eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › ¦wiadczenie us³ug pocztowych w 2024 r. na rzecz Starostwa Powiatowego w Radomiu



Og³oszenie z dnia 2023-11-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych w 2024 r. na rzecz Starostwa Powiatowego w Radomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Radomski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223110

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Mazowieckiego 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483655801

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@spradom.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spradom.finn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug pocztowych w 2024 r. na rzecz Starostwa Powiatowego w Radomiu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4c8c1f5c-8de6-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00519124

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00056564/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w 2024 r. na rzecz Starostwa Powiatowego w Radomiu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: WYMAGANIA TECHNICZNE I
ORGANIZACYJNE WYSY£ANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ PRZEKAZYWANEJ PRZY ICH U¯YCIU
OPISANE ZOSTA£Y W REGULAMINIE KORZYSTANIA Z PLATFORMY ZAKUPOWEJ ZAMAWIAJ¡CEGO MARKETPLANET POD
ADRESEM https://oneplace.marketplanet.pl.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Starostwo Powiatowe w
Radomiu reprezentowane przez Starostê z siedzib± w Radomiu przy ul. T. Mazowieckiego 7, tel. (48) 36-55-801, adres e-mail:
powiat@radompowiat.pl, inspektorem ochrony
danych osobowych jest Beata Kie³bania-Kubik - Starostwo Powiatowe w Radomiu, ul. T. Mazowieckiego 7, 26-600 Radom, pok. 124,
tel. (48) 36-55-801 wew. 181; (48) 340-40-64 wew. 181email: bkubik@spradom.eu, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na
pod. art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust 1 pzp;Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu
przeprowadzenia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Pzp (Dz. U. z 2021
r. poz.1129 ze zm.), a
nastêpnie zawarcia umowy z wybranym wykonawc±, jej realizacji oraz rozliczenia,;2)podstaw± przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tj. przetwarzanie jest
niezbêdne do wykonania umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której
dane dotycz±, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na
administratorze, wynikaj±cego z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych; 4) obowi±zek podania przez
Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy
z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych
danych wynikaj± z w/w ustawy;posiada Pani/Pan prawo do:¿±dania dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych, ich sprostowania
lub ograniczenia przetwarzania,wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych;nie
przys³uguje Pani/Panu
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO;na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6
ust. 1 lit. c RODO.Pani/Pana dane osobowe nie podlegaj± zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym
profilowaniu;Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z zapisami ustawy Pzp, przez okres 4 lat liczonych od dnia
zakoñczenia post.o udzielenie zam., a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy informujemy i¿:w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporz±dzenia
2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub
uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia
2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakoñczenia post o udzielenie zam. publ lub konkursu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ON.272.201.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie przez Wykonawcê na rzecz Zamawiaj±cego us³ug polegaj±cych na
przyjmowaniu, sortowaniu, przemieszczaniu i dorêczaniu w obrocie krajowym i zagranicznym (na potrzeby Starostwa
Powiatowego w Radomiu) przesy³ek pocztowych (listowych i paczek pocztowych) i ich ewentualnych zwrotów zwanych dalej
„przesy³kami”.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Rozdziale III SWZ oraz w Za³±czniku Nr 1 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

64112000-4 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce listów

64113000-1 - Us³ugi pocztowe dotycz±ce paczek

64100000-7 - Us³ugi pocztowe i kurierskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± uznana zostanie ta z ocenianych ofert, która uzyska najwy¿sz± ocenê punktow±.
Dla zastosowanych kryteriów oceny ofert Zamawiaj±cy bêdzie oblicza³ warto¶æ punktow± oferty (zaokr±glon± do dwóch miejsc po
przecinku) w oparciu o nastêpuj±ce wzory:
1. Cena [C]
Ocena w zakresie kryterium „Cena” bêdzie dokonywana na podstawie ilo¶ci punktów otrzymanych przy zastosowaniu nastêpuj±cego
wzoru (liczba punktów mo¿liwych do uzyskania – 60).
C = (Cn/Cb) × 60 pkt.
gdzie: C – ilo¶æ punktów za kryterium „Cena”
Cn –najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych
Cb – cena badanej oferty
2. Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek w obrocie krajowym oraz paczek” (P)
Ocena w zakresie kryterium „Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek w obrocie krajowym oraz paczek (P)”
dokonana zostanie na podstawie zadeklarowanej „Mo¿liwo¶ci ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek w obrocie krajowym
oraz paczek” wskazanej przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym (liczba punktów mo¿liwych do uzyskania – 40):
(P):
40 pkt – za oferowan± mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek w obrocie krajowym oraz paczek
0 pkt – za brak mo¿liwo¶ci ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek w obrocie krajowym oraz paczek
3. Ocena oferty.
Zamawiaj±cy wybierze ofertê, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów (P), stanowi±cych sumê punktów przyznanych w ramach
ka¿dego z podanych kryteriów, wyliczon± zgodnie z poni¿szym wzorem:
L = C + P
gdzie:
L – ca³kowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”,
P - punkty uzyskane w kryterium „Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek w obrocie krajowym oraz paczek”.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przez Internet rejestrowanych przesy³ek w obrocie krajowym oraz paczek” (P)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów.
Okre¶lenie warunku:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli udowodni, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej oraz poza jej obszarem, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (t. j.Dz. U. z 2023 r. poz.
1640).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie Wykonawcy o
aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z
postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w Rozdziale 8 SWZ, o których mowa w: • art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, • art. 109 ust.
1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp • art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odno¶nie do naruszenia obowi±zków dotycz±cych
p³atno¶ci podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych wed³ug Za³±cznika nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Odpowiednie zezwolenie, licencja, koncesja lub potwierdzenie wpisu do
rejestru dzia³alno¶ci regulowanej (…), tj. potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na obszarze
Rzeczpospolitej Polskiej oraz poza jej obszarem, na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych, prowadzonego przez
Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe (t.j. Dz. U. 2023 r.
poz. 1640)

