eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pelplin › "Modernizacja dróg gminnych Gminy Pelplin w 2023 roku" z podziałem na części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja dróg gminnych Gminy Pelplin w 2023 roku”
z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pelplin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 4

1.5.2.) Miejscowość: Pelplin

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-130

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: erecka@pelplin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelplin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja dróg gminnych Gminy Pelplin w 2023 roku”
z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f04691b-4d71-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519182

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001127/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Modernizacja dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00386556

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.1.16.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Zadanie nr 1 – Droga w Bielawkach
Zakres obejmuje wykonanie odcinka drogi w obszarze dz. nr 33/6 (obręb Rombark) w miejscowości Bielawki.
Zadanie polega ułożeniu płyt ażurowych typu YOMB na podsypce piaskowej gr. 3 cm i podbudowie z gruzu betonowego grubości 10 cm po zagęszczeniu. Szerokość drogi zależeć będzie od warunków terenowych i ustalona zostanie w trakcie w trakcie realizacji.
Do wykonania robót stosować specyfikacje techniczną - SST - płyty YOMB.
W ofercie należy podać cenę wykonania 1 m2 drogi z płyt typu YOMB na podsypce piaskowej grubości 3 cm i podbudowie z gruzu betonowego grubości 10 cm po zagęszczeniu.
Na sfinansowanie zadania Gmina zamierza przeznaczyć kwotę nie mniejszą niż: 31.429,63 zł brutto.
Z ceny jednostkowej wykonania 1 m2 drogi o określonych w przedmiarze parametrach wyliczona zostanie długość odcinków drogi jakie zostaną wykonane.
Do wyliczenia ceny ofertowej zastosować załączony przedmiar robót do wskazanej części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 31320,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Zadanie nr 2 - Droga w Gręblinie za „Arkadą”.
Zakres obejmuje wykonanie drogi w obrębie dz. nr 208/2 (obręb Gręblin) z płyt betonowych ażurowych typu YOMB na podsypce piaskowej grubości 3,0 cm; droga o szerokości 5,0 m. Drogę należy wykonać na podbudowie z gruzu betonowego o grubości 15 cm po zagęszczeniu.
Dodatkowo należy wykonać obustronne pobocza o szerokości 0,5 m, z materiału pozyskanego z korytowania drogi o grubości 15 cm po zagęszczeniu zgodnie z elementami wyszczególnionymi w przedmiarze robót.
Do wykonania robót stosować specyfikacje techniczną - SST - płyty YOMB.
W ofercie należy podać cenę wykonania 1 metra bieżącego nawierzchni drogi o szerokości 5,0 m z płyt betonowych ażurowych typu YOMB o wymiarach 0,75x1,0 m i grubości 12 cm na podsypce piaskowej grubości 3,0 cm, na podbudowie z gruzu betonowego o grubości 15 cm po zagęszczeniu wraz z obustronnym poboczem o szerokości 0,5 m, z materiału pozyskanego z korytowania drogi o grubości 15 cm po zagęszczeniu zgodnie z elementami wyszczególnionymi w przedmiarze robót.
Na sfinansowanie zadania Gmina zamierza przeznaczyć kwotę nie mniejszą niż 23.572,23 zł brutto.
Z ceny jednostkowej wykonania 1 metra bieżącego drogi zgodnie z parametrami określonymi w przedmiarze robót wyliczona zostanie długość drogi jaka zostanie wykonana.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 23400,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Zadanie nr 3 – Droga w Lignowach Szlacheckich
Zadanie polega na ułożeniu drogi o szerokości 3,0 m z płyt drogowych betonowych o wymiarach 1,5x3,0 m i grubości 15 cm, na podsypce piaskowej grubości 5 cm po zagęszczeniu oraz na podbudowie z materiału pozyskanego z korytowania drogi o grubości 10 cm wraz z obustronnym poboczem o szerokości 0,5 m, z materiału pozyskanego z korytowania drogi o grubości 10 cm po zagęszczeniu zgodnie z elementami wyszczególnionymi w przedmiarze robót.
Do wykonania robót stosować specyfikacje techniczną - SST - płyty drogowe.
W ofercie należy podać cenę wykonania 1 metra bieżącego nawierzchni drogi o szerokości 3,0 m z płyt drogowych betonowych o wymiarach 1,5x3,0 m i grubości 15 cm, na podsypce piaskowej grubości 5 cm po zagęszczeniu oraz na podbudowie z materiału pozyskanego z korytowania drogi o grubości 10 cm wraz z obustronnym poboczem o szerokości 0,5 m, z materiału pozyskanego z korytowania drogi o grubości 10 cm po zagęszczeniu zgodnie z elementami wyszczególnionymi w przedmiarze robót.
Na sfinansowanie zadania Gmina zamierza przeznaczyć kwotę nie mniejszą niż: 37.000,00 zł brutto.
Z ceny jednostkowej wykonania 1 metra bieżącego drogi zgodnie z parametrami określonymi w przedmiarze robót wyliczona zostanie długość drogi jaka zostanie wykonana.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 36070,56 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - Zadanie nr 4 – Droga w Janiszewie
