051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Studzienna 2

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-544

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kancelariajiz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.kielce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-322ce4fb-7497-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa ośmiu komputerów przenośnych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-322ce4fb-7497-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00519777

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00362182/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Dostawa ośmiu komputerów przenośnych”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476358/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPR/16/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 28373,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 8 szt. komputer przenośny typu notebook z ekranem 15,6" o rozdzielczości: FHD (1920x1080) SVA w technologii LED o parametrach opisanych w załączniku nr 6 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48311000-1 - Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający informuje, iż w związku z brakiem udzielenia odpowiedzi na pytania zadane przez Oferenta w prawidłowym terminie po ogłoszeniu postępowania postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą. Pytania miała istotny charakter i były ściśle związane z przedmiotem zamówienia
a udzielenie odpowiedzi mogło mieć wpływ na wycenę przedmiotu zamówienia, a co a tym idzie ceny złożonych ofert.

Zamawiający na etapie badania i oceny ofert, nie może już ani zmienić opisu przedmiotu zamówienia i SWZ, ani wskazać wyjaśnień w zakresie złożonych pytań.

Ponadto zaistniała sytuacja ma wpływ na wybór oferty najkorzystniejszej oraz na ewentualnie nieprawidłową cenę ofertową przez Wykonawcę.

Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający informuje, iż w toku badania i ceny ofert nastąpiło łączne wystąpienie następujących przesłanek:
• postępowanie jest obarczone wadą:
Brak udzielenia odpowiedzi na istotne pytania związane z opisem przedmiotu zamówienia, mające wpływ na jego wycenę oraz rodzaj oferowanych urządzeń.
• wady tej nie można usunąć;
• stwierdzona wada postępowania jest na tyle istotna, że uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.

W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 457 ust. 1 ustawy Pzp unieważnia postępowanie, gdyż jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.