eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszówDostawa samochodów do testowania stanowiących wyposażenie BCU w Pszowie



Ogłoszenie z dnia 2025-11-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodów do testowania stanowiących wyposażenie BCU w Pszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH W PSZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272217964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. R. Traugutta 32

1.5.2.) Miejscowość: Pszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-370

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zspszow.slask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zspszow.slask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-de8a2834-c8e4-4b68-a7c6-3196a592b668

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodów do testowania stanowiących wyposażenie BCU w Pszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de8a2834-c8e4-4b68-a7c6-3196a592b668

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00519455

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021680/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa samochodów do testowania dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Pszowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and ResilienceFacility - RRF) w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO): Komponent: A „Odporność i konkurencyjność gospodarki”, Inwestycja: A.3.1.1. Wsparcie rozwoju nowoczesnego kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00455048

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP.26.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 327979,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części 1 jest dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego samochodu osobowego z napędem spalinowym (1 szt.), przeznaczonego do testowania, stanowiącego wyposażenie BCU w Pszowie, o parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1a do Działu II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.5.) Wartość części: 71325,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części 2 jest dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego samochodu osobowego z napędem hybrydowym (1 szt.), przeznaczonego do testowania, stanowiącego wyposażenie BCU w Pszowie, o parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1b do Działu II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.5.) Wartość części: 112000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części 3 jest dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego samochodu osobowego z napędem elektrycznym (1 szt.), przeznaczonego do testowania, stanowiącego wyposażenie BCU w Pszowie, o parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1c do Działu II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

4.5.5.) Wartość części: 144654,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie części 1 obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W toku dokonywania badania ofert zamawiający stwierdził, że zawarty w SWZ opis przedmiotu zamówienia w zakresie części 1 jest sprzeczny w swej treści, gdyż na rynku samochodów
nie ma pojazdu, który spełniałyby wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w SWZ, dla samochodu spalinowego, tj. nie ma samochodu który posiadałby wtrysk bezpośredni i jednocześnie spełniał pozostałe parametry techniczne – wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia dla silnika tj. pojemność silnika min. 1.1, rodzaj silnika – wtrysk bezpośredni, skrzynia biegów min. 5 manualna, typ paliwa: benzynowy, norma emisji spalin min. euro 6E, moc co najmniej 60KM, zawieszenie przód – kolumny McPhersona, zawieszenie tył – belka skrętna. Na rynku nie istnieje konfiguracja samochodu spełniającego powyższe wymagania.
Mając powyższe na uwadze, zgodnie z art. 255 pkt 6) ustawy Pzp zamawiający
unieważnił postępowanie, gdyż jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w zakresie części 2 zamówienia została złożona jedna oferta. Oferta została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym, w niewłaściwy sposób (przesłana w wiadomości e-mail) oraz po wyznaczonym terminie składania ofert i podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ była niezgodna z przepisami ustawy (brak podpisu elektronicznego), na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp, ponieważ nie została przekazana w sposób zgodny z wymaganiami organizacyjnymi przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ została złożona po terminie składania ofert. W niniejszym postępowaniu zamawiający odrzucił jedyną ofertę złożoną w części 2 zamówienia, w związku z powyższym unieważnia część 2 zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATTAuto Monika Król

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 022019956

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 46 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.