Zakres obejmuje wykonanie drogi w miejscowości Janiszewo
Zadanie polega na ułożeniu nawierzchni drogi o szerokości 3,0 m z płyt drogowych betonowych o wymiarach 1,5x3,0 m i grubości 15 cm, na podsypce piaskowej grubości 10 cm po zagęszczeniu.
Dodatkowo wykonane ma zostać obustronne pobocza z materiału pozyskanego z korytowania drogi o szer. 0,5 m i grubości 10 cm po zagęszczeniu.
Do wykonania robót stosować specyfikacje techniczną - SST - płyty drogowe.
W ofercie należy podać cenę wykonania 1 metra bieżącego drogi o szerokości 3,0 m o nawierzchni z płyt drogowych betonowych 1,5x3,0 m i grubości 15 cm na podsypce piaskowej grubości 10 cm oraz obustronnego pobocza szer. 0,5 m z materiału pozyskanego z korytowania drogi o gr. 10 cm zgodnie z elementami wyszczególnionymi w przedmiarze robót.
Na sfinansowanie zadania Gmina zamierza przeznaczyć kwotę nie mniejszą niż: 30.091,96 zł brutto.
Z ceny jednostkowej wykonania 1 metra bieżącego drogi zgodnie z parametrami określonymi w przedmiarze robót wyliczona zostanie długość drogi jaka zostanie wykonana.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 29490,30 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - Zadanie nr 5 – Droga w Małych Walichnowach
Zadanie obejmuje wykonanie drogi w obszarze dz. nr 107 (obręb Małe Walichnowy).
W ramach zadania należy przewieźć płyty drogowe betonowe będące w posiadaniu Zamawiającego z miejsca zdeponowania na miejsce wbudowania (odległość około 200 m).
Następnie w obszarze dz. nr 107 obręb Małe Walichnowy należy wykonać drogę o szerokości 3,0 m z płyt drogowych betonowych (przewiezionych z miejsca składowania) na podsypce piaskowej grubości 5 cm po zagęszczeniu oraz na podbudowie z materiału pozyskanego z korytowania drogi o grubości 10 cm po zagęszczeniu.
Dodatkowo należy wykonać obustronne pobocza o szerokości 0,5 m, z materiału pozyskanego z korytowania drogi o grubości 10 cm po zagęszczeniu.
W ofercie należy podać cenę wykonania 1 metra bieżącego drogi o szerokości 3,0 m o nawierzchni z płyt drogowych betonowych (płyty w posiadaniu zamawiającego w cenę jednostkową należy skalkulować koszt ich dowiezienia z miejsca składowania na miejsce wbudowania) na podsypce piaskowej grubości 5 cm po zagęszczeniu oraz na podbudowie z materiału pozyskanego z korytowania drogi o grubości 10 cm oraz pobocza z materiału uzyskanego z korytowania drogi o gr. 10 cm zgodnie z elementami wyszczególnionymi w przedmiarze robót.
Na sfinansowanie zadania Gmina zamierza przeznaczyć kwotę nie mniejszą niż 17.286,30 zł brutto.
Z ceny jednostkowej wykonania 1 metra bieżącego drogi zgodnie z parametrami określonymi w przedmiarze robót wyliczona zostanie długość drogi jaka zostanie wykonana.
Do wykonania robót stosować specyfikacje techniczną - SST - płyty drogowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 16912,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 - Zadanie nr 6 – Droga w Międzyłęż
Zadanie obejmuje wykonanie drogi w obszarze dz. nr 336 (obręb Międzyłęż).
W obszarze dz. nr 336 obręb Międzyłęż należy wykonać drogę o szerokości 3,0 m z płyt drogowych betonowych (płyty w posiadaniu zamawiającego) na podsypce piaskowej o grubości 5 cm po zagęszczeniu oraz na podbudowie z materiału pozyskanego z korytowania drogi o grubości 10 cm po zagęszczeniu.
Dodatkowo należy wykonać obustronne pobocza o szerokości 0,5 m, z materiału pozyskanego z korytowania drogi o grubości 10 cm po zagęszczeniu.
Płyty drogowe betonowe do wbudowania będące w posiadaniu Zamawiającego należy w ramach zadania przewieźć z miejsca zdeponowania na miejsce wbudowania (24 szt. w odległość około 1,3 km i 26 szt. w odległość około 15 km).
W ofercie należy podać cenę wykonania 1 metra bieżącego drogi o szerokości 3,0 m o nawierzchni z płyt drogowych betonowych (płyty w posiadaniu zamawiającego w cenę jednostkową należy skalkulować koszt ich dowiezienia z miejsca składowania na miejsce wbudowania) na podsypce piaskowej o grubości 5 cm po zagęszczeniu oraz na podbudowie z materiału pozyskanego z korytowania drogi o grubości 10 cm po zagęszczeniu oraz pobocza z materiału uzyskanego z korytowania drogi o gr. 15 cm zgodnie z elementami wyszczególnionymi w przedmiarze robót.
Na sfinansowanie zadania Gmina zamierza przeznaczyć kwotę nie mniejszą niż 22.000,74 zł brutto.
Z ceny jednostkowej wykonania 1 metra bieżącego drogi zgodnie z parametrami określonymi w przedmiarze robót wyliczona zostanie długość drogi jaka zostanie wykonana.
Do wykonania robót stosować specyfikacje techniczną - SST - płyty drogowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 21930,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 - Zadanie nr 7 – Droga w Pomyjach.
Zakres obejmuje wykonanie dwóch odcinków dróg w sołectwie Pomyje.
