Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00428132/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa opieka serwisowa pojazdów specjalnych oraz zabudów do letniego i zimowego utrzymania dróg.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 761 20 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl, rzp@zdiz.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9502501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa opieka serwisowa pojazdów specjalnych oraz zabudów do letniego i zimowego utrzymania dróg.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5d7d6ef-d956-48d8-8350-a56013a95a03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00519184
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032712/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Kompleksowa opieka serwisowa pojazdów specjalnych oraz zabudów do letniego i zimowego utrzymania dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00428132
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.39.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej opieki serwisowej oraz naprawa podwozi marki SCANIA pojazdów specjalnych do letniego i zimowego utrzymania dróg.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają:
1) załącznik A – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – dla części 1
2) załącznik 4.1 – wzór umowy – dla części 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50114000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek
50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 351255,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej opieki serwisowej oraz naprawa zabudów firmy DOBROWOLSKI do letniego (polewaczki) i zimowego (pługi i posypywarki) utrzymania dróg.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają:
1) załącznik B – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – dla części 2
2) załącznik B1 – Instrukcja obsługi posypywarki Super Orion – dla części 2
3) załącznik B2 – Instrukcja obsługi pług odśnieżny typ PPE32 – dla części 2
4) Załącznik B3 – Instrukcja obsługi polewarka P.O.C.-484.00.00 – dla części 2
5) załącznik 4.2 – wzór umowy – dla części 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50114000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek
50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 204367,04 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej opieki serwisowej oraz naprawa zabudów zamiatarek firmy BROCK Kehrtechnik GmbH do letniego utrzymania dróg.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy określają:
1) załącznik C – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) – dla części 3
2) załącznik C1 – Instrukcja obsługi zamiatarki BROCK – dla części 3
3) załącznik 4.3 – wzór umowy – dla części 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów
50114000-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek
50100000-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi
50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 83024,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 265680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORD AUTO-SERVICE Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581680112
7.3.3) Ulica: Hutnicza 20
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-061
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NORD AUTO-SERVICE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
NORD AUTO-SERVICE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 634680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116235,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163590,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116235,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORD AUTO-SERVICE Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581680112
7.3.3) Ulica: Hutnicza 20
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-061
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NORD AUTO-SERVICE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
NORD AUTO-SERVICE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 417585,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-29Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66420,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORD AUTO-SERVICE Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581680112
7.3.3) Ulica: Hutnicza 20
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-061
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NORD AUTO-SERVICE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
NORD AUTO-SERVICE SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158670,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-29INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa sprzątania budynku oraz terenu zewnętrznego Muzeum Miasta Gdyni
- Dostawa specjalistycznego sprzętu do rehabilitacji leczniczej pacjentów onkologicznych dla Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w Gdyni.
- Dowóz uczniów niedosłyszących zamieszkałych na terenie Gminy Miasta Gdyni do Szkoły Podstawowej dla Niedosłyszących w Gdyni, ul. Gen.J Hallera 9 w roku kalend. 2026 ( od 05.01.2026 do 31.12.2026)
- REALIZACJA USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO DLA PACJENTÓW UCMMiT
- Asysta techniczna i konserwacja systemu SIDAS
- Zabudowa Strefy Studenta B400 na potrzebny WZNJ- 5
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu uszczelnienia poprzez wymianę osprzętu czterech poduszek dużego dachu membranowego ETFE z przeglądem pozostałych poduszek oraz naprawą drobnych uszkodzeń i ubytków
- Bieżące utrzymanie mienia komunalnego - utrzymanie, obsługa i konserwacja fontann miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Bytom
- "Wynajem pojazdów przystosowanych do odbierania i transportu odpadów komunalnych (śmieciarek)"
- Serwisowanie karetek , samochodów służbowych i samochodów transportu sanitarnego należących do Szpitala Powiatowego w Radomsku"
- Usługa konserwacji, w tym wykonywanie przeglądów technicznych, serwisu i napraw systemów zabezpieczeń technicznych na terenie Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Lotnictwa
- Obsługa techniczna wind oraz platform dla osób niepełnosprawnych zlokalizowanych w Oddziale Terenowym Kujawsko - Pomorskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





