eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojcieszków › Modernizacja świetlicy wiejskiej w Wojcieszkowie



Ogłoszenie z dnia 2023-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja świetlicy wiejskiej w Wojcieszkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOJCIESZKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 46

1.5.2.) Miejscowość: Wojcieszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-411

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 257554101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_gminy@wojcieszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojcieszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-95534ce1-7705-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja świetlicy wiejskiej w Wojcieszkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95534ce1-7705-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519618

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055333/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Wojcieszków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Modernizacja świetlicy wiejskiej w Wojcieszkowie” współfinansowane są ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrożenie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00469473

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ING.271.10.2023.GB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 273826,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach realizacji zamówienia wykonania m.inn. następujących prac:
1) W zakresie instalacji sanitarnych:
 demontaż starych instalacji i montaż nowych instalacji;
 montaż urządzenia do podgrzewania wody;
 dostawa i montaż uchwytów łazienkowych dla niepełnosprawnych.
2) W zakresie robót budowlanych rozbiórkowych i przygotowawczych:
 przygotowanie istniejących otworów drzwiowych pod wymianę stolarki drzwiowej;
 naprawa posadzek, okładziny ściennej, przygotowanie podłoża pod wykonanie okładzin podłogowych i ściennych;
 remont przewodów kominowych.
3) Roboty budowlane – adaptacyjne:
 roboty naprawcze ścian, tynkowanie, gipsowanie, malowanie.
 remont posadzek;
 wymiana istniejącej stolarki drzwiowej
 prace przygotowawcze sufitu.
4) Ścianki i sufity:
 wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-włóknowych;
 wykonanie sufitu podwieszanego.
5) Stolarka drzwiowa:
 montaż skrzydeł drzwiowych wraz z ościeżnicami oraz wymiana istniejącej stolarki drzwiowej.
Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji inwestycji poza niniejszym SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy określają ponadto następujące dokumenty:
 przedmiary robót;
 szkic sytuacyjny - rzut parteru do remontu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) – zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu zostały spełnione obligatoryjne przesłanki unieważnienia postępowania, wskazane w art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
W przedmiotowym postępowaniu oferta nr 1 z najniższą ceną zamówienia obejmowała zakres cenowy jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia, lecz nie podlega ocenie ze względu na brak ważności złożonej oferty – oferta podlega odrzuceniu. Z pośród ważnych ofert pozostałych, oferta przedstawiająca najniższą cenę zawiera cenę przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wobec powyższego zamawiający uprawniony jest do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie faktyczne:
W w/w postępowaniu, w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 14 listopada
2023 r. do godz. 10:00 zostało złożonych 7 ofert:
1) Oferta nr 1: Cena brutto – 305.668,19 PLN – oferta nie podlega ocenie
2) Oferta nr 2: Cena brutto – 356.300,00 PLN
3) Oferta nr 3: Cena brutto – 530.062,60 PLN
4) Oferta nr 4: Cena brutto – 380.593,79 PLN
5) Oferta nr 5: Cena brutto – 390.501,77 PLN
6) Oferta nr 6: Cena brutto – 358.000,00 PLN
7) Oferta nr 7: Cena brutto – 355.385,83 PLN

Zamawiający przed otwarciem ofert podał informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia, tj. kwotę 336.804,20 zł.
Złożone oferty podlegające ocenie w niniejszym postępowaniu przewyższają zabezpieczaną w budżecie kwotę.
Zamawiający na obecną chwilę nie ma możliwości zwiększenia kwoty na realizację przedmiotowego zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej (oferty z najniższą ceną).
W związku z powyższym wypełnione zostały obligatoryjne przesłanki do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
Zgodnie z art. 262 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), w przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający niezwłocznie zawiadomi wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia w tym postępowaniu, o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355385,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 530062,60 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.