eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Wykonywanie usług ochrony mienia gminnego zarządzanego i administrowanego przez Zarząd Budynków Miejskich ITowarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usług ochrony mienia gminnego zarządzanego i administrowanego przez Zarząd Budynków Miejskich ITowarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276567632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dolnych Wałów 11

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bartlomiej.jurkiewicz@zbmgliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbmgliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie usług ochrony mienia gminnego zarządzanego i administrowanego przez Zarząd Budynków Miejskich ITowarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e0d6398-7b99-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00519355

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00494952

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 207/PZ/2022/ZBM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 522000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zgodnie z SWZ:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług ochrony obiektów i mienia zarządzanych i administrowanych przez Zamawiającego.
3. Zakres usług obejmuje godzinową (od 1 do 24 godzin na dobę), bądź całodobową długookresową ochronę wskazanych przez Zamawiającego (z wyprzedzeniem) obiektów: mieszkalnych, użytkowych, pustostanów, placów, etc. Zamawiający nie zapewnia dostępu do mediów. Usługa będzie rozliczana w systemie godzinowym, do całkowitego wykorzystania ilości godzin w okresie 12 miesięcy począwszy od dnia 01.01.2023r. Na dzień podpisania umowy Zamawiający nie posiada wiedzy jakiego typu będą to obiekty.
4. Z uwagi na charakter umowy (tzw. „gotowość Wykonawcy”) Zamawiający nie jest w stanie określić, z jakim wyprzedzeniem będzie zlecona jednostkowa usługa. Oprócz terminów kilkudniowych może się zdarzyć, iż konieczność ochrony licząc od pisemnego lub telefonicznego zgłoszenia wyrażona będzie w godzinach (np. zlecenie o godz. 21.00 z koniecznością ochrony od godziny 00.00 następnego dnia).
5. Do zadań Wykonawcy w ramach usług bezpośredniej ochrony fizycznej należy (w zależności od charakteru obiektu):
a) strzeżenie mienia znajdującego się w chronionym obiekcie celem zabezpieczenia go przed próbami dewastacji, uszkodzenia, rabunku bądź kradzieży – włamania z zewnątrz jak i wewnątrz ochranianego budynku,
b) ochrony, w sytuacjach szczególnego zagrożenia życia i zdrowia osób przebywających na terenie chronionego budynku,
c) powiadamiania odpowiednich służb o powstających zagrożeniach w chronionym budynku,
d) podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionego obiektu, a w przypadku stwierdzenia działań o charakterze przestępczym niezwłoczne zawiadomienie policji,
e) dokonywanie obchodów budynku oraz otoczenia, zwracając szczególną uwagę na niezakręcone krany i zawory (zabezpieczenie pomieszczeń przed zalaniem), oraz na niezamknięte okna,
f) sprawowanie kontroli nad wynoszonymi z chronionego obiektu sprzętem elektronicznym, informatycznym i innymi wartościowymi materiałami,
g) zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnątrz obiektu w zależności od pory roku,
h) gaszenie świateł wewnątrz budynku w trakcie przeprowadzanego obchodu po godzinach pracy sądu w przypadku gdy nie ma już pracowników,
i) sprawdzanie czy nie zostały naruszone w jakiś sposób drzwi, okna, kraty, bramy wjazdowe, kłódki,
j) pełna znajomość topografii chronionego obiektu - rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych itp.,
k) prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe, awaryjne związane z istniejącymi w chronionym obiekcie instalacjami,
l) powiadamianie wskazanego pracownika oraz właściwych służb w przypadku stwierdzenia w chronionym obiekcie awarii, włamania lub pożaru oraz podjęcie podstawowych działań zabezpieczających,
m) prowadzenie książki pełnienia służby, w której odnotowuje się przebieg służby, godziny rozpoczęcia i zakończenia służby przez każdego pracownika,
n) niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony oraz wzywanie do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu względnie zakłócania porządku,
o) otwieranie oraz zamykanie i zabezpieczanie budynku w określonych godzinach,
p) przyjmowanie i wydawanie kluczy do pomieszczeń osobom uprawnionym, oraz prowadzenie kontrolki wydawanych kluczy,
q) wydawanie kluczy osobom wykonującym usługi utrzymania czystości na terenie obiektu oraz odbieranie od nich kluczy.
6. Wykonawca będzie świadczyć usługi wyłącznie w oparciu o osoby:
a) nie karane, posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe,
b) w obowiązujących w tym zakresie przepisach, jednolicie umundurowane, z imiennymi identyfikatorami,
c) posiadające wpis kwalifikowanego pracownika ochrony.
7. Dyżur każdego pracownika ochrony nie może być dłuższy niż to stanowią obowiązujące przepisy Kodeksu Pracy.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu do wiadomości imiennych list osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia oraz informowania o każdorazowych zmianach osób na tej liście. Zamawiający wymaga, aby lista osób została przedłożona do akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy.
9. Wykonawca na własny koszt wyposaży pracowników ochrony w jednolite mundury z emblematami oferenta, imiennym identyfikatorem, potrzebny sprzęt specjalnego przeznaczenia oraz środki łączności (o ile wymaga tego specyfika obiektu).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach zawiadamia, iż postępowanie zostało unieważnione na podstawie Art.255 ust.3 PZP z uwagi na fakt, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie podjął decyzji o zwiększeniu kwoty przeznaczonej do wysokości ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 861000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.