Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00476358/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
- 2022/BZP 00476488/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa ośmiu komputerów przenośnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003677051
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Studzienna 2
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-544
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kancelariajiz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.kielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-322ce4fb-7497-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa ośmiu komputerów przenośnych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-322ce4fb-7497-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00519777
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00362182/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Dostawa ośmiu komputerów przenośnych”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476358/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPR/16/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 28373,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 8 szt. komputer przenośny typu notebook z ekranem 15,6" o rozdzielczości: FHD (1920x1080) SVA w technologii LED o parametrach opisanych w załączniku nr 6 do SWZ- Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48311000-1 - Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż w związku z brakiem udzielenia odpowiedzi na pytania zadane przez Oferenta w prawidłowym terminie po ogłoszeniu postępowania postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą. Pytania miała istotny charakter i były ściśle związane z przedmiotem zamówieniaa udzielenie odpowiedzi mogło mieć wpływ na wycenę przedmiotu zamówienia, a co a tym idzie ceny złożonych ofert.
Zamawiający na etapie badania i oceny ofert, nie może już ani zmienić opisu przedmiotu zamówienia i SWZ, ani wskazać wyjaśnień w zakresie złożonych pytań.
Ponadto zaistniała sytuacja ma wpływ na wybór oferty najkorzystniejszej oraz na ewentualnie nieprawidłową cenę ofertową przez Wykonawcę.
Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający informuje, iż w toku badania i ceny ofert nastąpiło łączne wystąpienie następujących przesłanek:
• postępowanie jest obarczone wadą:
Brak udzielenia odpowiedzi na istotne pytania związane z opisem przedmiotu zamówienia, mające wpływ na jego wycenę oraz rodzaj oferowanych urządzeń.
• wady tej nie można usunąć;
• stwierdzona wada postępowania jest na tyle istotna, że uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 6 w związku z art. 457 ust. 1 ustawy Pzp unieważnia postępowanie, gdyż jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie regulacji okien wraz z naprawą parapetów w Oddziale ZUS Kielce przy ul. Kolberga 2a oraz w Inspektoracie ZUS Starachowice, przy ul. Radomskiej 31a
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego na potrzeby realizacji projektu nr 1 pn.: "Odtworzenie sieci alei wierzbowo-lipowych oraz ochrona czynna owadów poprzez przywrócenie integralności siedlisk (...)
- Modernizacja dachu i elewacji budynku WOMP w Kielcach - postępowanie powtórzone
- Dostawa materiałów na potrzeby projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości i porządku na terenie wewnętrznym i zewnętrznym nieruchomości zabudowanej
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Gminy Masłów w sezonie zimowym 2025/2026.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP.271.17.2025 "Nowa jakość i większa dostępność edukacji przedszkolnej w Gminie Pruszcz"
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Usług Wspólnych w Zabrzu"
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Goworowo"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Pokój w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego i multimedialnego do Przedszkoli Miejskich w Grajewie.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Gminy w Mucharzu
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.