1. Odcinek w miejscowości Wola
2. Odcinek w miejscowości Pomyje
Dla obu odcinków zadanie polega ułożeniu płyt ażurowych typu YOMB na podsypce piaskowej gr. 3 cm i podbudowie z gruzu betonowego grubości 10 cm po zagęszczeniu. Szerokość drogi zależeć będzie od warunków terenowych i ustalona zostanie w trakcie wbudowywania.
Do wykonania robót stosować specyfikacje techniczną - SST - płyty YOMB.
W ofercie należy podać cenę wykonania 1 m2 drogi z płyt typu YOMB na podsypce piaskowej grubości 3 cm i podbudowie z gruzu betonowego grubości 10 cm.
Na sfinansowanie zadania Gmina zamierza przeznaczyć kwotę 15.714,82 zł brutto.
Z ceny jednostkowej wykonania 1 m2 drogi o określonych w przedmiarze parametrach wyliczona zostanie długość odcinków drogi jakie zostaną wykonane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 15675,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 - Zadanie nr 8 – Droga w Rajkowach
Zakres obejmuje wykonanie odcinka drogi w obszarze dz. nr 373/2 (obręb Rajkowy) w miejscowości Rajkowy.
Zadanie polega na ułożeniu drogi o powierzchni 209,25 m2 (279 szt.) o nawierzchni z płyt ażurowych typu YOMB (płyty w posiadaniu zamawiającego złożone na miejscu wbudowania) na podsypce piaskowej gr. 3 cm i podbudowie z gruzu betonowego grubości 10 cm po zagęszczeniu. Szerokość drogi zależeć będzie od warunków terenowych i ustalona zostanie w trakcie realizacji.
Do wykonania robót stosować specyfikacje techniczną - SST - płyty YOMB.
W ofercie należy podać cenę wykonania drogi o powierzchni 209,25 m2 z (279 szt.) o nawierzchni z płyt ażurowych typu YOMB (płyty w posiadaniu zamawiającego złożone na miejscu wbudowania) na podsypce piaskowej grubości 3 cm i podbudowie z gruzu betonowego grubości 10 cm po zagęszczeniu.
Do wyliczenia ceny ofertowej zastosować załączony przedmiar robót do wskazanej części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 17244,32 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 - Zadanie nr 9 – Droga w Kulicach (zjazd na ul. Nową).
Zakres obejmuje wykonanie zjazdu z drogi powiatowej nr 2820G na ul. Nową w obszarze dz. nr 139/4 (obręb Kulice).
Zadanie polega na wykonaniu zjazdu o nawierzchni z kostki betonowej zgodnie z załączonym projektem zjazdu.
Do wykonania robót stosować specyfikacje techniczną – SST– zjazd ul. Nowa.
W ofercie należy podać cenę wykonania wszystkich elementów wskazanych w przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 12757,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWO SPRZĘTOWE MAREK ŻÓŁTEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932296711

7.3.4) Miejscowość: JABŁOWO

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1217,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWO SPRZĘTOWE MAREK ŻÓŁTEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932296711

7.3.4) Miejscowość: JABŁOWO

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 649,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 731,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 649,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PELKOM SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932253877

7.3.4) Miejscowość: PELPLIN

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37070,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 655,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 660,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 655,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PELKOM SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932253877

7.3.4) Miejscowość: PELPLIN

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29490,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWO SPRZĘTOWE MAREK ŻÓŁTEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932296711

7.3.4) Miejscowość: JABŁOWO

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16912,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWO SPRZĘTOWE MAREK ŻÓŁTEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932296711

7.3.4) Miejscowość: JABŁOWO

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21930,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU SMUKI KRZYSZTOF SMUKALSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921416347

7.3.4) Miejscowość: STAROGARD GDAŃSKI

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15675,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23677,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17244,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PELKOM SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932253877

7.3.4) Miejscowość: PELPLIN

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17244,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie, prowadzonego w trybie podstawowym
bez negocjacji, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do ceny najkorzystniejszej
oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.