Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Robota uzupełniająca polegająca na budowie kotłowni gazowej wraz z przyłączem do budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej Gminy Nowosolna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWOSOLNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057780
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek Nowosolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 92-703
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminanowosolna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowosolna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/proceeding/preview/9812491.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Robota uzupełniająca polegająca na budowie kotłowni gazowej wraz z przyłączem do budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej Gminy Nowosolna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4086af95-4bae-4e35-98a2-d5f069739fc6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00519036
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający udzieli zamówienia art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.) z uwagi na fakt, że umowa obejmująca zamówienie podstawowe tj. „Przebudowa i rozbudowa budynku świetlicy w Kalonce” – (RI.271.1.2.2022) została zawarta została w dniu 14 kwietnia 2022r. Zatem niniejsze zamówienie uzupełniające zostanie udzielone przed upływem 3 lat a jego wartość szacunkowa mieści się w zakresie 50% wartości zamówienia podstawowego i zostało ono uwzględnione przy obliczeniu wartości zamówienia podstawowego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-a69fde88-8375-11ec-83b1-bea871b78b5b
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.WR.271.1.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty uzupełniające polegające na budowie kotłowni gazowej wraz w budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej Gminy Nowosolna.
Zamówienie obejmuje m.in.:
- adaptację pomieszczenia na potrzeby kotłowni,
- wykucie otworów okiennych,
- montaż drzwi wejściowych i okien,
- tynkowanie i malowanie,
- wykonanie posadzki,
- montaż instalacji elektrycznej i c.o.
- demontaż kotłowni olejowej,
- montaż kotła gazowego wraz z automatyką.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami dotyczącymi sposobu wykonania znajduje się w:
a) Przedmiarze robót – zał. Nr 1 do niniejszego zaproszenia.
Termin wykonania zamówienia – 90 dni licząc od daty podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117245,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117245,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117245,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGM Projekt Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312067437
7.3.3) Ulica: Piłduskiego
7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-050
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117245,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Rozbudowa drogi krajowej nr 48 w m. Inowłódz na odcinku od km 17+090 do km 17+800
- "Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji ogólnobudowlanej budynków znajdujących się w zasobach Łódzkich Nieruchomości Sp. z o.o."
- 93/TP/ZP/D/2025 Dostawa i montaż zasilaczy awaryjnych UPS do zasilania awaryjnego oddziałów szpitalnych
- Wymiana układu spalinowego kotłów grzewczych na biomasę, pracujących na kotłowni Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 5
- DZP.26.169.2025 Wykonanie robót rozbiórkowych w podziale na 3 części.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących napraw i usuwania powstałych awarii instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz instalacji chłodniczych.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW, WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ TERMOMODERNIZACJĄ DACHU BUDYNKU SZKOŁY
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- MODERNIZACJA BOISKA PIŁKARSKIEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 9 W LESZNIE
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- Roboty remontowo-budowlane w budynku Sadu Rejonowego dla Krakowa - Śródmieścia w Krakowie ul. Przy Rondzie 7
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.