eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pelplin › "Przebudowa układu drogowego na terenie Osiedla Wielorodzinnego w Sołectwie Rajkowy, gmina Pelplin"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa układu drogowego na terenie Osiedla Wielorodzinnego w Sołectwie Rajkowy, gmina Pelplin”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pelplin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 4

1.5.2.) Miejscowość: Pelplin

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-130

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pelplin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelplin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa układu drogowego na terenie Osiedla Wielorodzinnego w Sołectwie Rajkowy, gmina Pelplin”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c28e62a9-459c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519385

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014576/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Przebudowa układu drogowego na terenie osiedlea wielorodzinnego w Rajkowach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370353

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.1.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania w trybie zamówienia „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn.: Przebudowa układu drogowego na terenie Osiedla Wielorodzinnego w Sołectwie Rajkowy, gmina Pelplin.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załączonym do zamówienia programie funcjonalno – użytkowym i obejmuje m. in.:
a) Etap I – prace związane z przebudową układu drogowego
­ Przebudowa istniejącego układu drogowego poprzez wykonanie nowych ciągów
komunikacyjnych w miejscu istniejących i połączenie ich z planowaną do przebudowy
drogą wojewódzką nr 230 relacji Pelplin - Rajkowy wraz zaprojektowanymi z niej zjazdami.
­ Rozbiórka istniejących nawierzchni jezdnych i pieszych. Materiał nieuszkodzony, nadający się do ponownego wykorzystania do wywiezienia na wskazane przez zleceniodawcę miejsce. Elementy uszkodzone i gruz – utylizacjia po stronie wykonawcy.
­ Wykonanie nowych chodników i elementów zieleni wewnątrz poszerzonego pasa drogowego.
­ Planowana jest budowa sieci kanalizacji deszczowej na potrzeby nowo budowanej i przebudowywanej infrastruktury drogowej.
­ Wykonanie nowego układu oświetlenia w postaci lamp typu LED na nowoprojektowanych słupach wraz z doziemną kablową instalacją zasilającą.
­ Zakłada się wprowadzenie organizacji ruchu – zjazdy z drogi wojewódzkiej – dwukierunkowe, przejazd wokół osiedla jednokierunkowy. Konieczność wprowadzenia jednokierunkowego przejazdu wynika z potrzeby sytuowania miejsc postojowych wzdłuż ulicy.
­ Ze względu na brak w rejonie zainwestowania naturalnego odbiornika wód deszczowych oraz brak systemu kanalizacji deszczowej, odprowadzenie wód deszczowych z projektowanych w I etapie nawierzchni drogowych zaplanowano do ziemi przez zorganizowany system kanalizacji wyposażony we wpusty drogowe i instalacje rurowe którymi wody opadowe będą odprowadzane do urządzeń retencyjnych, a następnie do ziemi przez urządzenia chłonne.

Wytycznymi do oszacowania zakresu prac, który należy wykonać są:
­ zapisy PFU
­ rysunek pn.: ZAŁOŻENIA DO PROJEKTU ZAGOSPODAROWANIA TERENU ETAP 1 – nr rysunku: Z.1;
­ przedmiary robót dla etapu 1 (branże: drogowa, elektryczna, KD).

Zapisy PFU odbiegają od przedmiotu zamówienia zgodnie z poniższym zestawieniem:
­ Wykonanie nowych miejsc parkingowych zlokalizowanych w zwartych zespołach parkingowych oraz wzdłuż ulic w ramach poszerzenia pasa drogowego - wykonać w zakresie Etapu 2;
­ nie uwzględniać wykonania placów pod wiaty śmietnikowe;
­ nie uwzględniać wykonania sieci monitoringu wizyjnego terenu osiedla;

b) Etap II – pozostałe elementy i infrastruktura towarzysząca.
­ Likwidacja istniejących i wykonanie nowych chodników wewnątrzosiedlowych do budynków.
­ Wykonanie nowych miejsc parkingowych zlokalizowanych w zwartych zespołach parkingowych oraz wzdłuż ulic w ramach poszerzenia pasa drogowego
­ Wykonanie nowego układu oświetlenia osiedla wraz z uwzględnieniem ewentualnych kolizji z nowoprojektowanymi elementami inwestycji.
­ Wykonanie nasadzeń trawników oraz innych elementów zieleni niskiej ozdobnej.
­ Zgodnie z planszą zagospodarowania terenu oraz inwentaryzacją zieleni przewiduje się częściową wycinkę i zabiegi pielęgnacyjne istniejącego drzewostanu.
­ Projektuje się również nowe nasadzenia drzew.
­ Ze względu na brak w rejonie zainwestowania naturalnego odbiornika wód deszczowych oraz brak systemu kanalizacji deszczowej, odprowadzenie wód deszczowych z projektowanych w II etapie nawierzchni placu rekreacyjnego zaplanowano do ziemi. Założenie projektowe przewiduje wykonanie wokół placu, na terenie zielonym, muld (zagłębień terenowych) o głębokości do 0,5 m, do których wody spływać będą powierzchniowo przez odpowiednie ukształtowanie terenu, a następnie wsiąkać do gruntu z opóźnieniem wynikającym z lokalnych warunków gruntowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

51300000-5 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie, prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.