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga w niniejszym postêpowaniu przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru (sk³adane wraz z ofert± w przypadku osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawcy).
2) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do
reprezentowania Wykonawcy - je¿eli umocowanie do reprezentowania nie wynika bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów.
3) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. w ramach konsorcjum lub spó³ki cywilnej).
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 Pzp, Wykonawcy ustanowi± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zgodnie z art. 445 Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4.1. ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w okoliczno¶ciach, o których mowa w rozdz. VIII SWZ, natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z wymogami zawartymi w rozdz. IX SWZ; O¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. X pkt 1.2.2. SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4.2. warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej okre¶lony w rozdz. IX pkt 1.2. bêdzie spe³niony je¶li co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane;
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w rozdz. X pkt 3. SWZ, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów Za³±cznika nr 5 do SWZ. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym.
6. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, w przypadku wybrania ich oferty, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowi±zani s± do przed³o¿enia kopii umowy reguluj±cej ich wspó³pracê.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza - je¿eli uzna to za uzasadnione - mo¿liwo¶æ zmiany ustaleñ zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci
oferty Wykonawcy, w przypadkach o których mowa w art. 455 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Prawo Zamówieñ
Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2023r., poz. 1605z pó¼n. zm.), a w szczególno¶ci:
1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zaistnienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
b) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na
podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz.
2207),
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na
ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
d) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4
pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (tekst jedn., Dz.U. z 2020 r. poz. 1342 z pó¼n. zm.) - je¿eli
zmiany okre¶lone w ppkt a – d bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania us³ugi przez Wykonawcê.
2) zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy, w przypadku zaistnienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
a) zmiany bêd±cej nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, które spowodowa³y niezawinion± i
niemo¿liw± do unikniêcia przez Wykonawcê zw³okê, w szczególno¶ci:
􀀀 wyst±pienia zdarzeñ wymuszaj±cych przerwê w realizacji Przedmiotu Umowy niezale¿nych od Wykonawcy;
b) innych przyczyn zewnêtrznych niezale¿nych od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy skutkuj±cych brakiem mo¿liwo¶ci
¶wiadczenia us³ug lub wykonywania innych czynno¶ci przewidzianych umow±, które spowodowa³y niezawinion± i
niemo¿liw± do unikniêcia przez Wykonawcê zw³okê;
c) na skutek dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych ¶wiadczenie us³ugi, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy
którejkolwiek ze Stron;
3) pozosta³e zmiany spowodowane nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami:
a) przekszta³cenie którejkolwiek ze stron Umowy b±d¼ zmiana adresu,
b) zmiany warunków p³atno¶ci z zastrze¿eniem, ¿e zmiana ta bêdzie korzystna i niezbêdna dla Zamawiaj±cego;
c) zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na realizacjê Przedmiotu
Umowy lub ¶wiadczenia stron Umowy;
d) w przypadku zmiany przez strony terminu wykonania Umowy mo¿liwe bêdzie wprowadzenie odbiorów i rozliczeñ
czê¶ciowych;
e) innych niezbêdnych zmian pod warunkiem, ¿e s± korzystne dla Zamawiaj±cego.
4. Strona ma prawo do wyst±pienia o waloryzacjê wynagrodzenia. W przypadku zmian cen materia³ów lub kosztów
zwi±zanych z realizacj± Umowy w rozumieniu art. 439 ust.1 ustawy Pzp Strona ma prawo do wyst±pienia o waloryzacjê
wynagrodzenia Umowy.
5. Szczegó³owe informacje dot. zmian umowy oraz waloryzacji wynagrodzenia znajduj± siê w § 9 projektu umowy, który
stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.
6. Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 30 dni od dnia powziêcia wiadomo¶ci o zaistnieniu istotnej zmiany
okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili
zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy mo¿e zagroziæ podstawowemu interesowi bezpieczeñstwa pañstwa lub
bezpieczeñstwu publicznemu. W takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego mu z
tytu³u wykonanej czê¶ci umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-06 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-06 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-04

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1) Zamawiaj±cy stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia (tj. w zakresie odbioru, segregacji, dorêczania, awizowania, wydawania przesy³ek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w obrocie krajowym i zagranicznym).
2) Z przedmiotowego postêpowania wyklucza siê, zgodnie z tre¶ci± Rozdzia³u VIII SWZ, Wykonawcê w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci, o których mowa w art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt 1 oraz pkt 4 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz.U. 2022 r. poz. 1710 z pó¼n. zm.) oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.